You are currently viewing ویژگی تماس بحث برانگیز مایکروسافت اکنون به طور پیش فرض خاموش است

ویژگی تماس بحث برانگیز مایکروسافت اکنون به طور پیش فرض خاموش است


موضع مایکروسافت در مورد این ویژگی به خاطر آوردن ویندوز اعلام کرده است که این شرکت به امنیت و حفاظت از اطلاعات کاربران خود اهمیت می دهد. این ویژگی دو هفته پیش به همراه مدل های جدید خانواده سرفیس پرو و لپ تاپ سرفیس معرفی شد.

مایکروسافت بالاخره استفاده از قابلیت فراخوان را اختیاری کرده و در تلاش است تا این ویژگی را بهبود بخشد

من گزارش میدم wccftech قبل از اینکه به آنچه که مایکروسافت در مورد دانلود ویندوز فاش کرده است بپردازیم، بیایید نگاهی گذرا به آنچه که باعث افزایش سر و صدا در مورد ویژگی جدید متمرکز بر هوش مصنوعی این شرکت شده است بیندازیم. به خاطر آوردن، قابلیتی است که ادعا می کند با گرفتن اسکرین شات از فعالیت هایی که کاربر در رایانه خود انجام می دهد، تجربه کاربر را بهبود می بخشد. به این ترتیب، مایکروسافت در درجه اول قصد دارد به کاربران اجازه دهد تا “مراحل خود را دوباره دنبال کنند” و به محتوای گذشته به سادگی از طریق یک اعلان یا آنچه مایکروسافت می نامد دسترسی داشته باشند.حافظه دیداریزنگ می زند تا پیدا کند.

اگرچه ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی به‌عنوان یک انقلاب در دنیای فناوری تلقی می‌شد، اما هیجان پیرامون این موضوع پایدار نبود. به خصوص از زمانی که کارشناسان شروع به زیر سوال بردن یکپارچگی و امنیت عملکردهای هوش مصنوعی کردند و ادعا کردند که داده های ذخیره شده به راحتی توسط هکرها قابل دسترسی است. هم رمزگذاری نادرست همچنین اطلاعاتی در مورد قابلیت فراخوانی وجود دارد و همین موضوع باعث شده تا کاربران نسبت به این قابلیت جدید ویندوز بسیار بدبین شوند.

اکنون، هنگامی که یک محصول جدید ویندوز را راه اندازی می کنید، مایکروسافت از شما می خواهد که ویژگی فراخوان را فعال کنید

به نظر می رسد مایکروسافت گام های مثبتی در زمینه دستیابی به اعتراضات کاربران برداشته است

با این حال، آخرین پست وبلاگ این شرکت نشان می دهد که ردموندی به این موضوع بر اساس بازخورد کاربران توجه کرده و تغییرات جالبی ایجاد کرده است، مایکروسافت در این مورد می گوید:

1) ما در راه اندازی رایانه شخصی تجربه داریم کمک خلبان پلاس ما در حال به‌روزرسانی هستیم تا به افراد انتخاب واضح‌تری برای ذخیره عکس‌های فوری با استفاده از Recall بدهیم. اگر خودتان آن را روشن نکنید، این ویژگی به طور پیش فرض خاموش می شود.

2) 3D Face Lock را فعال کنید ویندوز سلام شما باید Recall را فعال کنید. همچنین برای مشاهده جدول زمانی و جستجو در Recall، باید دوباره احراز هویت کنید.

3) ما لایه‌های دیگری از حفاظت از داده‌ها را اضافه می‌کنیم، از جمله رمزگشایی «در لحظه» محافظت‌شده توسط Windows Hello Enhanced Sign-in Security (ESS)، به طوری که اسکرین‌شات‌های فراخوان رمزگشایی می‌شوند و تنها زمانی قابل دسترسی هستند که کاربر احراز هویت شود تا شناسایی شود. به جز این، پایگاه داده فهرست جستجو را رمزگذاری کردیم.

تغییرات فوق حداقل Windows Recall را در آینده به یک ویژگی کمتر آزاردهنده تبدیل می کند. مایکروسافت در اینجا نه تنها به حفظ حریم خصوصی کاربران توجه کرده است، بلکه این شرکت تدابیر امنیتی بیشتری نیز ارائه کرده است. به طور کلی، به جرات می توان گفت که Recall اکنون در وضعیت بسیار بهتری نسبت به آنچه که در ابتدا اعلام شده بود، است.

نطر شما چی هست؟ آیا به چنین ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی اعتماد دارید؟