You are currently viewing گرفتن کارت سوخت آسان است / ادامه دهید

گرفتن کارت سوخت آسان است / ادامه دهید


سامانه ثبت نام آنلاین درخواست کارت سوخت هوشمند در حاشیه دومین روز از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از سید مجید رضوی، نماینده ویژه رئیس جمهور در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، امنیت اقتصادی بازدید کرد جلیل سالاری، فرمانده نیروی انتظامی، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و جعفر سالاریناسب، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی.

سامانه ثبت درخواست آنلاین کارت هوشمند سوخت با همکاری شرکت تحقیق و توسعه پلیس ناجی و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی به دلیل لزوم استفاده از کارت هوشمند سوخت و به منظور توسعه دولت الکترونیک و تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان همچنین کاهش زمان تحویل کارت هوشمند سوخت فاش شد.

اولین درخواست ثبت نام اینترنتی کارت هوشمند سوخت المثنی در این مراسم ثبت شد. همچنین دو طرح تخصیص سوخت ناوگان خارجی با استفاده از کارت هوشمند سوخت و طرح تخصیص نفت و گاز براساس اسناد تحویل آنلاین برای جلوگیری از تحویل سوخت خارج از شبکه با همکاری پلیس امنیت اقتصادی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز اجرا شد. کشف شده.

مدتی است که خبر عدم تعادل بنزین را می شنویم و تاکنون راه حل های زیادی برای آن پیشنهاد و بررسی شده است و اکنون یکی از مهم ترین علل عدم تعادل بنزین کشف شده است.

مدیر پروژه خودروهای برقی وزارت صنعت معدن و تجارت درباره علت کمبود بنزین توضیح داد و تنها اتکا به خودروهای بنزینی را عامل کمبود بنزین دانست.

حسن کریمی سنجری، کارشناس خودرو و سرپرست پروژه خودروهای برقی وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره علت کمبود بنزین در کشور و نقش خودروهای داخلی در این معضل گفت: تقریبا 100 درصد خودروهایی که ما استفاده می کنیم، خودروهای سوخت فسیلی هستند و یکی از کشورهایی هستیم که توسعه خودروهای دوستدار محیط زیست که از سوخت های غیرفسیلی استفاده می کنند در کشور ما بسیار کم اتفاق افتاده است.

وی همچنین گفت: به عنوان مثال خودروهای برقی در کشور ما بسیار کم توسعه یافته اند، اما در کشوری مانند چین 100 درصد ناوگان حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس برقی است و از این نظر 100 است. ٪ توسعه یافته است، اما در کشور ما هیچ چیز آن اتفاق نیفتاده است.

کریمی سنجری ادامه داد: مشکل دیگری که داریم این است که خودروهای فرسوده زیاد داریم. مصرف بنزین خودروهای فرسوده بیشتر از خودروهای فرسوده است. علاوه بر این، خودروهای بدون استفاده از فناوری قدیمی برخوردار هستند و خودروهای جدید دچار تحول در فناوری موتور شده اند، اگرچه از نظر فناوری موتور از جهان بسیار عقب هستیم، بنابراین در مقایسه با خودروهای فعلی، خودروهای دست دوم ما مصرف بالایی دارند.

وی در ادامه گفت: مورد بعدی که بر تفاوت بنزین تاثیر می گذارد این است که قیمت سوخت در کشور بسیار پایین است. بنزین بین 1000 تا 500 تومان است ما 3 هزار تومان به مردم تحویل می دهیم و انگیزه زیادی برای صرفه جویی در مصرف سوخت برای مردم وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه ضریب نفوذ کم خودروهای دوستدار محیط زیست، وجود خودروهای فرسوده و میانگین مصرف بالای سوخت خودروها در کشور و قیمت پایین بنزین باعث شده انگیزه چندانی برای مدیریت مصرف بنزین در کشور وجود نداشته باشد، ادامه داد: کشور.

این کارشناس خودرو ادامه داد: راه غلبه بر این نارضایتی انجام دو اقدام مهم است، اول اینکه خودروهای برقی در کشور به عنوان یک موضوع مهم باید مورد توجه سیاستمداران به ویژه وزارت نفت و وزارت نیرو قرار گیرد و کمک شود تا توسعه خودروهای برقی در کشور، اما در مسیر درست، یعنی. تامین زیرساخت ها و اختیاراتی که جزو وظایفش است برای واردات خودروهای برقی.

وی ادامه داد: از سوی دیگر شرکت های خودروسازی باید این خودروهای برقی را وارد کرده و خودروهای فسیلی را جایگزین آن کنند و هدفشان این باشد که تا 5 سال آینده با کمک وزارت نیرو، وزارت نفت و صنعت خودرو، ناوگان حمل و نقل عمومی را برقی کنند. .

منبع:

ایلانا

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)