You are currently viewing نکدی: انقلاب جهانی و آزادی بیت المقدس 20 سال در پیش است

نکدی: انقلاب جهانی و آزادی بیت المقدس 20 سال در پیش است


به گزارش گروه حفاظت خبرگزاری تسنیم ، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش علمی حامیان انقلاب اسلامی ظهر امروز (سه شنبه) در محل امام حسین (ع) برگزار شد. دانشگاه افسری و پاسداری با اشاره به پیش بینی های دقیق رهبر معظم انقلاب گفت: معظم له در اولین روزهای عملیات علیه الاقصی فرمودند که فلسطینی ها پیروز هستند و این پیش بینی های دقیق مبتنی است. در سنت الهی، حکم زندگی و زندگی انسان.

سردار نقدی با بیان اینکه مردم غزه هر روز 100 شهید تقدیم اسلام می کردند، افزود: مردم غزه با ایمان به خدا با دشمن صهیونیستی می جنگند و آنها را به خاک چسبانده اند.

وی ادامه داد: وقتی به بندگان خدا ظلم می شود، خدا دشمن اوست و کسی که خدا با او دشمنی کند، قدرت محاسبه خود را از دست می دهد.

معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به حمایت های جهانی استکبار از صهیونیست ها در نبرد غزه گفت: راه مقاومت الهی و انقلابی باید بر اساس سنت های الهی طی شود. اگر در جامعه ای اراده تغییر وجود داشته باشد و جامعه به آن سمت حرکت کند، همان جاست که خداوند آن تغییر را ایجاد می کند.

وی گفت: امروز مردم دلیر فلسطین تصمیم گرفتند، با جنایتکاران صهیونیست مقابله کردند، مقاومت جانانه ای کردند و با عزتی که در تمام تاریخ بی نظیر است بدرخشند، این یک قانون الهی است که خداوند آنها را پیروز کند.

سردار نقدی با بیان اینکه ملت فلسطین درک درستی از مسیر مقاومت دارد، افزود: ایستادگی و مقاومت پرشور مردم مظلوم فلسطین در برابر جنایتکاران جهان موجب بیداری وجدان خاموش بشریت شده است و امروز در با یک بیداری بزرگ در جهان مواجه است.

وی خاطرنشان کرد: صبر، بردباری و ایستادگی در مسیر درست مبارزه، ما را به مرحله ای رسانده است که امروز با یک دوقطبی جهانی روبرو هستیم که در یک سو مستکبران جهان با محوریت آمریکا، انگلیس و صهیونیست قرار دارند. رژیم، و در قطب مقابل، ملت های بیدار هستند و از ایران، یمن و فلسطین آگاهند.

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه مردم غزه مردمی آگاه و مقاوم هستند، یادآور شد: اقدامات صهیونیست ها منجر به پیشروی 20 ساله انقلاب جهانی و آزادی بیت المقدس شد و چنین هیاهوی جهانی به پا کرد. دانشگاه‌هایی که به صهیونیست‌ها تدریس می‌کردند علیه رژیم صهیونیستی مطرح شد و این نتیجه تدبیر و رهبری استان در مبارزه بر اساس سنت الهی بود.

وی با بیان اینکه هیچ راهی برای سازش با دشمن صهیونیستی وجود ندارد، افزود: صهیونیست ها دشمنان قسم خورده اسلام هستند و مردم مقاوم غزه برای رسیدن به زندگی روشن، عزت و آزادی تصمیم گرفته اند که ذلیل نشوند.

سردار نقدی تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی در دنیا به پیروزی های باورنکردنی زیادی دست یافته و هر روز یاران زیادی را به محور مقاومت متصل می کند و باید از این فرصت استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز در قله امید هستیم. در حالی که دشمن شکست خورده و دست و پا زدن آنها باعث می شود که بیشتر آنها در باتلاق فرو رفته و روی زمین فرود آیند.

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: به فضل خداوند متعال نتیجه این ظلم ها موجب شکست دشمن خواهد شد و بی شک تحقق پیش بینی های رهبر معظم انقلاب اسلامی مانند سایر موارد در کشور تکرار خواهد شد. گذشته، پیروزی ها نزدیک است و دشمن در آستانه زوال و نابودی است».

وی با بیان اینکه مجاهدین یمن، فلسطین و لبنان در خط مقدم مبارزه با صهیونیست ها قرار دارند، گفت: دشمنان خود می خواهند هر چه زودتر نابود شوند و برای نابودی آنها عجله دارند.

انتهای پیام/+