You are currently viewing گوشی تاشو Honor Magic V Flip با پشتیبانی از شارژر 66 واتی تا ابتدای ماه جولای معرفی می شود

گوشی تاشو Honor Magic V Flip با پشتیبانی از شارژر 66 واتی تا ابتدای ماه جولای معرفی می شود


ماه گذشته تلفن های هوشمند بود آنر 200 و 200 پرو به چین معرفی شدند. در حال حاضر، Honor Magic V Flip با پشتیبانی از شارژر 66 واتی و شماره مدل LRA-AN00 در میان داده های گواهی 3C مشاهده شده است. انتظار می رود گوشی هوشمند تاشو عمودی Honor در این ماه (اوایل جولای) معرفی شود.

Honor Magic V Flip گواهینامه 3C را با پشتیبانی از شارژر 66 واتی دریافت کرد

در حال حاضر، کاملاً مشخص نیست که Honor LRA-AN00 همان Magic V Flip مورد انتظار است یا خیر. اما در هر صورت، داده‌های گواهی 3C نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند Honor آینده با شارژر HN-110600C00 / HW-110600C02 وارد بازار می‌شود. این آداپتور حداکثر توان 66 وات را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

داده های گواهی 3C

طبق گزارش های منتشر شده، انتظار داریم Honor Magic V Flip مانند سری موتورولا Razr 50 دارای صفحه نمایش بزرگ (خارجی) باشد البته هنوز اندازه دقیق صفحه نمایش این گوشی تاشو مشخص نیست. در قاب پشتی این گوشی هوشمند تاشو Honor آینده، احتمالا ماژول دوربین دایره‌ای با سه لنز را خواهیم دید. فلاش LED نیز در کنار جزیره دوربین قرار گرفته است.

پسندیدن گیزموچینا گفته می شود Honor Magic V Flip دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با ظرفیت بالا خواهد بود. به نظر می رسد این بزرگترین باتری است که تا به حال در یک گوشی Flip-style استفاده شده است. متأسفانه سایر مشخصات این دستگاه به بیرون درز نکرده است.

شایعات حاکی از توسعه سریال است Honor X60 برای تحویل به بازار چین در نظر گرفته شده است. در حالی که انتظار می رود این گوشی های هوشمند Honor در این ماه رونمایی شوند، جزئیات دقیق آنها هنوز فاش نشده است. چندی پیش گزارشی منتشر شد که نشان می داد این سری دارای صفحه نمایش با چهار لبه خمیده، باتری بزرگ و ویژگی مقاومت در برابر سقوط خواهد بود. Honor Magic V3 نیز در حال توسعه است. این گوشی هوشمند تاشو دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 است و در بازار چین عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند تاشو ممکن است در ماه جولای رونمایی شود.

نظر شما در مورد Honor Magic V Flip چیست؟