You are currently viewing پیام تسلیت رئیس کل بانک مرکزی در پی شهادت رئیس جمهور

پیام تسلیت رئیس کل بانک مرکزی در پی شهادت رئیس جمهور


به گزارش اکو ایران، محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی در پیامی شهادت سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیئت همراه را به مقام معظم رهبری و اعضای محترم دولت تسلیت گفت. ملت بزرگ ایران و مدیران و کارکنان شبکه بانکی کشور.

در متن این پیام آمده است:

در میان مؤمنان مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بسته‌اند وفادارند، و در میان آنان کسانی هستند که محبتشان برآورده شده است، و در میان آنان کسانی هستند که منتظرند، و آن را تغییر نداده‌اند.

شهادت خادم الرضا علیه السلام، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور خستگی ناپذیر و خستگی ناپذیر جمهوری اسلامی ایران و یاران عزیز ایشان را که در تلاش برای خدمت به ملت بزرگ به وقوع پیوست تسلیت عرض می نمایم. ایران

تلاش بی وقفه و خالصانه یار صدیق الدری رئیس جمهور خدمتگزار و انقلابی آیت الله رئیسی در خدمت به انقلاب و پیشرفت و اصلاح امور کشورمان که همواره رضایت مردم و سربار را خواستار بودند. از تعالی، به عنوان مشعل فروزان باقی خواهد ماند و این راه. همچنین مدیران ارشد، مردم و همتایان آنان در دولت سیزدهم هرگز شایستگی و رفتار عمومی این خدمتگزار مخلص و ارزشمند را فراموش نخواهند کرد.

در این حادثه تلخ و سهمگین شخصیت های برجسته ای همچون همکار محترم، ثابت قدم و متخصص ما در دولت جناب آقای دکتر امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و همچنین آیت الله آل هاشم امام جمعه محترم تبریز و آقای ملک رحمتی استاندار عزیز آذربایجان شرقی و مهمانی پرواز و سایر همراهان بی شک رحمتشان کند. عمر مجاهدانه رئیس جمهور عزیز و یاران گرانقدرش در راه خدمت به مردم و اعتلای و سربلندی کشورمان سپری شد و بهترین اجر خود را در این راه گرفتند که به راستی خدمت و شهادت در راه خدا و مردم.

اینجانب از طرف خود و همکاران نظام بانکی جمهوری اسلامی ایران بار دیگر معراج ملکوتی و شهادت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه ایشان را تقدیم می نمایم. با حضور حضرت رسول اکرم (ص)، مقام معظم رهبری، اعضای دولت، خانواده محترم و معزز و داغدیدگان این عزاداران سفر کرده و این مصیبت وارده را به ملت سرافراز ایران اسلامی تسلیت عرض می نماییم. برای ایشان از خداوند مهربان درجات علو و رحمت واسعه و برای بازماندگان و بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت می نماییم.

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)