You are currently viewing گوشی ارزان قیمت HMD Aura معرفی شد: قیمت زیر 120 دلار

گوشی ارزان قیمت HMD Aura معرفی شد: قیمت زیر 120 دلار


اخیرا شاهد معرفی گوشی های هوشمند از سری پالس در HMD Global، ما بر قابلیت تعمیر تمرکز کردیم. تمامی اعضای این سری دارای تراشه 12 نانومتری Unisoc T606 هستند. اکنون HMD گوشی ارزان قیمت جدیدی به نام Aura در استرالیا معرفی کرده است.

گوشی HMD Aura دارای تراشه 28 نانومتری و صفحه نمایش HD+ است

HMD Aura دارای صفحه نمایش 6.56 اینچی IPS LCD با وضوح 1600 در 900 پیکسل است. لبه های اطراف نمایشگر شبیه به Pulse Pro است، اما به جای سوراخ، شاهد قرارگیری دوربین سلفی در یک ناچ قطره ای هستیم. این گوشی هوشمند جدید HMD نسبت به سایر گوشی های موجود در بازار صفحه نمایش عریض تری دارد (16:9 در مقایسه با 20:9).

HMD Aura

همانطور که از تصاویر منتشر شده مشخص است، گوشی HMD Aura در دو رنگ سبز و بنفش عرضه خواهد شد. این دستگاه از قدرت پردازشی لازم برخوردار است تراشه 28 نانومتری Unisoc SC9863A1 فراهم کند. این چیپست در نوکیا C31 نیز به کار گماشته شد. این گوشی هوشمند جدید HMD در تست تک هسته ای GeekBench 6 امتیاز 160 و در تست چند هسته ای 725 امتیاز کسب کرد. HMD Aura دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. 4 گیگابایت رم باید برای کارهای سبک مانند مرور وب، پخش ویدیو و غیره کافی باشد.

بر اساس این گزارش گیزموچینااین گوشی هوشمند اقتصادی جدید از HMD دارای باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ 10 واتی پشتیبانی می کند. این دستگاه از جک 3.5 میلی متری صدا پشتیبانی می کند و دارای پورت USB Type-C می باشد. دو لنز دوربین در قاب پشتی HMD Aura دیده می شود. دوربین اصلی 13 مگاپیکسل رزولوشن دارد و دوربین دوم احتمالا از نوع عمقی است. یک سنسور 5 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی این دستگاه در نظر گرفته شده است.

HMD Aura

در قاب پشتی HMD Aura شاهد یک حسگر اثر انگشت هستیم که امنیت این دستگاه را تضمین خواهد کرد. این گوشی مقرون به صرفه به صورت پیش فرض با اندروید 13 عرضه خواهد شد.

قیمت HMD Aura

همانطور که گفته شد، گوشی HMD Aura تنها در یک نسخه با 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. این گوشی هوشمند در استرالیا با قیمت معادل 118 تومان برای مقایسه، HMD Pulse (نسخه 4 گیگابایت + 128 گیگابایت) 150 دلار قیمت دارد.

سری گوشی های پالس با برند HMD با 3 عضو رسما عرضه شد

نظر شما در مورد گوشی های اقتصادی جدید HMD چیست؟