You are currently viewing موتورولا Edge 50 Fusion با تراشه Snapdragon 7s Gen 2 معرفی شد

موتورولا Edge 50 Fusion با تراشه Snapdragon 7s Gen 2 معرفی شد


موتورولا در اوایل این ماه برای اولین بار اج 50 پرو فاش شد امروز شاهد رونمایی از Edge 50 Ultra و Edge 50 Fusion از موتورولا بودیم. با ترنجی بیایید نگاهی به مشخصات اج 50 فیوژن بیندازیم.

Motorola Edge 50 Fusion با دو تراشه مختلف عرضه می شود

Motorola Edge 50 Fusion دارای صفحه نمایش منحنی 6.7 اینچی POLED با وضوح FullHD+ است. این گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است. این گوشی هوشمند از شارژ سریع 68 واتی TurboPower پشتیبانی می کند. Moto Edge 50 Fusion که برای بازارهای اروپا، خاورمیانه و آفریقا با نمایشگر و تراشه 144 هرتز در نظر گرفته شده است. اسنپدراگون 7s نسل 2 به دست مصرف کنندگان می رسد. اما مدل آمریکای لاتین دارای نمایشگر و تراشه 120 هرتزی است اسنپدراگون 6 نسل 1 E. هر دو نسخه با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهند شد.

Edge 50 Fusion

دو لنز دوربین در پشت Motorola Edge 50 Fusion دیده می شود. دوربین اصلی از سنسور 50 مگاپیکسلی (Sony LYT-700C) با دیافراگم f/1.88، پیکسل های 1.0 میکرومتری و لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) استفاده می کند. دوربین دیگر فوق عریض و دارای وضوح 13 مگاپیکسل است. این دوربین برای عکاسی ماکرو نیز استفاده خواهد شد. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند در یک سوراخ پانچ در مرکز صفحه نمایش دیده می شود.

موتورولا اج 50 فیوژن

بر اساس این گزارش منبعبه طور پیش فرض، موتورولا اج 50 فیوژن با اندروید 14 و رابط کاربری Hello UX (آخرین نسخه رابط کاربری موتورولا) عرضه می شود. این دستگاه دارای هوش مصنوعی مولد برای تصاویر پس زمینه سفارشی و Motorola Smart Connect برای ادغام بیشتر با لپ تاپ های Lenovo است. از دیگر ویژگی های قابل توجه این گوشی می توان به Moto AI اشاره کرد که می تواند سرعت شاتر را در برنامه دوربین تنظیم کند، فناوری فوکوس خودکار را کنترل کند، جزئیات عکس ها را در مناطق تاریک بهبود بخشد و رنگ ها را در تصاویر ثبت شده افزایش دهد.

قیمت موتورولا اج 50 فیوژن

موتورولا Moto Edge 50 Fusion دارای رتبه IP68 است. دوربین و صفحه نمایش این گوشی هوشمند دارای تاییدیه پنتون می باشد. این گوشی در رنگ های آبی روشن، سرخابی و آبی تیره موجود است. قیمت این دستگاه در بازار اروپا از 349 یورو آغاز خواهد شد

موتورولا اج 50 پرو با اسنپدراگون 7 نسل 3 و پشتیبانی از شارژر 125 واتی معرفی شد.

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند جدید موتورولا چیست؟