You are currently viewing نرم افزار جدید مدیریت رمز عبور اپل در WWDC24 رونمایی می شود

نرم افزار جدید مدیریت رمز عبور اپل در WWDC24 رونمایی می شود


اپل اکنون ابزار مفیدی برای مدیریت رمزهای عبور شما دارد. البته این قسمت در تنظیمات iOS قرار دارد. همانطور که معلوم است، آنها می خواهند آن قسمت را از پشت پرده بیرون بیاورند و آن را به یک برنامه جداگانه تبدیل کنند. بر اساس گزارش های اخیر، نرم افزار جدید مدیریت رمز عبور اپل در WWDC24 رونمایی خواهد شد.

نرم افزار جدید مدیریت رمز عبور اپل

در حال حاضر اپلیکیشنی به نام Passwords که توسط سرویس iCloud Keychain اپل برای همگام سازی گذرواژه ها در محصولات خود استفاده می شود، در قسمت تنظیمات سیستم عامل های اپل وجود دارد.

در نسخه های بعدی سیستم عامل های اپل، یعنی. iOS 18، iPadOS 18 و macOS 15، این برنامه جایگاه ویژه ای در خارج از منوی تنظیمات پیدا می کند. در این گزارش آمده است که نرم افزار جدید اپل از هدست ویژن پرو و ​​رایانه های شخصی ویندوزی نیز پشتیبانی خواهد کرد. با این حال، اخبار در مورد پشتیبانی اندروید وجود ندارد!

نرم افزار مدیریت رمز عبور می تواند بسیار مفید باشد، به خصوص اگر با سیستم عامل دستگاه شما سازگار باشد. با این حال، مشخص نیست که آیا این اقدام اپل برای به دست آوردن سهم بازار از چنین برنامه‌هایی است یا صرفاً تلاش می‌کند دست خالی بماند. با توجه به شناختی که از این برند داریم، احتمال دوم بعید به نظر می رسد.

از جمله چیزهای مهم دیگری که ما در آن انتظار داریم WWDC24 بیایید ببینیم اپل به هوش مصنوعی و ویژگی های مفید در این زمینه متکی است. این احتمال وجود دارد که فقط نسل جدید آیفون های فعلی از همه آنها پشتیبانی کند و نسل های قبلی برخی از آنها را ارائه دهند.

نطر شما چی هست؟ آیا به نرم افزار مدیریت رمز عبور اعتماد دارید؟ تجربه شما چیست؟