You are currently viewing نگاهی به ویژگی های داریا باند;  اولین گوشی هوشمند داریا

نگاهی به ویژگی های داریا باند; اولین گوشی هوشمند داریا


گوشی هوشمند داریا بند اولین محصول گوشی هوشمند شرکت داریا موبایل است که توسط این شرکت طراحی و با همکاری شرکای خارجی خود تولید و به بازار عرضه شده است. در این مقاله به بررسی ویژگی های این گوشی میان رده مقرون به صرفه می پردازیم.

موبایل داریا بند به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده عرضه شد. یک گوشی میان رده با تعدادی ویژگی منحصر به فرد به محصولی تبدیل شده است که توانایی رقابت با گوشی های میان رده محبوب و حتی برخی از گوشی های رده بالای بازار را دارد. این گوشی تمامی استانداردها و تست های امنیتی و عملکردی را با موفقیت پشت سر گذاشته است که حدود دو میلیون و هفتصد هزار تست (شامل VTS، GTS، STS و CTS) در پلتفرم مجموعه تست سازگاری سرویس های موبایل گوگل (GMS) می باشد. سیستم عامل این گوشی DariaOS نام دارد که مبتنی بر اندروید 14 می باشد.این گوشی تا آغاز نسخه هفتم DariaOS (اندروید 16) آپدیت می شود و به مدت 5 سال از گوگل آپدیت های امنیتی دریافت می کند.

یکی از ویژگی های اصلی باند صفحه نمایش 120 هرتزی AMOLED آن است. این صفحه نمایش 6.78 اینچی با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل لذت کار، تماشای فیلم و به خصوص بازی کردن (به لطف صفحه نمایش با نرخ تازه سازی بالا) را چندین برابر می کند. نسبت تصویر 20:9 نیز آن را به گزینه ای عالی برای تماشای فیلم و ویدیو تبدیل می کند.

این گروه دارای یک دوربین سه گانه است که می تواند لحظات فراموش نشدنی شما را در هر زمانی ثبت کند. یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی عریض، یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو (برای ثبت تصاویر از فاصله بسیار نزدیک) دوربین های ماژول باند اصلی را تشکیل می دهند. یک دوربین 16 مگاپیکسلی نیز به عنوان دوربین سلفی در جلوی باند تعبیه شده است تا بتوانید به راحتی با دوستان خود تماس ویدیویی برقرار کنید. یک تماس ویدیویی که به لطف پشتیبانی از باند فناوری ViLTE می‌توانید بدون استفاده از حجم اینترنت از آن استفاده کنید.

قلب تپنده این گروه پردازنده Dimensity 7050 محصول مدیاتک است. این پردازنده میان رده توانایی اجرای بازی های سنگین گرافیکی را دارد و همچنین هنگام اجرای اپلیکیشن ها عملکرد بسیار خوبی دارد. رم 8 گیگابایتی باند نیز تضمین می کند که تحت هیچ شرایطی با تاخیر عملکردی مواجه نخواهید شد. 256 گیگابایت حافظه داخلی داخلی نیز فضای کافی برای نصب برنامه ها و بازی های بزرگ و ذخیره عکس ها و فیلم های شما را فراهم می کند.

پشتیبانی از فناوری 5G که سرعت انتقال اطلاعات تا صد برابر سریعتر از 4G دارد نیز از دیگر ویژگی های این گروه است. باتری 4700 میلی آمپری این گوشی به راحتی می تواند یک روز شارژ نگه دارد. اما اگر باتری شما در طول روز به دلیل استفاده زیاد تمام می شود یا فراموش کرده اید گوشی خود را شارژ کنید، جای نگرانی نیست. زیرا گوشی Band از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند و به این ترتیب می توانید در عرض 40 دقیقه گوشی را با باتری خالی به طور کامل شارژ کنید.

یکی از ویژگی های مهم Band، ارائه اکوسیستمی برای توسعه خدمات در بستر Web3.0 است. که در اکثر نقاط فرصتی برای درآمدزایی برای کاربران فراهم می کند. این قابلیت از طریق نرم افزار Daria Wallet امکان پذیر شده است. با استفاده از این خدمات، کاربران می توانند امتیاز وفاداری کسب کنند و آن را در پلتفرم های شرکای داخلی و خارجی داریا در اکوسیستم داریا خرج کنند.

این گوشی در سه رنگ نقره ای (Silver White)، مشکی (Phantom Black) و سبز (Green Lagoon) عرضه شده است.