You are currently viewing وعده بزرگ OnePlus: 4 سال باتری جامد برای تمام گوشی های آینده این برند

وعده بزرگ OnePlus: 4 سال باتری جامد برای تمام گوشی های آینده این برند


موضوع باتری این یکی از دغدغه های اصلی کاربران دستگاه های الکترونیکی است. استقامت سلامت باتری، استقامت با یک بار شارژ و سرعت شارژ می تواند از 3 فاکتور اصلی باشد. اخیراً برند OnePlus روی عامل اول تمرکز کرده است. وعده بزرگ OnePlus به پایان رسیده است 4 سال عمر باتری این برند برای همه گوشی های آینده خواهد بود!

وعده بزرگ OnePlus برای باتری گوشی های آینده خود

برند OnePlus قبلا تایید کرده است که روی یک فناوری باتری جدید به نام کار می کند باتری یخ آثار. امروز، این شرکت اطلاعات بیشتری را در یک سری پست در شبکه اجتماعی چینی Weibo ارائه کرد.

این فناوری باتری نسبت به سایر فناوری های موجود کارآمدتر، بادوام تر و متراکم تر خواهد بود. باتری جدید مجهز به این فناوری می تواند حداقل 80 درصد ظرفیت اولیه خود را پس از 4 سال استفاده منظم تامین کند. این بسیار بیشتر از میانگین صنعت فعلی 800 چرخه شارژ است.

وان پلاس هم ظرفیت 6100 میلی آمپر ساعت شایعات قبلی را تایید کرد. این شرکت اعلام کرد که این باتری در Ace 3 Pro تحویل داده خواهد شد. این گوشی هفته آینده رسما معرفی خواهد شد.

باتری جدید OnePlus دارای چگالی انرژی 763Wh/L خواهد بود و وزن باتری تنها 14 گرم است.

این باتری همچنین از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می کند. این قدرت شارژ باتری 6100 میلی آمپر ساعتی را فعال می کند 36 دقیقه از 1% تا 100%

این باتری با برند چینی مشترک است CATL، بزرگترین تولید کننده باتری در زمینه خودروهای برقی می باشد. این شرکت دانش فنی و کارخانه های فیزیکی را برای تولید باتری فراهم می کند.

نام تجاری CATL

نطر شما چی هست؟ به نظر شما برندهای دیگر باید بیشتر روی باتری محصولاتشان تمرکز کنند؟