You are currently viewing ویدیوی نصب بازی های اندروید را روی Apple Watch Ultra تماشا کنید!

ویدیوی نصب بازی های اندروید را روی Apple Watch Ultra تماشا کنید!


واقعا فکر نمی کردم روزی با عبارت Apple Watch Ultra و Android Games چنین جمله ای بسازم اما این اتفاق افتاد و می توانید ویدیوی نصب بازی های اندروید را روی Apple Watch Ultra مشاهده کنید!

نصب بازی های اندروید بر روی Apple Watch Ultra

در این دنیای عجیب پیشرفت تکنولوژی، انواع و اقسام پروژه های به ظاهر احمقانه ای وجود دارد که مردم در ذهن دارند. اما چرا نه؟ بیایید کمی ذهنمان را قلقلک دهیم!

این هفته در Reddit ویدیویی منتشر شد که در آن کاربری با شناسه u/R3V3RB_7 تنظیمات عجیب و غریب برای بازی ها و غیر منتظره را نشان داد. در اینجا یک Apple Watch Ultra مجهز به سیستم عامل اندروید داریم که به یک بند بلوتوث متصل است.

مقوله مذکور مدل است دوال سنس سونی دارای کلیدهای سفارشی است و ساعت هوشمند اپل در قسمت تاچ پد دور آن قرار می گیرد. بنابراین صفحه ساعت درست در وسط دسته مانند تصاویر بالا قرار دارد.

این ویدیو را با هم ببینیم:

طبیعتا اجرای بازی های اندروید یا هر بازی ویدیویی روی چنین صفحه نمایش کوچکی با نسبت مربعی نه کاربردی است و نه منطقی. با این حال، می تواند به ظاهر غیرممکن را ممکن کند این یک تمرین جالب برای گسترش ذهن است.

اگرچه در این ویدیو ساعت تاچ پد روی دسته بلوتوث را مسدود می کند و عملکرد جوی استیک ها کمی متفاوت خواهد بود، اما بازی هایی که با شبیه ساز پسر بازی آنها خیلی پیچیده نیستند و با همان کلیدهای موجود قابل مدیریت هستند.

این احتمال وجود دارد که این اپل واچ دستکاری شده باشد

هیچ هزینه ای ندارد به نظر نمی رسد که این اپل واچ اولترا بدون دستکاری سخت افزاری باشد. پلیس اندروید اشاره می کند که اپل واچ اولترا در این ویدیو به نظر می رسد که باز شده و برد مدار تغییر کرده (یا احتمالاً جایگزین شده است). بعد از این یکی نسخه باریکتر و سبکتر اندروید روی آن نصب شده و خروجی آن به این صورت است.

نظرت راجع به این ایده چیه؟ اگرچه عملی نیست، اما آیا شما علاقه مند نبودید؟