You are currently viewing چه ابزارهای درون بازی به ما کمک می کنند تا تجربه بهتری داشته باشیم

چه ابزارهای درون بازی به ما کمک می کنند تا تجربه بهتری داشته باشیم


رشد صنعت بازی های ویدیویی، بازی را به یکی از محبوب ترین سرگرمی ها در جهان تبدیل کرده است. البته این را هم بگوییم که بازی در حال حاضر فقط یک بازی نیست. در واقع، بسیاری از مردم آن را یک حرفه، انجام فعالیت هایی مانند پخش جریانی یا شرکت در مسابقات می دانند.

اگر شما به عنوان یک گیمر قصد رقابت با سایر گیمرها را دارید در اولین قدم باید از نظر تجهیزات بازی ثروتمند باشید زیرا بدون آنها شکست شما قطعی خواهد بود. این امکانات علاوه بر کمک به موفقیت شما، تجربه لذت بخشی از بازی را نیز برای شما فراهم می کند. در این صورت بی حوصلگی حتی به ذهنتان خطور نخواهد کرد.

لیست تجهیزاتی که هر گیمر باید داشته باشد

بازی هایی که در حال حاضر جزء لاینفک فرهنگ مدرن محسوب می شوند، همان بازی های ویدیویی هستند که از طریق کنسول ها، رایانه ها و تلفن های همراه انجام می شوند. در گذشته بازی صرفا سرگرمی بود و هرکسی که با آن وقت می گذراند یک تنبل محسوب می شد، اما امروزه به یک صنعت چند میلیارد دلاری با جامعه جهانی تبدیل شده است.

این موضوع باعث شده افراد زیادی مشتاق ورود به این حرفه پولساز شوند. اغلب این افراد می پرسند برای تبدیل شدن به یک گیمر به چه چیزهایی نیاز است. نیازهای تجهیزات بازی آنها به سبک بازی آنها بستگی دارد، اما ما تصمیم گرفتیم لیستی کلی از تجهیزات مورد استفاده گیمرها ارائه دهیم تا بتوانید خودتان تعیین کنید که چه چیزی را برای خرید نیاز دارید.

صندلی بازی برای نشستن راحت تر

شاید فکر کنید، وقتی می توانید از صندلی های معمولی استفاده کنید، چه نیازی به پرداخت هزینه های گزاف است؟ صندلی‌های بازی دارای الیاف نرم و طراحی ارگونومیک هستند تا در ساعاتی که پشت سیستم می‌نشینید تا حد امکان استرس کمتری به عضلات شما وارد کند. صندلی های بازی با قابلیت تنظیم ارتفاع باعث راحتی بیشتر و کنترل کار شما می شود.

با ماوس و صفحه کلید بازی به ویژگی های بیشتری دسترسی پیدا کنید

برای ارتقای سطح بازی خود و حرفه ای تر شدن، باید از ماوس گیمر و کیبورد استفاده کنید. موس های بازی دارای سنسورهای دقیق تر و کلیدهای اضافی هستند تا به شما امکان دسترسی به ویژگی های بیشتر را بدهند. سرعت اسکرول بالاتری دارند و این باعث می شود واکنش شما در بازی ها سریعتر شود. کلیدهای بازی سریعتر از سوئیچ های مکانیکی دستورات را به سیستم ارسال می کنند.

از گوش دادن با هدست بازی لذت ببرید

برای غوطه ور شدن کامل در دنیای بازی، به صداها نیاز دارید. حتی کوچکترین آنها رد پای دشمنان شما خواهد بود. بنابراین استفاده از هدفون برای شما ضروری است. این هدست بازی مجهز به یک میکروفون خارجی است که در نزدیکی دهان قرار می گیرد تا بتوانید در اتاق های بازی شرکت کنید یا استریم کنید.

تجربه بصری خوب با مانیتور

مهم نیست بازی شما روی چه پلتفرمی اجرا می شود. در هر صورت برای دیدن جزئیات جلوی چشمانتان در اندازه بزرگتر و کیفیت بهتر به صفحه نمایش نیاز دارید. مانیتورهای بازی دارای طراحی منحنی برای بهبود زاویه دید شما هستند.

