You are currently viewing پورمحمدی: دشمنان بارها گفتند ما مقابل ایران شکست خوردیم

پورمحمدی: دشمنان بارها گفتند ما مقابل ایران شکست خوردیم


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم ، تجمع حامیان مصطفی پورمحمدی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در تالار حجاب تهران برگزار شد.

پورمحمدی در ابتدای این همایش در سخنانی گفت: سلامت و همکاری و توانمندی مدیران و پشتکار مردم از ارکان اصلی موفقیت یک جامعه است. جمهوری اسلامی ایران به همت مردم غیور و شجاع و رهبری امام و مقام معظم رهبری به جایگاه رفیعی دست یافته است.

وی خاطرنشان کرد: نباید در موفقیت ها و دستاوردهای بزرگ شک کرد. ایران بسیاری از کاستی ها را در داخل کشور برطرف کرده، تاخیرها را جبران کرده و نیازها را برطرف کرده است. پس از 20 سال، یک کشور نباید در برابر شدیدترین تحریم ها عقب نشینی کند و در برابر این تحریم های بسیار فلج کننده مقاومت کند.

کاندیدای ریاست جمهوری ادامه داد: دشمنان بارها گفته اند که ما قبل از جمهوری اسلامی شکست خورده ایم. این روزهای سخت برای ملت ایران می گذرد و مشکلات حل می شود.

پورمحمدی گفت: گرانی، بیکاری، تورم، فساد و رانت داریم اما به آنچه می گذریم افتخار می کنیم. ملت ایران تاریخ درخشانی دارد و 45 سال ملت ایران مجبور به دفاع از مظلوم شد، اما ملت ایران ایستادگی کرد و صدایش به گوش جهانیان رسید.

وی افزود: امروز صدای ملت ایران و پیام ملت ایران، گفتمان پیشرو در جهان است. امروز وظیفه ما گفتمان انقلاب اسلامی است و باید دستاوردها و شاخص های آن را بشناسیم، از آن دفاع کنیم و کاستی های آن را دفع کنیم.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر اسلام هدیه خداوند است در هر دوره ای خاک می آید و وظیفه ماست که زائدات را برداریم. انقلاب اسلامی موهبت الهی و محصول امیرالمومنین (ع) و اسلام ناب محمدی است.

وی گفت: امروز خود را در این عرصه برنده می دانم. من با مسائل جدی برخورد کردم و از هیچکس نمی ترسیدم و سعی کردم منصفانه قضاوت کنم زیرا کشور امروز به شفافیت نیاز دارد. من رئیس جمهور باشم یا نباشم، نیاز امروز کشور این است که برای منافع ملت قیام کند.

وی بیان کرد: ملت مشکلات زیادی دارد و نباید اجازه دهیم افراد مختلف این مشکلات را با شعار توجیه کنند. ما باید درست گزارش دهیم چون ملت ایران آگاه است و قدر ما را می داند.

پورمحمدی گفت: سعی کردم در مناظره ها مطالبی را مطرح کنم و انتقاداتم را شفاف بیان کنم. در مورد موضوعات مختلف صحبت کردم. در حوزه سیاست خارجی این که بگوییم طرف قلدر است و هیچ کاری نمی کند قابل قبول نیست!

وی ادامه داد: ما اهل میدان های سخت هستیم. ملت به افراد توانمند، باهوش، قوی و شجاع نیاز دارد. حاج قاسم در همه عرصه ها حضور داشت اما همیشه پیروز بود؟! حضور آن در مناطق صعب العبور مهم و ارزشمند است.

پورمحمدی گفت: هرکس رئیس جمهور می شود به فکر چهار سال دوم نباشد. این یک فاجعه مدیریتی است که به ما تحمیل شده است. رئیس جمهور باید از روز اول به این فکر کند که کشور به چه تصمیمی نیاز دارد و همان تصمیم را بگیرد.

وی ادامه داد: به مدیرانی نیاز داریم که به فکر 8 سال آینده نباشند و این لازمه موفقیت است. برخی از اشتباهات گذشته را در عرصه بین المللی تکرار نخواهیم کرد.

پورمحمدی گفت: سه برابر اروپا انرژی مصرف می کنیم. ما مصرف آب، برق، گاز و بنزین را بر اساس تعرفه اروپا قرار می دهیم. کشور ما ایران انرژی، منابع، آب، بنزین، هوا و آفتاب دارد و مردم باید از آنها بهره ببرند.

وی بیان کرد: مردم امروز در زمینه اشتغال، تورم، بهداشت و زیرساخت ها مشکل دارند و قطارهای ما زمینگیر است، ناوگان هوایی مشکل دارد، همه به پول نیاز دارند.

پورمحمدی گفت: باید با مردم صادق باشیم و حساب دقیق بدهیم. امروز 125 میلیارد دلار یارانه انرژی در کشور می دهیم و با نیمی از آن می توانیم انرژی را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

وی گفت: هدف ما صداقت است نه دروغ و هدف ما برنامه ریزی، زمان بندی دقیق و پاسخگویی است و ادعاهای کلان مسکن و تورم شعاری است.

پورمحمدی گفت: ما در گذشته کارهای بزرگی انجام داده ایم. ما باید مدیران شایسته داشته باشیم و اعتماد مردم را جلب کنیم و در صورت کسب آن قطعا به اهداف خود خواهیم رسید. دوستان برنامه هایی رو پیشنهاد میدن، برنامه های بهتری از اونی که تو کتاب هست هست! ساختمان ساختی یا جاده؟ آیا در یک بنگاه اقتصادی فعالیت داشتید؟ آیا با بحران شغلی مواجه هستید؟

وی گفت: در 2 روز دیگر انتخابات داریم و اولین قدم مشارکت همه و پیروزی ملت با مشارکت است. اگر پورمحمدی 5 درصد به شرکت کنندگان اضافه کند، برای من دستاورد بزرگی خواهد بود، زیرا ایران نیازمند مشارکت بالایی است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند.

پورمحمدی گفت: صمیمانه از مردم ایران می خواهم که عزم خود را برای حضور و گرفتن دست فرزندان، دوستان و همکاران خود و شرکت در انتخابات داشته باشند.

وی بیان کرد: وظیفه امروز همه ما مشارکت بالا و دعوت به مشارکت بالا است و اگر این اتفاق بیفتد ما و همه مردم پیروز می شویم. امیدوارم خداوند به ملت ایران کمک کند تا در این شرایط سخت به مسئولیت خود پی ببرد و مدیران تصمیمات درستی بگیرند و مردم از آنها حمایت کنند.

انتهای پیام/