You are currently viewing والپیپرهای هواوی سری Pura 70 منتشر شد + لینک دانلود

والپیپرهای هواوی سری Pura 70 منتشر شد + لینک دانلود


سری Pura 70، جدیدترین سری گوشی های پرچمدار هواوی با طراحی چشمگیر; این طراحی در والپیپر این گوشی های هوشمند نیز منعکس شده است. با دانلود والپیپرهای سری Pura 70 می توانید ظاهر جدیدی به گوشی هوشمند خود بدهید.

والپیپرهای با کیفیت هواوی سری Pura 70 در حال حاضر از ترنجی دانلود

مجموعه کاغذ دیواری های سری Pura 70 هوآوی شامل تعدادی پوستر هندسی مینیمال و سرگرم کننده است. کل این مجموعه شامل 12 کاغذ دیواری است که 8 تای آنها در سایه های زیبا هستند. بقیه والپیپرها تصاویر جالبی هستند که توجه شما را به خود جلب می کنند. تصاویر ارسال شده را می توان با وضوح بالای 1260 در 2844 پیکسل دانلود کرد.

کاغذ دیواری از سری Pura 70

برای استفاده از این والپیپرها ابتدا باید آن ها را دانلود کنید و پس از اتمام دانلود به پوشه مقصد (دانلودها) رفته و تصویری را انتخاب کنید. سپس روی “Set as wallpaper” ضربه بزنید و تصویر مورد نظر را به عنوان تصویر زمینه صفحه اصلی یا صفحه قفل خود تنظیم کنید.

دانلود والپیپرهای سری Pura 70

سری Pura 70 به تازگی معرفی شده است. این سری از گوشی های پرچمدار هواوی شامل چهار مدل استاندارد Pro، Pro Plus و Ultra می باشد. همه این مدل ها ویژگی های جذابی دارند. به عنوان مثال نسخه پایه می تواند با ظاهر زیبای خود توجه شما را به خود جلب کند. البته مدل های Pro/Pro+/Ultra ویژگی های جذاب تری دارند. این سه گوشی هوشمند دارای قابلیت های پیشرفته عکاسی، ابزارهای روتوش عکس هوش مصنوعی و قابلیت ارتباط ماهواره ای هستند.

مشخصات هواوی سری Pura 70 در یک نگاه

گوشی های Huawei Pura 70 Pro، Pura 70 Pro Plus و Pura 70 Ultra دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی OLED با وضوح FullHD+ و نرخ تجدید تطبیقی ​​(LTPO) از 1 تا 120 هرتز هستند. صفحه نمایش طراحی شده برای این سه گوشی هوشمند دارای فناوری PWM dimming با فرکانس 1440 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی 300 هرتز و تراکم پیکسلی 460 ppi است.

Huawei Pura 70

پسندیدن منبع در این گزارش به وجود سه لنز دوربین در قاب پشتی Huawei Pura 70 Ultra اشاره شده است. دوربین اصلی از سنسور 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض از سنسور 40 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو/ماکرو از سنسور 50 مگاپیکسلی استفاده می کند. گوشی های سری Pura 70 Pro و Pura 70 Pro Plus دارای دوربین 50 مگاپیکسلی + 12.5 مگاپیکسلی + 48 مگاپیکسلی هستند. این گوشی‌های پرچمدار جدید هواوی به‌طور پیش‌فرض دارای سیستم عامل HarmonyOS 4.2 هستند و به آخرین تراشه Kirin متکی هستند.

هم اکنون والپیپرهای Huawei Pocket 2 را دانلود کنید!

نظر شما در مورد سری Huawei Pura 70 چیست؟