You are currently viewing گلکسی اس 25 اولترا دارای دوربین چهارگانه و نمایشگر 6.8 اینچی است

گلکسی اس 25 اولترا دارای دوربین چهارگانه و نمایشگر 6.8 اینچی است


همین الان، گلکسی اس 24 اولترا گوشی پرچمدار سامسونگ. در اوایل سال 2025 شاهد رونمایی از جانشین این دستگاه خواهیم بود. انتظار می رود که گلکسی اس 25 اولترا از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 من دارم؛ اما آیا شاهد ارتقای دوربین های این گوشی هوشمند خواهیم بود؟ در حال حاضر مشخص نیست.

آیا دوربین های گلکسی اس 25 اولترا همانند نسل قبل هستند؟

اطلاعات بیشتر در مورد سخت افزار و طراحی Galaxy S25 Ultra در حال انتشار است. چند لحظه پیش شایعه مشخص شده است که این گوشی هوشمند پرچمدار آینده سامسونگ یک دوربین کمتر از نسل قبلی خواهد داشت. در واقع انتظار داشتیم سه لنز دوربین را در پشت گلکسی اس 25 اولترا ببینیم. با این حال، اکنون افشاگر معروف Iceuniverse با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) شایعات گذشته را تکذیب کرده است.

توییت Iceuniverse

افشاکننده مطمئن است که گلکسی اس 25 اولترا دارای چهار لنز دوربین در پشت خواهد بود. البته Iceuniverse در حال حاضر نمی داند که آیا دوربین این گوشی هوشمند ارتقاء قابل توجهی خواهد داشت یا خیر. گلکسی اس 25 اولترا ممکن است بار دیگر از تنظیمات دوربین چهارگانه موجود در نسل قبلی برخوردار باشد.

گلکسی اس 24 اولترا دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با OIS و PDAF است. دوربین فوق عریض دارای رزولوشن 12 مگاپیکسلی است و از PDAF استفاده می کند. دوربین دیگر از نوع تله فوتو است که وضوح 10 مگاپیکسل دارد و زوم اپتیکال 3 برابری را در اختیار کاربران قرار می دهد. علاوه بر این، در قاب پشتی گلکسی اس 24 اولترا شاهد یک دوربین تله فوتو دیگر با وضوح 50 مگاپیکسل و زوم اپتیکال 5 برابر هستیم. هر دو دوربین تله فوتو دارای PDAF و OIS هستند.

سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً ابعادی مشابه نسل قبلی خواهد داشت

یکی دیگر از اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط Iceuniverse مربوط به اندازه صفحه نمایش Galaxy S25 Ultra است. انتظار می رود این گوشی هوشمند پرچمدار آینده سامسونگ مانند نسل قبلی دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی باشد. این تعجب آور نیست. زیرا تمامی پرچمداران اولترا سامسونگ بعد از گلکسی اس 21 اولترا دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی هستند. اگرچه اندازه ثابت باقی مانده است، اما شاهد تغییر شکل صفحه نمایش پرچمداران سامسونگ هستیم که پیش از این در صفحه تخت گلکسی اس 24 اولترا تکمیل شده است.

فناوری نمایش با هر نسل بهبود می یابد. به عنوان مثال، گلکسی اس 24 اولترا اکنون دارای محافظ Gorilla Armor است که دوام بیشتری نسبت به قبل دارد. همچنین این محافظ صفحه انعکاس نور بسیار کمتری دارد. صفحه نمایش گوشی پرچمدار سامسونگ دارای فناوری LTPO است و حداکثر روشنایی 2600 نیت را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

پسندیدن ساموبیل اشاره می کند که ما در حال حاضر نمی دانیم که آیا صفحه نمایش 6.8 اینچی گلکسی اس 25 اولترا از نظر شکل یا مشخصات با نسل قبلی متفاوت است یا خیر. با این حال، از آنجایی که پنل ظاهراً همان اندازه خواهد بود، می‌توان انتظار داشت که ابعاد و نسبت‌های کلی مشابهی ببینیم. ابعاد گلکسی اس 24 اولترا 162.3 در 79 در 8.6 میلی متر است. این احتمال وجود دارد که اندازه و ابعاد نسل بعدی این دستگاه تفاوت چندانی نداشته باشد.

فناوری باتری جدید سامسونگ احتمالاً در گلکسی S25 استفاده نخواهد شد

ویدیوی نقد و بررسی Samsung Galaxy S24 Ultra: آن را فقط برای هوش مصنوعی نخرید!

نظر شما در مورد Samsung Galaxy S25 Ultra چیست؟