You are currently viewing پروژه ای جدید با دروغی عجیب درباره سلامت رهبر انقلاب

پروژه ای جدید با دروغی عجیب درباره سلامت رهبر انقلاب


به گزارش خبرگزاری تسنیم ، اکبر نصرالهی، استاد علوم ارتباطات در یادداشتی به تسنیم نوشت: دروغ در کشور ما یا قیمتی ندارد و یا قیمت آن بسیار پایین است. به همین دلیل است که افکار عمومی بی دفاع هر روز با سونامی اخبار جعلی مورد حمله قرار می گیرند. آخرین خبر مصاحبه تلویزیونی جعلی دکتر محمد صادقی در مورد سلامتی رهبر انقلاب و عوارض آن است. بی شک ارتش رسانه ای مخالف در آستانه انتخابات طرح جدیدی را اجرا کرده است که نیازمند مداخله به موقع، مناسب و بازدارنده هم از سوی نهادهای امنیتی، هم قوه قضائیه و هم رسانه هاست.

چند نکته مهم که در این زمینه باید به آن توجه داشت عبارتند از:

  1. بسیج جامعه پزشکی بر عهده دکتر محمد حسین زارع است نه دکتر محمد صادقی. او در چند سال گذشته حتی یک مصاحبه تلویزیونی انجام نداده است. اظهارات و نامه دکتر جبلی منتشر شده در فضای مجازی و کانال تلگرامی 20:30 نیز در این مورد کذب است.
  2. چنین دروغ هایی به ویژه در مورد رهبر بی سابقه است، از جمله اینکه روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» در روز جمعه 4 شهریور 1401 در آستانه تظاهرات و آشوب های گذشته علیرغم سفرهای رهبر معظم انقلاب، مایکل لدین کارشناس روابط خارجی آمریکایی در خبری مدعی شد که آیت‌الله خامنه‌ای به دلیل بیماری، هفته گذشته برنامه‌های خود را لغو کرده است، مایکل لدین، کارشناس روابط خارجی آمریکا، مکرراً از زوال رهبری از جمله 88 خبر داد و رسانه‌های غربی نیز آن را بازنشر کردند. همچنین در 4 دی ماه 1394 علیرغم دیدار مقام معظم رهبری با میهمانان شرکت کننده در جلسه بین شوراهای کشورهای اسلامی، آمادیوز اعلام کرد که رهبری در بخش مراقبت ویژه بستری هستند و فرد ملاقات کننده با “میرطاهر” معاون رهبر، نه خود رهبر!
  3. دروغ و شایعه پدیده عجیب و جدیدی نیست، در آستانه انتخابات 17 تیر تشدید خواهد شد. رفتار مسئولان و رسانه های رسمی و اقدام برخی افراد با برچسب نخبه و خالق برای پخش اخبار جعلی بدون تضمین صحت آن عجیب است.
  4. تاکید مجدد بر لزوم افزایش سواد رسانه ای مسئولان، رسانه ها و مردم برای واکسینه شدن در برابر دروغ های رسانه های مغرض و برخورد فعال با پیام های رسانه ای در عصر چند رسانه ای، ساماندهی رسانه ها، کنشگری فعال و بیش از هر چیز روایی. , تقوای مجازی , دنبال کردن , یادآوری میکنم لایک و بازنشر مسئولانه.

انتهای پیام/