You are currently viewing ویدیوی جعبه گشایی POCO F6 Pro را قبل از عرضه رسمی تماشا کنید

ویدیوی جعبه گشایی POCO F6 Pro را قبل از عرضه رسمی تماشا کنید


اگرچه فرض شده است LITTLE F6 Pro در تاریخ 23 می رونمایی خواهد شد اما اکنون ویدیوی جعبه گشایی این گوشی هوشمند منتشر شده است. با ترنجی برای اطلاع از جزئیات این گزارش با ما همراه باشید.

ویدئوی جعبه گشایی POCO F6 Pro یک آداپتور 120 واتی را در این گوشی نشان می دهد

ویدئویی که توسط ComputerHoy در Dailymotion آپلود شده است Poco F6 را در رنگ مشکی نشان می دهد. در قاب پشتی این گوشی هوشمند شاهد یک ماژول دوربین مستطیلی بزرگ هستیم که تا قاب کشیده شده است. در داخل این ماژول چهار بریدگی دایره ای برای سه دوربین و یک فلاش LED دیده می شود. انتظار می رود دوربین اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS) باشد.

LITTLE F6 Pro

جزیره دوربین POCO F6 Pro روکشی براق دارد که با قاب پشتی مات گوشی هوشمند در تضاد است. قاب پشتی صاف است، اما کناره های آن کمی خمیده است. فریم تخت این گوشی نیز آلومینیومی خواهد بود. طبق ویدیوی جعبه گشایی POCO F6 Pro، این گوشی صفحه نمایش تخت دارد و دوربین سلفی نیز در داخل سوراخی در مرکز بالای صفحه نمایش قابل مشاهده است.

مشخصات مورد انتظار Poco F6 Pro

شاید Poco F6 Pro دارای صفحه نمایش AMOLED با وضوح WQHD+ و نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز خواهد بود. تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 وظیفه تامین توان پردازشی لازم برای این گوشی را بر عهده خواهد گرفت. Poco F5 Pro همچنین دارای تراشه پرچمدار نسل قبل بود. این گوشی هوشمند آینده از رابط کاربری HyperOS Poco بهره می برد و از شارژ سریع 120 واتی HyperCharge پشتیبانی می کند.

ویدئوی جعبه گشایی POCO F6 Pro نشان می دهد که یک آداپتور شارژ سریع 120 واتی، یک کابل شارژ، یک پین سیم کارت و یک قاب محافظ در جعبه این گوشی هوشمند قرار خواهد گرفت.

Poco F6 Pro در واقع یک نسخه تغییر نام تجاری است Redmi K70 قرار است در بازار جهانی عرضه شود. قیمت این گوشی آینده پوکو مدتی پیش در میان داده های وب سایت آمازون دیده شد. نسخه 16 گیگابایت رم + 1 ترابایت حافظه داخلی POCO F6 Pro با قیمت 619 یورو به فروش می رسد. همانطور که در ابتدا گفته شد، در تاریخ 23 می شاهد عرضه این گوشی هوشمند خواهیم بود.

طراحی Poco F6 و F6 Pro قبل از رونمایی به بیرون درز کرده بود

نظر شما در مورد Poco F6 Pro چیست؟