You are currently viewing نایب رئیس مجلس: مردم غزه امروز کربلا شده اند

نایب رئیس مجلس: مردم غزه امروز کربلا شده اند


به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم ، حمیدرضا حاجی بابایی نایب رئیس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه 29 خردادماه شورای اسلامی در نطق پیش از دستور گفت: به احترام با یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، امام شهدا و رئیس جمهور شهیدان سید الشهدایی همیت و یارانش و ادای احترام به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران گفت: آرزو می کنیم موفقیت ملت بزرگ ایران در انتخابات بزرگ کشور در آینده نزدیک.

وی با تاکید بر اینکه مشکل امروز دنیا غزه است، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمن خونخوار و خونخوار حدی در جنایات و کشتار کودکان، زن، مرد، پیر و جوان و مردم دنیا ندارد. غزه واقعا مظلوم است. در روزهای اخیر حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه به ویژه بیمارستان ها و مناطق اطراف آن در صدر اخبار جهان قرار گرفته و صدها شهید و جانباز حاصل این حملات بوده است.

نایب رئیس مجلس افزود: همه دولت های مسلمان وظیفه دارند بر اساس احکام قرآنی رژیم صهیونیستی و حامیان واقعی آن آمریکا، استکبار جهانی را محکوم کنند. آیه 75 سوره نسا به طور ویژه خواستار حمایت از مردم مظلوم غزه است.

حاجی بابایی یادآور شد: شورای اسلامی و نمایندگان ملت حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه مظلوم را محکوم می کنند و معتقدند که عامل اصلی این حملات آمریکای جنایتکار است که با حمایت خود از رژیم صهیونیستی امکانات لازم را فراهم می کند. ، فرصت ها و ابزارهای این رژیم کشتار کودکان.

نماینده مردم همدان و فامینین در مجلس دوازدهم ادامه داد: ملت بزرگ ایران این ظلم ها را فراموش نخواهد کرد. مردم غزه امروز کربلایی شده اند، کربلایی می اندیشند و به همین دلیل پیروزی متعلق به ملت بزرگ غزه خواهد بود و رژیم صهیونیستی و آمریکا محکوم به شکست هستند.

انتهای پیام/