You are currently viewing نسخه ویژه OnePlus Watch 2 در رنگ آبی نوردیک عرضه شد

نسخه ویژه OnePlus Watch 2 در رنگ آبی نوردیک عرضه شد


ساعت هوشمند OnePlus با نام OnePlus Watch 2 حدود یک ماه پیش رسما رونمایی و عرضه شد. اگرچه این ساعت در ابتدا تنها در دو رنگ نقره ای و خاکستری عرضه می شد، اما OnePlus اخیرا واچ 2 خود را در نسخه محدود با رنگ آبی نوردیک ویژه عرضه کرده است.

نسخه ویژه OnePlus Watch 2 در رنگ آبی نوردیک

ساعت هوشمند OnePlus Watch 2 اوایل سال جاری در دو گزینه رنگی معرفی شد. قاب مشکی با بند مشکی به نام “بلک استیل” و کیف نقره ای با بند سبز رنگ به نام “استیل تابشی”. Watch 2 اکنون در رنگ آبی نوردیک نیز موجود است.

نسخه ویژه OnePlus Watch 2 در رنگ آبی نوردیک

نوع رنگ جدید امروز در بریتانیا به فروش رسید و OnePlus.com با دو رنگ دیگه نشونش دادم. این نسخه جدید دارای یک بند چرمی آبی (احتمالا مصنوعی) با دوخت روی آن است. داخل بند همچنان سیلیکونی است. با این حال، قاب این مدل جدید، حداقل بر اساس تصاویر رسمی OnePlus، همچنان نقره‌ای است و شاید در مقایسه با “Radiant Steel” کمی صیقلی‌تر باشد.

بزرگترین تفاوت نسخه ویژه جدید با دو مدل دیگر، پس زمینه آبی و سفید با اعداد دور صفحه است.

مدل جدید نیز کمی گران‌تر است و در بریتانیا 329 پوند به فروش می‌رسد، در حالی که دو نسخه دیگر 299 پوند است. هر سه مدل در حال حاضر 30 پوند تخفیف دارند و OnePlus یک بند جایگزین رایگان و 30 درصد تخفیف برای OnePlus Buds 3 ارائه خواهد کرد.

با این حال، به اندازه کافی عجیب، رنگ جدید “آبی نوردیک” OnePlus Watch 2 در همه مناطق در دسترس نیست. این مدل در ایالات متحده، کانادا یا هند موجود نیست و به نظر می رسد فقط در اروپا و بریتانیا در دسترس است. مشخص نیست وان پلاس قصد دارد نسخه جدید را به زودی در کشورهای دیگر منتشر کند یا خیر.

نظر شما در مورد OnePlus Watch 2 Special Edition در آبی نوردیک چیست؟