You are currently viewing میز یکبار مصرف مستقیم از کارخانه با لیست قیمت 1403 تزئین شده

میز یکبار مصرف مستقیم از کارخانه با لیست قیمت 1403 تزئین شده


سفره های یکبار مصرف سال هاست که به یکی از لوازم اصلی خانه های ایرانی تبدیل شده است، امروزه حتی سنتی ترین خانه ها، کافه ها و رستوران ها دیگر از سفره های ضخیم و دردسرساز قدیمی خبری نیستند. شاید هنوز هم خانواده هایی باشند که حتی برای بزرگ ترین مهمانی ها از ظروف یکبار مصرف استفاده نکنند، اما زندگی مدرن بدون ظروف یکبار مصرف تقریبا غیرممکن است.

مهمترین دغدغه مصرف کنندگان محصولات یکبار مصرف، قیمت تمام شده آنهاست. اطلاع از قیمت سفره یکبار مصرف در سال جدید بسیار مهم است، زیرا سفره یکبار مصرف در روزهای پایانی سال و در ایام نوروز بایرام بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله به اهمیت میز یکبار مصرف و عوامل موثر بر قیمت آن می پردازیم پس با ما همراه باشید.

اهمیت میز یکبار مصرف

مهمان نوازی ما ایرانیان در همه جای دنیا شناخته شده است. برگزاری مراسم بزرگ به هر بهانه ای و سرو غذاهای رنگارنگ و اصیل ایرانی یکی از عادات خوب ماست. در زندگی مدرن امروزی، زمان کمتری را می توان به با هم بودن اختصاص داد، اما وجود ظروف و سفره های یکبار مصرف باعث شده این سنت زیبای ایرانی همچنان پابرجا باشد.

در گذشته پهن کردن چند سفره در کنار هم و نگرانی از پارگی و سوختن سفره ها یکی از بزرگترین دغدغه های خانم های خانه دار بود، اما امروزه کافی است از سفره های یکبار مصرف بدون نگرانی از آسیب دیدن آن استفاده کنید روی زمین یا میز و ظروف را روی آن بچینید.

چیدن ظروف کثیف و نظافت سفره های سنتی یکی از کابوس های زنان خانه دار بود که با ورود سفره های یکبار مصرف به خانه های ایرانیان به کلی فراموش شد. امروزه با استفاده از این سفره ها کافی است باقیمانده غذا و زباله را داخل سفره ریخته و در سطل زباله جمع آوری و دور بریزید.

باید بپذیریم که سفره یکبار مصرف همان چیزی است که سنت مهمان نوازی ایرانیان ما را حفظ کرده است. بدون سفره های یکبار مصرف، پیک نیک و مهمانی سنتی وجود نخواهد داشت.

عوامل موثر بر قیمت میز یکبار مصرف

مهمترین عامل تعیین کننده قیمت هر محصول، هزینه تولید آن محصول برای تولیدکنندگان است. هزینه کل هر محصول حاصل هزینه مواد اولیه، دستمزد کارگر، هزینه تولید، هزینه حمل و نقل و مالیات است. در ادامه این مقاله در مورد عوامل موثر بر قیمت رومیزی یکبار مصرف بیشتر توضیح خواهیم داد:

سفره های یکبار مصرف تنوع بسیار بالایی دارند و هر نوع از مواد اولیه مخصوص تهیه می شود، سفره های شیشه ای و رومیزی های طلایی و نقره ای قیمت بسیار بالاتری دارند و سفره های کاغذی و پلاستیکی بسیار ارزان تر هستند.

طبیعتاً اگر قیمت هر یک از مواد اولیه تولید یک محصول متفاوت باشد، قیمت آن محصول نیز تحت تأثیر قرار می گیرد و به دلیل کمبود مواد اولیه یا تحریم واردات مواد اولیه، آن محصول متضرر می شود. فوق العاده گران شود

  • حقوق کارگر:

با توجه به روند تورم کشور و تعیین دستمزد کارگران در سال جدید، کارخانجات صنعتی نیز باید دستمزد بیشتری بپردازند که ممکن است باعث افزایش قیمت محصولات نیز شود.

  • هزینه های ساخت:

هزینه خدمات کارخانه از جمله آب، برق، تعمیر دستگاه های پیشرفته و سایر موارد پیش بینی نشده نیز در تعیین قیمت نهایی محصولات نقش دارد.

با افزایش هزینه تعمیرات خودرو و قیمت بنزین، هزینه حمل و نقل محصولات نیز افزایش می یابد و این یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت محصولات در سال جدید است.

مالیات محصول نیز در محاسبه قیمت نهایی آن لحاظ و اضافه می شود.

تولید اصلی سفره های یکبار مصرف سفارشی توسط کارخانه تزئین شده

خرید عمده رومیزی یکبار مصرف از آراستک اقدامی هوشمندانه است چرا که شما مشتریان عزیز نه تنها از مزایای خرید مستقیم و مستقیم بهره مند شده و هزینه های واسطه ای را پرداخت نمی کنید بلکه می توانید آگاهانه محصول مورد نظر خود را انتخاب و با کمک آراستک سفارش دهید. مشاوران تولید، سفره های یکبار مصرف تزئینی را ارائه می دهند که قیمت مناسب و کیفیت بالایی دارند. برای خرید عمده این محصولات و مشاهده لیست قیمت سفره های یکبار مصرف به سایت آراست مراجعه کنید و یا با شماره 09135104097 تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.