You are currently viewing نسخه آزمایشی آپدیت One UI 6 Watch برای ساعت های هوشمند سامسونگ به زودی منتشر می شود

نسخه آزمایشی آپدیت One UI 6 Watch برای ساعت های هوشمند سامسونگ به زودی منتشر می شود


پیش نمایش کمتر از 2 هفته پیش بود به روز رسانی Wear OS 5 گوگل رسما منتشر شد. شاید بتوان مهم ترین ویژگی آن را عمر باتری بیشتر ساعت های هوشمند دانست. به دنبال این انتشار، اخیراً گزارش شده است که نسخه آزمایشی آپدیت One UI 6 Watch برای ساعت های هوشمند سامسونگ به زودی منتشر خواهد شد.

انتشار به‌روزرسانی One UI 6 Watch Beta نزدیک است

سامسونگ به‌روزرسانی One UI 6 Watch Beta در وب سایت خود برای بازار کره جنوبی فهرست شده است و اشاره ای به راه اندازی آینده آن دارد. این به روز رسانی به احتمال زیاد بر اساس OS 5 را بپوشید در چند هفته آینده منتشر خواهد شد و ممکن است منتشر شود. در اوایل این ماه، سامسونگ توسعه ساعت One UI 6 خود را آغاز کرد.

سال گذشته، برند کره‌ای به‌روزرسانی بتای One UI 5 Watch را بر اساس Wear OS 5 در هفته اول ژوئن 2023 منتشر کرد. بنابراین، بر اساس عملکرد شرکت در سال گذشته، انتظار داریم به‌روزرسانی بتای One UI 6 Watch در سال جاری منتشر شود. همان بازه زمانی این بازه زمانی هفته آینده را به ما نشان می دهد.

از به‌روزرسانی One UI 6 Watch چه انتظاری می‌توان داشت؟

به‌روزرسانی Wear OS 5 مبتنی بر اندروید 14 است که به این معنی است One UI 6 Watch نیز مبتنی بر اندروید 14 خواهد بود. این نسخه جدید Wear OS با بهینه سازی فرآیند حالت Doze، عمر باتری را بهبود می بخشد. به گفته گوگل، ساعت‌های هوشمند Wear OS 5 باعث افزایش 20 درصدی عمر باتری در حین دویدن در ماراتن می‌شوند.

همچنین فرمت Watch Face را که توسط سامسونگ توسعه داده شده است به فرمت پیش فرض تبدیل می کند. این بدان معناست که اکثر توسعه دهندگان واچ فیس شخص ثالث اکنون می توانند عمر باتری طولانی تر و ویژگی های جدیدتر ارائه این پلت فرم جدید می تواند به مدیریت پخش موسیقی و سوئیچ خروجی صدا کمک کند.

دیگر ویژگی‌های جدیدی که می‌توانیم از One UI 6 Watch انتظار داشته باشیم شامل پشتیبانی از رمز عبور (همانند PassKey)، امکان بازیابی رمز عبور از فضای ابری و تجربه ورود ساده‌تر است. علاوه بر این ویژگی‌های Wear OS 5، سامسونگ ممکن است ویژگی‌های جدیدی را برای ساعت‌های Galaxy از طریق One UI 6 Watch اضافه کند.

پیش‌نمایش Wear OS 5 رسما منتشر شد: عمر باتری بیشتر برای ساعت‌های هوشمند

کدام ساعت‌های سامسونگ گلکسی به‌روزرسانی One UI 6 Watch را دریافت خواهند کرد؟

آپدیت One UI 6 Watch مبتنی بر Wear OS 5 می تواند تا اواسط تابستان سال جاری به طور رسمی و در نهایت برای این محصولات منتشر شود:

  1. 1- گلکسی واچ سری 4
  2. 2- گلکسی واچ سری 5
  3. 3- گلکسی واچ سری 6

از به‌روزرسانی One UI 6 Watch سامسونگ چه انتظاری دارید؟