You are currently viewing نسخه World Champions Edition Redmi Note 13 Pro Plus ارائه شد

نسخه World Champions Edition Redmi Note 13 Pro Plus ارائه شد


شیائومی از نسخه قهرمانان جهان Redmi Note 13 Pro Plus در هند معرفی شد. این نسخه محدود با همکاری اتحادیه فوتبال آرژانتین ساخته شده است و دارای طراحی دو رنگ در جعبه پشت است.

گوشی Redmi Note 13 Pro Plus World Champions Edition با قیمت 455 دلار به بازار عرضه شد

Redmi Note 13 Pro+ World Champions Edition با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی قیمت: 37999 روپیه (455 دلار) به دست مصرف کنندگان خواهد رسید. فروش این نسخه محدود از 15 می از طریق فروشگاه های آمازون، فلیپ کارت، mi.com و شیائومی آغاز می شود.

Redmi Note 13 Pro+ World Champions Edition

نسخه World Champions Edition Redmi Note 13 Pro Plus طراحی منحصر به فردی دارد. خطوط آبی و سفید در پشت این گوشی هوشمند دیده می شود. لوگوی AFA و لوگوی برند Redmi در پنل پشتی قابل مشاهده است. حلقه های دوربین نیز طلایی رنگ هستند. عدد '10' با فونت بزرگ به عنوان ادای احترام به دهمین سالگرد تاسیس شیائومی هند در قاب پشتی این تلفن هوشمند درج شده است. جالب اینجاست که شماره 10 شماره پیراهن لیونل مسی فوتبالیست معروف آرژانتینی نیز هست.

محتویات جعبه Redmi Note 13 Pro+ World Champions Edition

بر اساس این گزارش MysmartpriceRedmi Note 13 Pro Plus جدید با یک شارژر آبی ویژه با نشان AFA عرضه می شود. حتی خطوط سفید روی آداپتور شارژ این گوشی هوشمند نیز دیده می شود. بدنه این دستگاه به رنگ آبی و حتی کابل شارژ نیز آبی است. سنجاق طلایی روی سیم کارت این اسمارت فون به شکل توپ است که روی آن نشان AFA را می بینید.

مشخصات نسخه جدید Redmi Note 13 Pro Plus

تمامی تغییرات این نسخه جدید شیائومی ردمی نوت 13 پرو پلاس به ظاهر این گوشی هوشمند مربوط می شود و شاهد هیچ تغییری در مشخصات نیستیم. این گوشی دارای صفحه نمایش AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز است و از Dolby Vision پشتیبانی می کند. صفحه نمایش طراحی شده برای Redmi Note 13 Pro+ World Champions Edition توسط Corning Gorilla Glass Victus محافظت می شود. تراشه Mediatek Dimensity 7200 Ultra وظیفه تامین توان پردازشی لازم برای این گوشی را بر عهده دارد. این تراشه دارای پردازنده گرافیکی Mali G610 است. این گوشی هوشمند شیائومی دارای باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع 120 واتی HyperCharge پشتیبانی می کند.

ویدیوی جعبه گشایی Xiaomi Redmi Note 13 Pro Plus را تماشا کنید

نظر شما در مورد طراحی این نسخه جدید Redmi Note 13 Pro Plus چیست؟