You are currently viewing وام 100 میلیونی با سهام + شرایط

وام 100 میلیونی با سهام + شرایط


وی با بیان اینکه مطالبه مردم برای مانده مابه التفاوت سود اسفندماه سال گذشته در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفته است، افزود: طبق توافق با شرکت سپرده گذاری، این سود باید تا پایان خرداد ماه پرداخت شود. ، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت سهام عدالت طرف تصریح کرد: عدم پرداخت این سود به دلیل تاخیر در پرداخت دو شرکت است که با توجه به عدم پرداخت در خردادماه پیگیری لازم سهام در دستور کار قرار دارد که موعد آن در جولای.

توکلی بیشترین دستاورد عدالت در عدالت را مرهون دولت سیزدهم دانست و گفت: در این دولت برای هر نفر تحت پوشش بهزیستی و کمیسیون امداد یک میلیون و 200 هزار تومان تا دو میلیون و 500 تومان سود داشتیم.

وی با اشاره به اعطای تسهیلات کم بهره به سهامداران شرکت سهامی خاص، خاطرنشان کرد: این طرح در راستای آزادسازی سهام توسط مقام معظم رهبری برای طول عمر افراد در شرکت های سهامی و همچنین دولت است. و مدیران سهام عدالت موظفند شرایطی را برای ارائه امکانات رفاهی به مردم فراهم کنند.

رئیس هیأت مدیره شرکت های تعاونی سرمایه کشور با اعلام اینکه طی این برنامه ریزی ها جلسات مکرری از سوی مرکز و اتحادیه تعاونی های سرمایه با رؤسای دو بانک عامل برگزار می شود، افزود: با تصویب در این طرح مقرر شد در مرحله اول به هر سهامدار 30 تا 100 میلیون تومان تسهیلات داده شود.

توکلی ادامه داد: شرایط دریافت این تسهیلات این است که فرد سهامدار باشد، سهام فرد آزاد نباشد و در یک شرکت سرمایه گذاری عضویت داشته باشد، توافقات اولیه انجام شده و منتظر هستیم تا پایان انتخابات ریاست جمهوری مرحله عملیاتی خود را آغاز می کند که در مرحله اول در اختیار خانواده ها قرار می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه برای حمایت از شرکت های سرمایه، حضور رئیسی شایسته و معتقد به این شرکت ضروری است، سپس از اجرای طرحی جدید و مهم در این شرکت خبر داد و گفت: این طرح به دستور وزیر اقتصاد انجام شده است. به شرکت بیمه ارائه شد که بیمه کلیه سهام سهامداران در صورت خسارت توسط شرکت سرمایه گذار در مدت چهار سال و غرامت 30 میلیون تومانی برای شخص متوفی و ​​پوشش این بیمه در این بیمه جدید لحاظ شده است. طرح.

وی خاطرنشان کرد: 15 میلیون تومان هزینه های درمانی توسط بیمه ها پرداخت می شود، این طرح مورد تایید بیمه مرکزی قرار گرفته و به زودی در سازمان بورس کشور تصویب می شود.

توکلی با یادآوری اینکه در حال حاضر 49 میلیون ایرانی از سود شرکت‌های سرمایه بهره می‌برند، گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم از 11 شرکتی که از سبد سرمایه خارج شدند، هر کدام از این شرکت‌ها با تلاش‌ها برگشت داده شدند. دولت او را بر تن کرد.

این مسئول گفت: در دولت شهید آیت الله رئیسی 130 سود همات بین سهامداران تقسیم شد.

منبع: مشرق

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)