You are currently viewing وضوح کلی دوربین های پشتی سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا 350 مگاپیکسل خواهد بود.

وضوح کلی دوربین های پشتی سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا 350 مگاپیکسل خواهد بود.


مدت هاست که برخی از برندهای اندرویدی از دوربین سه گانه اصلی استفاده می کنند که شامل سه دوربین 50 مگاپیکسلی است. با این حال، سامسونگ وضوح های متفاوتی را در مجموعه دوربین اصلی ارائه می دهد. همانطور که مشخص است، این روند قرار است در سال آینده تغییر کند. در واقع، ما گزارش جدیدی داریم که می گوید وضوح کلی دوربین های پشتی سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا 350 مگاپیکسل خواهد بود.

دوربین سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا

در چند ماه گذشته، گزارش‌های متعددی از سری گلکسی اس 25 دیده‌ایم، اگرچه انتظار می‌رود این گوشی‌ها در روزهای آینده عرضه شوند. اوایل زمستان امسال معرفی می شود. شایعاتی در مورد این سیستم اخیرا دوربین اصلی Galaxy S25 Ultra ما شنیدیم که می تواند سرگرم کننده باشد.

منبع موثق گزارش های سامسونگ، Ice Universe، در Weibo ادعا می کند که Galaxy S25 Ultra همچنان روی آن کار می کند.چهار وربین اصلی این ادعا پس از آن منتشر شد که 2 افشاگر دیگر ادعا کردند که سامسونگ می‌تواند به سیستم دوربین سه‌گانه پشتی سوئیچ کند، ادعایی که در آن زمان توسط Ice Universe نیز رد شد.

مشخصات احتمالی دوربین اصلی Galaxy S25 Ultra – شایعه

این منبع می گوید که گلکسی اس 25 اولترا یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی و یک دوربین 5x پریسکوپ 50 مگاپیکسلی خواهد داشت. با این حال، به نظر می رسد ارتقایی برای دوربین های تله فوتو فوق عریض و 3x در راه است.

به طور خاص، Ice Universe ادعا می کند که این تلفن دارای یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 3 برابر با وضوح مشابه است.

بنابراین، دوربین اصلی سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا به شکل زیر خواهد بود:

  1. دوربین اصلی 1-200 مگاپیکسلی
  2. دوربین پریسکوپ 2 تا 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر
  3. دوربین تله فوتو 3-50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر
  4. دوربین فوق عریض 4-50 مگاپیکسلی

سامسونگ از سال 2021 با عرضه گلکسی اس 21 اولترا، دوربین تله فوتو 3 برابری را ارتقا نداده است و دارای سنسور کوچک 10 مگاپیکسلی است. یک دوربین تله فوتو با وضوح بالا به سامسونگ اجازه می دهد تا از یکپارچه سازی پیکسل در این دوربین تله فوتو استفاده کند و به طور بالقوه عکس ها و پرتره های کم نور را 3 برابر بهبود بخشد.

افزایش تعداد مگاپیکسل همچنین از زوم هیبریدی بهره می برد و کیفیت تصویر را 3 تا 5 برابر بهبود می بخشد. ما همچنین دیده‌ایم که برخی از تلفن‌ها از لنز تله‌فوتو برای عکاسی ماکرو استفاده می‌کنند، بنابراین یک دوربین 3 برابری با وضوح بالا با پشتیبانی ماکرو می‌تواند عکس‌های کلوزآپ دقیقی ارائه دهد.

در همین حال، الف دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی همچنین گوشی اولترا سامسونگ را در رده بهترین گوشی های متمرکز بر دوربین قرار می دهد. گوشی هایی مانند Google Pixel 8 Pro و Xiaomi 14 نیز دوربین های فوق عریض با وضوح بالا ارائه می دهند و از Pixel binning برای عکس های بهتر در نور کم استفاده می کنند. این همچنین می تواند از نظر تئوری امکان ضبط ویدیوی 8K را برای دوربین فوق عریض فراهم کند.

با این حال، این گزارش ممکن است برخی از کاربرانی را که امیدوار به ارتقاء زوم دوربین پریسکوپ بودند ناامید کند. دو افشای دیگر در اوایل این ماه ادعا کردند که S25 Ultra دارای یک دوربین تله فوتو متغیر 50 مگاپیکسلی است که بین 4 برابر یا 7 برابر زوم می کند.

نطر شما چی هست؟ فکر می کنید سامسونگ چه سیستم دوربینی را برای Galaxy S25 Ultra در نظر گرفته است؟