You are currently viewing پاداش نقدی 10 میلیون تومانی به چه کسانی تعلق می گیرد؟

پاداش نقدی 10 میلیون تومانی به چه کسانی تعلق می گیرد؟


ذبیحی با بیان اینکه برنامه مدیریت بار چاه های برق بر اساس این مجوزها تعیین شده است، افزود: برای تشویق کشاورزان به رعایت این زمان بندی، انرژی برای کشاورزانی که با اداره تامین برق منطقه خود قرارداد همکاری امضا می کنند، مشوق هایی ارائه می دهد.

بسته های تشویقی کاهش مصرف برق

ذبیحی از ارائه سه بسته تشویقی در تابستان امسال خبر داد و گفت: کشاورزانی که از ساعت 17 استفاده از چاه خود را متوقف می کنند، می توانند 19 ساعت باقیمانده از برق رایگان استفاده کنند. وی افزود: در صورت کاهش مصرف برق از ساعت 10 تا 22 نسبت به سال گذشته، کشاورزان مشمول مشوق های پلکانی می شوند که به ازای هر کیلووات ساعت 2500 تومان افزایش می یابد.

ماهیانه تا 10 میلیون تومان درآمد کسب کنید

معاون هماهنگی توزیع سقف ذکر شد بر اساس ارزیابی های انجام شده کشاورزان شرکت کننده در این طرح می توانند ماهیانه تا سقف 10 میلیون تومان مشوق دریافت کنند. ذبیحی همچنین افزود: کشاورزانی که 80 درصد مصرف خود را مولد خورشیدی می سازند از برنامه های مدیریت بار معاف بوده و بر اساس پروانه بهره برداری می توانند از برق استفاده کنند.

ستاد انتخابات کشور با انتشار پیامی اعلام کرد: تبلیغات نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ساعت 8 صبح روز پنجشنبه به پایان می رسد.

نوع تشویق، شرایط اعمال میزان پاداش (به ازای هر کیلووات ساعت)

برق رایگان ساعت 5 بعد از ظهر چاه را خاموش کنید 19 ساعت برق رایگان
مصرف برق را کاهش دهید مصرف را از 10 صبح تا 10 شب کاهش دهید تا 2500 تومان
درآمدزایی مشارکت در طرح تا 10 میلیون تومان در ماه
ساخت ژنراتورهای خورشیدی مصرف برق 80 درصد معاف از برنامه های مدیریت بار

منبع: شهربراس

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)