You are currently viewing ویژگی «Battery AI» سامسونگ در گلکسی اس 25 عملکرد باتری را تا 10 درصد بهبود می بخشد.

ویژگی «Battery AI» سامسونگ در گلکسی اس 25 عملکرد باتری را تا 10 درصد بهبود می بخشد.


یکی از بخش هایی که همیشه در محصولات الکترونیکی جای پیشرفت دارد، بخش باتری است. هوش مصنوعی این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده است و بهتر است در زمینه بهبود باتری موثر باشد. اخیراً در گزارشی غیر رسمی شنیدیم که ویژگی «Battery AI» سامسونگ در گلکسی S25 عملکرد باتری را تا 10 درصد بهبود می بخشد. این بهبود عملکرد مشابهی دارد و محدودیتی مانند حالت Power Saver ایجاد نمی کند.

ویژگی هوش مصنوعی باتری در سامسونگ گلکسی اس 25

سری Galaxy S24 با اولین نرم افزار مجهز به هوش مصنوعی سامسونگ به نام Galaxy AI معرفی شد. با توجه به اینکه مدل های جدید 53 درصد از سود عملیاتی غول کره ای در سه ماهه اول 2024 را تشکیل می دهند، بسیاری به این نتیجه می رسند که این ویژگی ها یکی از دلایل محبوبیت آنها خواهد بود.

طبیعتا سامسونگ می خواهد با همین دستور به سراغ گلکسی اس 25 برود. نسل دوم گلکسی هوش مصنوعی سال آینده می‌تواند علاوه بر بهبود کیفیت ویژگی‌های فعلی، به بهبود در سایر زمینه‌ها نیز کمک کند.

متأسفانه قبلاً شنیده بودیم که گلکسی اس 25 اولترا با همان باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مدل های قبلی عرضه می شود. با این حال، سامسونگ قصد دارد چیزی به نام ارائه کندهوش مصنوعی باترییا “Battery AI” تا 10 درصد عملکرد خود را افزایش دهد.

سامسونگ

شایعات ادعا می کنند که “هوش مصنوعی باتری” می تواند کارهای غیر ضروری انجام شده در سری گلکسی اس 25 را حذف کند تا عمر باتری را افزایش دهد.

اگر بخواهیم بر اساس نام این تابع صحبت کنیم، باید این را بگوییم هوش مصنوعی باتری این می تواند یک ویژگی هوشمند جدید در نسل بعدی Galaxy AI باشد. این ویژگی احتمالاً عمر باتری گوشی هوشمند را بدون تأثیر بر عملکرد افزایش می دهد.

به گفته یک منبع ناشناس، کاربران سامسونگ می توانند بین 5 تا 10 درصد افزایش می یابد به لطف این ویژگی عمر باتری را تجربه کنید.

البته باید توضیح دهیم که این منبع مستقیماً به سری گلکسی اس 25 اشاره نمی کند. در نتیجه، هنوز مشخص نیست که آیا با این سری عرضه می شود یا بخشی از قابلیت های به روز رسانی هوش مصنوعی سامسونگ خواهد بود. به عنوان مثال، ممکن است با سری گوشی های تاشو 2024، سری گلکسی Z6، عرضه شود.

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید سامسونگ می تواند از هوش مصنوعی برای به دست آوردن مزیت رقابتی قابل توجهی در بخش باتری استفاده کند؟