You are currently viewing نسخه جدید OnePlus Watch 2 در چین عرضه شد

نسخه جدید OnePlus Watch 2 در چین عرضه شد


اگرچه OnePlus چند ماه پیش ساعت OnePlus 2 را معرفی کرد، اما این شرکت اکنون ساعت جدیدی را روانه بازار کرده است. این محصول نسخه جدید Watch 2 است.

OnePlus اخیراً رویدادی را در چین برای رونمایی از OnePlus Watch 2 برگزار کرده است. اما در کمال تعجب، این همان Watch 2 نیست که اوایل امسال در ایالات متحده رونمایی شد. در واقع این ساعت یک نسخه ویژه از ساعتی است که قبلاً معرفی شده بود OnePlus Watch 2 در نظر گرفته شده است. انتظار می‌رود این نسخه در خارج از چین نیز منتشر شود زیرا آزمایش‌های FCC و اداره استانداردهای هند (BIS) را پشت سر گذاشته است.

نسخه جدید OnePlus Watch 2 با نام Watch 2R در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد

من گزارش میدم androidautority اگر داشتن دو ساعت هوشمند مختلف با نام یکسان کمی گیج کننده به نظر می رسد، خوشبختانه باید بدانید که این سردرگمی تنها بر روی کاربران بازار چین تاثیر می گذارد. زمانی که این دستگاه وارد بازارهای دیگر شود، این انتظار می رود OnePlus Watch 2R به نام

به گفته این شرکت، این نسخه از ساعت هوشمند دارای تراشه است اسنپدراگون W5 نسل 1 F. این پردازنده با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است. این دستگاه همچنین دارای صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED است حداکثر روشنایی 1000 نیت، مقاومت IP68 در برابر آب و گرد و غبار، بیش از 100 حالت ورزشی، GPS دو بانده و باتری 500 میلی آمپر ساعت خوب.

به طور کلی، Watch 2R تفاوت چندانی با Watch 2 ندارد، اما برخلاف Watch 2، این ساعت مجهز به eSIM است و از Wear OS و iOS و NFC پشتیبانی می کند.

به غیر از موارد ذکر شده، تفاوت های دیگر در طراحی و قیمت این دو ساعت است. به عنوان مثال، Watch 2R برخلاف Watch 2 دارای لبه های صاف و نامتقارن برای دکمه ها نیست. همچنین قیمت ساعت جدید 1799 ین است (247.99 دلار آمریکا) در لیست قرار گرفته است و تقریباً 50 دلار ارزان تر از Watch 2 است (299 دلار) انجام می دهد.

ساعت هوشمند جدید اکنون برای پیش خرید در دسترس است و از سوم جولای در چین به فروش می رسد. در حال حاضر مشخص نیست که OnePlus چه زمانی قصد دارد این ساعت را در سایر نقاط جهان عرضه کند.

نظر شما در مورد نسخه جدید OnePlus Watch 2 چیست؟