You are currently viewing ویژگی‌های جدید Gemini برای اندروید عرضه شد.  Circle to Search با قابلیت حل مسائل ریاضی و فیزیک

ویژگی‌های جدید Gemini برای اندروید عرضه شد. Circle to Search با قابلیت حل مسائل ریاضی و فیزیک


در این رویداد I/O 2024گوگل ویژگی های جدید Gemini را در سیستم عامل اندروید معرفی کرده است که قرار است در اپلیکیشن Gemini و مدل Gemini Nano استفاده شود. همچنین یک ویژگی جستجوی دایره همچنین به روز رسانی های مهم را دریافت کرد. از جمله امکان حل مسائل ریاضی و فیزیک.

ویژگی های جدید Gemini در اندروید

از زمان انتشار اولیه آن در ماه گذشته، برنامه اندروید Gemini اکنون کار بهتری را برای درک زمینه آنچه روی صفحه نمایش شما و برنامه هایی که استفاده می کنید انجام می دهد. گوگل می گوید زمینه و ادغام اندروید را به بهترین مکان برای استفاده از Gemini تبدیل می کند.

برای شروع، Gemini به زودی به عنوان یک پانل همپوشانی حتی در هنگام ارائه نتایج در دسترس خواهد بود. قبلاً، همه چیزهایی که پس از دستور اولیه شما در برنامه Gemini استفاده می شد، در یک رابط کاربری تمام صفحه باز می شد. علاوه بر ذخیره متن، حالت پوشش جدید به شما امکان می دهد تصویری را که Gemini در جای دیگری ایجاد کرده است بکشید و رها کنید.

کشیدن و انداختن

یکی دیگر از ویژگی های عالی این است که وقتی Gemini برای اندروید در یوتیوب فعال است، دکمه «از این ویدیو بپرسید» ظاهر می شود. سپس جمنای می تواند به سوالات شما در مورد ویدیو مربوطه پاسخ دهد. این حالت برای میلیاردها ویدیو با استفاده از مواردی مانند زیرنویس کار می کند. در همین حال، کسانی که مشترک Gemini Advanced هستند، دکمه “از این PDF بپرس” برای انجام همین کار دریافت می کنند. این به روز رسانی در چند ماه آینده برای صدها میلیون دستگاه اندرویدی عرضه خواهد شد.

از این ویدیو بپرس

این پی دی اف را بپرس

گوگل همچنین امروز اعلام کرد که Circle to Search اکنون در بیش از 100 میلیون دستگاه در دسترس است و قصد دارد این تعداد را تا پایان سال دو برابر کند. Google در حال اضافه کردن یک کمک‌کننده تکالیف است که از LearnLM، خانواده جدیدی از مدل‌هایی که برای یادگیری به‌خوبی تنظیم شده‌اند، پشتیبانی می‌کند. مانند Google Lens، حالت جدید به شما امکان می‌دهد دور یک مسئله ریاضی یا فیزیک را روی صفحه گوشی هوشمند خود خط بکشید تا دستورالعمل‌های گام به گام را دریافت کنید.

ویژگی های جدید Gemini در اندروید

در آینده، فعال کردن Gemini پیشنهادات پویا را نیز نمایش می دهد. این حالت از Gemini Nano برای درک آنچه در صفحه نمایش شما اتفاق می افتد استفاده می کند.

گوگل در اواخر سال گذشته Gemini Nano را در پیکسل 8 پرو معرفی کرد و سپس سامسونگ آن را در گلکسی اس 24 معرفی کرد. به روز رسانی بعدی این مدل، Gemini Nano با چند وجهی است که برای مناظر، صداها و زبان گفتاری است و اواخر امسال در گوگل پیکسل در دسترس خواهد بود.

علاوه بر Gemini Dynamic Suggestions، مدل Gemini Nano نیز توسط TalkBack برای ایجاد توضیحات غنی برای تصاویر بدون برچسب استفاده خواهد شد.

این به روز رسانی به پر کردن اطلاعات از دست رفته کمک می کند. خواه دریافت جزئیات بیشتر در مورد آنچه در عکسی است که خانواده یا دوستان پست کرده اند، یا مدل لباس هنگام خرید آنلاین.

در همین حال، سیستم عامل اندروید از Gemini Nano برای ارائه «هشدارهای بی‌درنگ در طول مکالمات در صورت شناسایی الگوهای مکالمه‌ای که معمولاً با کلاهبرداری مرتبط هستند» استفاده می‌کند. در این صورت گوگل به دنبال نشانه هایی مانند درخواست اطلاعات شخصی خواهد بود. این ویژگی به طور کامل در دستگاه اتفاق می افتد و همچنین اختیاری است. گوگل در اواخر سال جاری جزئیات بیشتری در مورد این ویژگی به اشتراک خواهد گذاشت.

به عنوان مثال، اگر نماینده بانک از شما بخواهد فوراً پول منتقل کنید، برای کارت هدیه پرداخت کنید یا اطلاعات شخصی مانند شماره کارت یا رمز عبور را درخواست کند، هشداری دریافت خواهید کرد.

نظر شما در مورد ویژگی های جدید Gemini در اندروید چیست؟