You are currently viewing نمایشگر Galaxy Z Fold 6 دارای چین‌های کمتر + طراحی جزیره دوربین جدید است

نمایشگر Galaxy Z Fold 6 دارای چین‌های کمتر + طراحی جزیره دوربین جدید است


افشاگر معروف Ice Universe جزئیات جدیدی درباره نمایشگر و طراحی ماژول دوربین فاش کرد گلکسی زد فولد 6 به اشتراک گذاشته شده گفته می شود صفحه داخلی این گوشی هوشمند تاشو سامسونگ دارای چین و چروک های کمتری است و جزیره دوربین نیز دوباره طراحی خواهد شد.

گلکسی زد فولد 6 باریک تر و سبک تر از نسل قبلی است

گزارش های اخیر حاکی از آن است که گلکسی زد فولد 6 به صفحه نمایشی با تاشوهای کمتر مجهز خواهد شد. احتمالاً دلیل این کاهش چین و چروک مربوط به UTG ضخیم تر (شیشه بسیار نازک قرار داده شده روی صفحه) است.

ضخامت UTG برای گلکسی زد فولد 6، از 30 به 50 میکرومتر افزایش یافته است که منجر به چین و چروک های کمتری خواهد شد. انتظار می رود طراحی لولای این گوشی تاشو همانند نسل قبل باشد. گفته می شود گلکسی زد فلیپ 7 از طراحی لولای جدیدی بهره می برد.

بافت خراشیده در اطراف لنز دوربین Samsung Galaxy Z Fold 6

طراحی ماژول دوربین Samsung Galaxy Z Fold 5

گلکسی زد فولد 6 سامسونگ نازک‌تر و سبک‌تر از نسل قبلی خواهد بود که ممکن است جایی برای طراحی مجدد لولا باقی نگذارد. Ice Universe تصویری نزدیک از یکی از لنزهای دوربین گوشی هوشمند تاشوی آینده سامسونگ به اشتراک گذاشته است.

اطراف این لنز دوربین حلقه ای با بافت مخطط را می بینیم. Galaxy Z Fold 5 تنها یک حلقه فلزی در اطراف هر یک از لنزهای دوربین دارد. البته گفته می شود دوربین های گلکسی زد فولد 6 همانند نسل قبل هستند.

پسندیدن GSMArena اشاره می کند که انتظار می رود گلکسی زد فولد 6 اولترا از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی بهره مند شود. دوربین اصلی این گوشی تاشو از سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 سامسونگ (همان سنسور استفاده شده در S23 Ultra و S24 Ultra) بهره خواهد برد. انتظار می رود گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 در اوایل جولای به همراه چندین گجت جدید معرفی شوند.

ظرفیت باتری گلکسی زد فولد 6 فاش شد: هیچ پیشرفتی وجود ندارد!

نظر شما در مورد این گوشی تاشو سامسونگ چیست؟