You are currently viewing هوش مصنوعی Alphabet یک نویسنده شده است

هوش مصنوعی Alphabet یک نویسنده شده است


اقتصاد ایران: زیرمجموعه الفبا ابزار هوش مصنوعی ایجاد کرده است که می تواند در فیلمنامه نویسی و شخصیت پردازی و توصیف صحنه ها موثر باشد.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران به نقل از Engget، شرکت هوش مصنوعی Deep Mind که متعلق به آلفابت (شرکت مادر گوگل) است، ابزاری به نام “دراماترون” برای کمک به نویسندگان اختراع کرده است که می تواند توصیف شخصیت ها، توسعه در Create Story را ارائه دهد. ، توضیحات مکان و گفتگو.
ایده اصلی این است که یک شخص (نویسنده) می تواند آنچه را که «دراماترون» به دست می دهد را گردآوری، ویرایش و بازنویسی کند.
برای شروع، کاربر به یک کلید Open AI AOI نیاز دارد و اگر بخواهد خطر ایجاد متن توهین آمیز Dramatron را کاهش دهد، به یک کلید API Perspective نیاز دارد. برای تست دراماترون، یک فیلمنامه طولانی به عنوان ایده فیلم به او ارائه شد.
هوش مصنوعی به سرعت عنوانی برای صحنه، شخصیت، صحنه و جزئیات ایجاد کرد. گفت و گوی ایجاد شده توسط هوش مصنوعی منطقی اما تکراری بود. علاوه بر این، Dramatron به طور مجازی یک فیلمنامه، از جمله یک صحنه، را از ذهن کاربر استخراج کرده است.
برای آزمایش این ابزار، محققان از 15 نمایشنامه نویس و فیلمنامه نویس دعوت کردند تا یک فیلمنامه بنویسند. بر اساس تحقیقات انجام شده، نمایشنامه نویسان اعلام می کنند که از ابزار هوش مصنوعی مذکور برای نوشتن متن کامل استفاده نمی کنند. آنها معتقدند که اثربخشی هوش مصنوعی را می توان بر اساس یک فرمول نشان داد. با این حال، آنها معتقد بودند که دراماترون برای شکل‌گیری جمله مفید است یا به آنها کمک می‌کند تا روش‌های مختلف در رابطه با عناصر داستان یا شخصیت‌ها را کشف کنند. آنها خاطرنشان کردند که هوش مصنوعی در تولید ایده های خلاقانه نیز موثر است.
استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی می تواند سوالاتی را در مورد مالکیت و اینکه چه کسی یا چه چیزی متن را نوشته است، ایجاد کند. سال گذشته، دادگاه استیناف در انگلیس حکم داد که هوش مصنوعی نمی تواند به طور قانونی به عنوان حق چاپ مخترع ثبت شود.
DeepMind همچنین اشاره کرد که Dramatron می‌تواند قطعاتی از متن تولید کند که برای آموزش یک مدل زبان استفاده می‌شود که اگر روی متن اعمال شود، می‌تواند منجر به اتهام سرقت ادبی شود.

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)