You are currently viewing چگونه یک سرور مجازی رایگان دریافت کنیم – چگونه یک VPS رایگان از Hetzner دریافت کنیم؟

چگونه یک سرور مجازی رایگان دریافت کنیم – چگونه یک VPS رایگان از Hetzner دریافت کنیم؟


سرور مجازی یا VPS چیست؟

VPS یا سرور خصوصی مجازی نوعی از سرویس میزبانی وب است که به کاربران اجازه می دهد سرور مجازی خود را بر روی یک سرور فیزیکی بزرگتر داشته باشند. در یک محیط VPS، سرور فیزیکی به چندین سرور مجازی تقسیم می شود که هر کدام دارای سیستم عامل، CPU، RAM و فضای دیسک مخصوص به خود هستند. هر سرور مجازی از سرورهای مجازی دیگر در همان سرور فیزیکی جدا شده است و به کاربران حریم خصوصی و کنترل بیشتری بر محیط خود نسبت به یک برنامه میزبانی مشترک ارائه می دهد. در این مقاله چگونه یک سرور مجازی رایگان دریافت کنید ما از شرکت Hetzner چک می کنیم.

معرفی شرکت Hetzner

Hetzner یک میزبان وب و ارائه دهنده خدمات ابری مستقر در آلمان است. این شرکت طیف گسترده ای از خدمات از جمله سرورهای اختصاصی، سرورهای خصوصی مجازی (VPS)، میزبانی ابری و ثبت دامنه را ارائه می دهد. این شرکت به دلیل برنامه های میزبانی مقرون به صرفه و زیرساخت قابل اعتماد خود شناخته شده است. آنها دارای مراکز داده واقع در آلمان و فنلاند با سخت افزار با کارایی بالا و اتصالات شبکه اضافی برای اطمینان از خدمات سریع و قابل اعتماد هستند.

از جمله ویژگی های خوب شرکت Hetzner استفاده رایگان از سرویس به مدت یک ماه است. این ویژگی به کاربران کمک می کند تا در صورت رضایت از خدمات این شرکت، آن را گسترش دهند.

چرا یک سرور مجازی رایگان دریافت کنیم؟

بر اساس اتفاقاتی که در ماه های اخیر در کشور رخ داده است (فیلتر شدن در اکثر پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی)، مردم به طور فزاینده ای به فکر دریافت یک vpn قابل اعتماد هستند. در حال حاضر به دلیل محدودیت در شرکت های هاست ایرانی و همچنین در برخی موارد عدم ارائه خدمات و پشتیبانی مناسب، اکثر افراد به فکر تهیه سرور مجازی از شرکت های خارجی افتادند که یکی از این شرکت ها هتزنر است.

حال به دلیل تحریم های بانکی که باعث شده ما ایرانی ها نتوانیم پرداخت های بین المللی را انجام دهیم، در این مقاله به نحوه دریافت سرور مجازی رایگان از شرکت هتزنر می پردازیم.

چگونه یک سرور مجازی رایگان از hetzner دریافت کنیم

حواستان باشد که فقط یک ماه می توانید یک سرور مجازی رایگان با حساب کاربری داشته باشید و بعد از یک ماه باید برای تمدید آن هزینه پرداخت کنید. اگر توانایی ایجاد چندین حساب کاربری را دارید، می توانید هر ماه یک حساب کاربری ایجاد کنید و یک ماه از سرور مجازی رایگان استفاده کنید.

برای دریافت سرور مجازی رایگان از Hetzner ابتدا وارد وب سایت شوید هتزنر و به Login > Cloud > REGISTER NOW بروید.

اکنون صفحه ای را مشاهده می کنید که باید فیلدهای مورد نیاز را پر کنید و سپس روی ادامه کلیک کنید. اکنون برای تأیید ایمیل، به داشبورد ایمیل خود بروید و پیوند موجود در پیام ارسال شده توسط Hetzner را برای تأیید ایمیل خود باز کنید.

سپس باید آدرس، کشور، کد پستی، شهر و تلفن همراه خود را وارد کنید.

در مرحله بعد، باید روش پرداختی را انتخاب کنید که شامل موارد زیر باشد:

  • گرین کارت: گرین کارت یا گرین کارت
  • پی پال: پی پال

در این قسمت PayPal را انتخاب کنید و چند ثانیه صبر کنید تا مراحل ثبت نام کامل شود.

پس از تکمیل فرآیند، وارد داشبورد هتزنر خواهید شد. اگر بر روی گزینه NEW PROJECT کلیک کنید، از شما می خواهد که فرآیند احراز هویت را برای حساب خود تکمیل کنید. برای تایید هویت خود روی لینک کلیک کنید و وارد مرحله بعدی شوید.

برای احراز هویت Hetzner یکی از این سه روش را انتخاب کنید و سپس عکس او را آپلود کنید.

  • پاسپورت: پاسپورت
  • شناسنامه: کارت ملی
  • گواهینامه رانندگی: گواهینامه رانندگی

خوشبختانه با ارسال مدارک ایرانی می توانید اکانت خود را تایید کنید. فقط در نظر داشته باشید که برای تایید هویت خود مدارک را بدون مشکل آپلود کنید تا برای احراز هویت شما مشکلی پیش نیاید.

پس از احراز هویت، روی NEW PROJECT کلیک کنید و نامی برای پروژه خود انتخاب کنید. در نهایت بر روی Add Server کلیک کرده و سرور مورد نظر را انتخاب کنید. سپس باید منتظر بمانید تا سیستم عامل شما نصب شود.

لازم به ذکر است که پس از خرید سرور مجازی از Hetzner، مشخصات VPS به جیمیل شما ارسال می شود.

بیشتر بخوانید:

امتیاز 4.33 از 5 – 25 رای

برای رای دادن ثبت نام کنید