You are currently viewing نظرسنجی ها نشان می دهد که جوانان غربی می خواهند اسرائیل را نابود کنند

نظرسنجی ها نشان می دهد که جوانان غربی می خواهند اسرائیل را نابود کنند


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم ، ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران در نشست اساتید بسیجی با اشاره به سالروز شهادت شهید چمران درباره این انقلابی گفت: قهرمان: شهید چمران پست عالی خود را در دانشگاه های آمریکا رها کرد و مسئولیت اجتماعی و سیاست خود را در کشورش پذیرفت. شهید چمران بعد از آمریکا به لبنان آمد و بین نیروهای فلسطینی و انقلاب اسلامی ارتباط برقرار کرد

وی خاطرنشان کرد: چمران به نیروهای فلسطینی حاضر در اردوگاه ها نحوه مبارزه را آموزش داد. او نمونه عالم و مجاهد بود و مشکلات و آرمان های کشور را بر منافع شخصی ترجیح می داد.

ابوشریف با اشاره به اتفاقات جهانی در زمینه حمایت از فلسطین و مردم غزه گفت: اقدامات دانشجویان و اساتید دانشگاه های غرب و آمریکا پس از عملیات طوفان الاقصی منجر به تحولات مهمی شد و شاهد تحول بزرگی در بین اساتید بود. و دانشجویان در غرب و ما آمریکا هستیم.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین گفت: این رویدادها در حالی صورت می گیرد که مدیریت مالی و بورسیه های دانشگاه های مطرح آمریکایی و غربی توسط صهیونیست ها تامین می شود. با این حال، 71 درصد از دانشجویان این دانشگاه ها از موضوع فلسطین حمایت کردند.

ابوشریف این مشکل را ناشی از فعالیت های شبکه های اجتماعی، جنبش های عدالت خواهانه و دانشجویی و نشست های صهیونیستی در دانشگاه های مختلف جهان دانست و گفت: با وجود همه فشارها، این اعتراضات همچنان ادامه دارد. در برخی از دانشگاه ها حتی برخی از اساتید و دانشجویان نیز اخراج شدند، اما این حرکت روز به روز در حال افزایش است. شاهد بودیم که اعتراضات دانشگاهی و دانشجویی به خیابان ها آمد و دانشجویان و اساتید به فعالیت های خود در حمایت از آرمان فلسطین ادامه دادند.

وی ادامه داد: آن تلاش ها قطعا نتیجه داد. بر اساس آخرین نظرسنجی انجام شده در انگلیس در میان جوانان 18 تا 24 ساله، 54 درصد از مردم خواهان نابودی اسرائیل و حمایت از فلسطین هستند. در دانشگاه هاروارد، نظرسنجی که بین 16 تا 24 جوان بین ماه سوم و ششم انجام شد، نشان داد که 51 درصد از آنها از نابودی اسرائیل حمایت می کنند.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در پایان گفت: این راه باید ادامه داشته باشد و نباید بگذاریم این موج خاموش شود.

انتهای پیام