You are currently viewing گزینه گردش مالی باید در قسمت عملکرد “کاندیدای امن” باشد.

گزینه گردش مالی باید در قسمت عملکرد “کاندیدای امن” باشد.


به گزارش خبرگزاری تسنیم ، جمعی از نمایندگان شورای اسلامی ایران در بیانیه ای درباره انتخابات پیش رو تاکید کردند که نسخه نهایی حرکت انقلابی برای انتخابات علاوه بر شاخص های انقلابی، باید در حوزه اثربخشی باشد. و تخصص یک “نامزد مطمئن”.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

نام خداوند بخشنده

بیانیه مهم جمعی از نمایندگان انقلابی شورای اسلامی
(بیانیه شماره یک)

ملت شریف ایران
شرایط کشور جدی است و تصمیم بزرگ ملی را می طلبد تا رئیس جمهوری انتخاب شود که بتواند با وفاداری به ولایت مشکلات معیشتی مردم را حل کند و راه شهدای رجایی و رئیسی را ادامه دهد.

ما خادمان ملت در دوره های مختلف شورای اسلامی با توجه به شرایط روز کشور نکات مهم زیر را برای حضور ملت بزرگ ایران اسلامی و همه دلسوزان جبهه انقلاب اعلام می داریم:

1- حوادثی که در کشور و منطقه رخ داد، وضعیت کنونی را به وضعیتی خاص و خطرناک تبدیل کرد. زمان ما آبستن حوادث دیگری است. به همین دلیل است که همه ما باید مسائل ملی و بین المللی را با حساسیت بالا دنبال کنیم و نقش خود را برای عبور از این شرایط خطرناک به خوبی ایفا کنیم.

2- با توجه به شرایط خاص کشور و راهبردهای چهارگانه انتخاباتی، ایجاد زمینه مشارکت حداکثری مردم یک ضرورت حیاتی است.

3- امروز اختلاف و تضاد جبهه گسترده انقلاب اسلامی سمی است که می تواند تلاش چندین ساله جبهه انقلاب را به خطر بیندازد. ایجاد وحدت بین نیروهای انقلابی یک ضرورت است.

4- فرقی نمی کند که کدام فرد در جبهه انقلاب با چه نامی بر کرسی ریاست جمهوری تکیه بزند. ضمن اینکه کشور و جبهه انقلاب فرصت آزمون و خطا ندارد. علاوه بر معیارهای پیشرفت عمومی، بهترین نامزد باید یک “نامزد مطمئن” باشد. اعتماد به ولایت مداری، توانایی های اجرایی و مدیریتی، آگاهی از مشکلات اصلی کشور، وجود برنامه برای حل مشکلات و… بهترین نامزد باید آزمون عملکرد خود را پشت سر گذاشته باشد تا اطمینان حاصل شود که در مدیریت قوه مجریه موفق خواهد بود. کشور درگیر جنگ ترکیبی و اقتصادی است، بهترین نامزد باید بتواند در شرایط سخت دولت را اداره کند.

با توجه به نکات فوق، لازم است دلسوزان جبهه انقلاب با تکیه بر عقلانیت انقلابی و پرهیز از عوامل و مولفه های اختلاف افکن، وحدت بین نیروهای انقلاب و نامزدهای انقلابی را تحقق بخشند تا مشکلات کشور از جمله معیشتی. مشکلات، شرایط حل شده و ناامن قابل حل است. جریان به سلامت گذشت.

سلام بر شما و رحمت و برکات خدا

جمعی از نمایندگان انقلابی شورای اسلامی

انتهای پیام/