از سوی دیگر، نرخ تازه سازی بالای صفحه نمایش های بازی، تجربه بازی روان تری را به شما می دهد. به این ترتیب می توانید به سرعت دشمنان خود را ببینید و با عکس العمل مناسب پایان بازی را به نفع خود تغییر دهید.

همه بازی های خود را با یک هارد دیسک اکسترنال با ظرفیت بالا در یک مکان نگه دارید

در نگاه اول، هارد اکسترنال ممکن است محصولی غیر ضروری به نظر برسد و ارزش هزینه کردن را نداشته باشد، اما اینطور نیست. بسیاری از کنسول های بازی فضای ذخیره سازی محدودی دارند و امکان ارتقای حافظه داخلی آنها وجود ندارد. پس اگر می خواهید حرفه ای شوید حتما یک هارد اکسترنال با ظرفیت زیاد بخرید تا بتوانید بازی های مختلفی را روی آن نصب کنید.

جذابیت اتاق بازی با جعبه بازی

کیف یکی از لوازم جانبی ضروری برای هر گیمر است. آنها با طراحی شیک و زیبا و جلوه های نوری خود فضای در نظر گرفته شده برای فعالیت بازی را جذاب می کنند. این باعث تقویت روحیه فرد و رشد مهارت های او در بازی می شود. کیس ها همچنین به افزایش عمر سخت افزار کامپیوتر در جای خنک کننده کمک می کنند و از نقص و آسیب آنها جلوگیری می کنند.

دسته بازی، تجربه ای متفاوت نسبت به ماوس و کیبورد

شاید از خود بپرسید که اگر ماوس و کیبورد وجود دارد، چه نیازی به کنترلر است؟ در بازی های تیراندازی و اول شخص می توانید از ماوس و کیبورد استفاده کنید، اما بازی های مسابقه ای، ورزشی و مبارزه ای فقط با گیم پد قابل کنترل هستند.

کنترلرهای بازی که به عنوان گیم پد یا جوی پد نیز شناخته می شوند، اغلب دارای 4 دکمه جهت دار، 4 تا 6 دکمه کنترل بازی و 4 دکمه در پشت هستند. این امکانات از نظر کاربری به 3 دسته تقسیم می شوند. رایانه ها، کنسول ها و دسته بندی بازی هایی که مختص گوشی های موبایل هستند.

دیجی کالا با فروش تجهیزات شما از شما یک گیمر حرفه ای می سازد

دنیای بازی و کنسول های بازی روز به روز در حال پیشرفت است و ما همیشه شاهد در دسترس بودن تجهیزات جانبی گسترده برای یک تجربه کاربری عالی از بازی هستیم. با توجه به محبوبیت صنعت بازی در بین جوانان و افزایش متقاضیانی که مایل به یادگیری آن هستند، شرکت های زیادی اقدام به طراحی و ساخت لوازم جانبی بازی کرده اند تا سهمی از این نیازهای بازار را به خود اختصاص دهند.

برای تهیه تجهیزات باکیفیت و برند پیشنهاد می کنیم در فروشگاه های معتبر و شناخته شده به دنبال آن بگردید. با این حال، حضور پررنگ محصولات تقلبی در بازار را نباید دست کم گرفت. دیجی کالا منبع معتبری برای خرید تجهیزات بازی است. شما در دیجی کالا تنوع زیادی دارید و نیازهای خود را با ضمانت برآورده می کنید تا کیفیت و کارایی آن برای شما ثابت شود.

نتیجه

راه حرفه ای شدن در بازی های رایانه ای به داشتن استعداد و تسلط بر ترفندهای بازی محدود نمی شود. اگر در اطراف گیمرها بوده اید یا خودتان یک گیمر هستید، می دانید که موفقیت شما تا حد زیادی به تجهیزاتی بستگی دارد که برای پیشرفت هدف خود در بازی نیاز دارید. این تجهیزات برای بازیکن قدرت، قدرت، سرعت و مهارت به ارمغان می آورد و او را در مسابقات موفق می کند.