You are currently viewing نامزدها باید در اظهارات خود صادق باشند / در مناظره ها بداخلاقی نکنند

نامزدها باید در اظهارات خود صادق باشند / در مناظره ها بداخلاقی نکنند


بهروز محبی نماینده سبزوار در شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم ، درباره اهمیت حضور مردم در انتخابات اظهار داشت: مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات ریاست جمهوری سهم بی نظیری داشتند. برای حل مشکلات کشور چون همیشه در نظام جمهوری اسلامی ایران حضور دارند افرادی بودند که با حضور در پای صندوق های رای تصمیم نهایی را گرفتند و قطعا اظهارات کاندیداها در افزایش انگیزه مردم برای حضور در انتخابات موثر است. انتخابات

وی با بیان اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری باید وعده هایی بدهند که قابل تحقق باشد، افزود: کاندیداها نباید در مناظره ها و برنامه های تلویزیونی وعده هایی بدهند که با واقعیت های جامعه در تضاد باشد و این وعده های توخالی مردم را دلسرد می کند پس هر چقدر هم که قول بدهند که اگر قوانین انتخاباتی مطابق با واقعیت های کشور است، مشارکت در انتخابات را افزایش می دهد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس با بیان اینکه صداقت نامزدهای انتخاباتی برای مردم بسیار مهم است و می تواند آنها را به آینده کشور امیدوار کند، گفت: اظهارات صادقانه نامزدهای ریاست جمهوری باعث افزایش انگیزه مردم برای حضور در انتخابات می شود.

وی با تاکید بر اهمیت ارائه برنامه‌ها در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی توسط کاندیداها خاطرنشان کرد: قطعاً اگر مردم فکر کنند برنامه‌های ارائه‌شده از سوی کاندیداها مشکلات کشور را حل می‌کند و به رشد و توسعه کشور کمک می‌کند. برای شرکت در انتخابات انگیزه دارند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس با بیان اینکه کاندیداها باید بدانند برنامه ها و اظهاراتی که دارند در نظر و رای مردم تاثیر دارد، گفت: لازم است کاندیداها در ارائه برنامه به مردم با آنها صادق باشند زیرا مردم به اندازه کافی با مشکلات کشور آشنا هستند و امروز در برنامه های کاندیداها به دنبال حل مسائل و مشکلات کشور هستند. قطعا اگر اظهارات کاندیداها به واقعیت های جامعه نزدیکتر باشد، تاثیر مثبتی در حضور مردم در انتخابات خواهد داشت. وقتی مردم احساس کنند که با شرکت در انتخابات می توانند یک فرد درست و برنامه محور را در پست ریاست جمهوری قرار دهند، قطعا با انگیزه پای صندوق های رای خواهند آمد.

محبی در پایان با بیان اینکه امیدواریم در مناظره های تلویزیونی شاهد بی اخلاقی از سوی نامزدها نباشیم، تصریح کرد: کاندیداها و حامیان آنها از تخریب و توهین به یکدیگر بپرهیزند زیرا در این صورت مردم آنها را بازنده انتخابات و اخلاق تلقی خواهند کرد.

انتهای پیام/