You are currently viewing کلیباف: مردم نمی گذارند دهه 90 ادامه پیدا کند

کلیباف: مردم نمی گذارند دهه 90 ادامه پیدا کند


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم ، محمدبکر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز (چهارشنبه 15 تیرماه) در جمع حامیان خود در سالن شهید افراسیابی ورزشگاه شهید شیرودی تهران اظهار داشت: ما. همه می‌دانند که انتخابات مهمترین و کوتاه‌ترین مسیر اصلاحات طبق قانون و توسعه همه امور کشور است.

وی با بیان اینکه بدون شک مسائل اقتصادی مهمترین مسئله امروز کشور است، گفت: قطعاً تحولی در عرصه های اقتصادی انتظار می رود. این تحول در زمان انتخابات اتفاق می افتد و در 48 ساعت آینده در روز جمعه می خواهیم امور و مسئولیت مهمترین و عالی ترین مجری کشور را برای حداقل 4 سال واگذار کنیم و در واقع می خواهیم در مورد آینده خود صحبت کنیم. فرزندان ما و نظام عزیزمان و انقلاب ما و بدون شک راه امام و شهدا را ما تصمیم بگیریم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: روز جمعه یک روز مهم و تصمیم بزرگی است که باید با دقت و توجه این کار را انجام دهیم و مطمئنم ملت ما قطعا این کار را انجام خواهد داد و هر چه اراده خدا و خواست مردم باشد. اگر خدا بدهد مردم اتفاق خواهند افتاد.»

کلیباف با بیان اینکه موضوع مشارکت اولویت اول و مهمتر از انتخاب شدن است، گفت: مشارکت مهم و حاکی از امنیت و اقتدار ملی ماست و رای دادن یک وظیفه ملی و اسلامی است.

وی همچنین گفت: در مناظره ها و مناظره ها شاهد بودیم و از زمانی که کمپین ها شروع شد، جریانات جدیدی به وجود آمد و مردم با همان روش های قدیمی گذشته جامعه را به سمت تنش و دوگانگی سوق دادند و دوگانگی های کاذب ایجاد کردند و آنها را به سمت سوق دادند. مسیرهای مختلف برای دور نگه داشتن افراد از اهداف و مقاصد اصلی خود در تاپیک های مختلف، تکرار کنید. در سال 88 و 92 دیدیم که چه بحث هایی شد و این دوگانگی ها صورت گرفت. تورم، گرانی و رکود و متوسط ​​رشد سالانه کمتر از یک درصد و افزایش 26 برابری نقدینگی حاصل مدیریت آنهاست و امروز دوباره مدعی تکرار این تفکر در کشور هستند.

این کاندیدای ریاست جمهوری اضافه کرد: در شرایطی که مردم در تنگنای جدی هستند، می بینیم که امروز حداقل به اندازه نفتی که صادر می کنیم، نفت و فرآورده های نفتی را در بازار داخلی هدر می دهیم و چیزی جز ناکارآمدی، بی تدبیری و بی تفاوتی وجود ندارد. ناکارآمدی ریشه فساد است و ریشه همه حوادثی است که وجود دارد و اگر اتفاقات دیگری رخ دهد ریشه در فساد، ناکارآمدی، بی تدبیری و تصمیمات عجولانه دارد. مردم مطمئن باشند که به فضل الهی این اختلالات، ناکارآمدی ها و دوگانگی های بیهوده را که کشور را یک دهه منتظر می کند و سیستم متوقف می شود و آب شرب را نیز به برجام وصل می کنیم پایان خواهیم داد و بدون شک این زمان مردم آنها هرگز اجازه چنین راهی را نخواهند داد. آنها دهه 90 را دوام نمی آورند.

کلیباف تصریح کرد: در مجلس یازدهم با همت رفیقم شهید رئیسی برنامه هفتم تدوین و پیش بینی های لازم انجام شد. راه و حرکت شهید رئیسی را ادامه می دهیم و کارهای نیمه کاره و رها شده را قطعا دنبال می کنیم.

قالیباف خطاب به مردم گفت: بدانید امروز با چه کسانی روبرو هستید. می دانید که در این مناظره ها من هرگز تنش ایجاد نکردم و وظیفه ما ایجاد تنش نیست. دیدید من در 12 سالی که شهردار تهران بودم با دولت های مستقر اختلاف نظر داشتم اما هیچ وقت به خاطر مصالح مردم دچار تنش نشدم بلکه اجماع ایجاد کردم و کار مردم را پیش بردم. در نیروی انتظامی که من در خدمت آن موفق بوده ام، نیروی انتظامی به نیرویی در قلب مردم و در خدمت مردم و امنیت مردم تبدیل شده است و شخصیت ما این است.

وی ادامه داد: دیدید برادر عزیزمان در مناظره دیروز چه گفت؟ گفتند قالیباف و یک نفر دیگر در سال 1397 در شورای عالی امنیت ملی تصمیم گرفتند و ما را برای فیلترینگ اعلام کردند، در حالی که در سال 1397 نه نماینده مجلس بودم و نه عضو شورای عالی امنیت ملی، اما یک نیروی جهادی در خدمت قرارگاه امام رضا (ع) بودم و برای محرومیت زدایی تلاش می کردم و مثل بقیه جهادگران بودم. تا حالا منتظر بودم برادر عزیزمون این مشکل رو تکذیب کنه ولی حداقل تا الان این مشکل رو ندیدم و اینها رفتارهای درستی نیست.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری همچنین گفت: مقام معظم رهبری در قانون راهبردی فرمودند این قانون تکلیف را روشن می کند و کشور را از بلاتکلیفی رها می کند، اما عده ای گفتند این قانون قانون بدی است. اینها دوگانگی هایی است که آنها می خواهند ادامه دهند، اما مردم در روز جمعه پایان تنش زدایی و آغاز گشایشی در زندگی مردم را خواهند دید.

همچنین در این گردهمایی، علیرضا پناهیان، مدرس حوزه و دانشگاه در حمایت از محمدبکر کلیباف گفت: امروز اینجا هستیم تا بگوییم عقلانیت بر نیروهای انقلابی حاکم است امروز برای آزادی ملت هستیم ، نه تنها برای آزادی چند عنصر حزبی و برخی عناصر سیاسی، بلکه برای آزادی کل ملت از ظلم ستمگران و آزادی کل ملت از فساد و تبعیض. امروز اینجا هستیم تا بگوییم اگر بیشترین حملات توسط دشمنان خارجی و دوستان داخلی صورت می‌گرفت، معلوم می‌شود که مؤثرترین و کارآمدترین است وگرنه این همه حملات را نداشت.

وی افزود: امروز در اینجا هستیم تا از برگرداندن بسیاری از حاشیه سازی ها برای نیروهای انقلابی خبر دهیم.

همچنین حامیان کلیباف با سردادن شعارهای «درود بر کالیباف، درود بر رئیسی» و «خوش تیپ است، بوره هشتمین رئیس جمهور جمهوری» حمایت خود را از این کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.

انتهای پیام/