You are currently viewing موتورولا قصد دارد با همکاری گوگل، دستیار Jamnai را به خانواده Razer Phone بیاورد

موتورولا قصد دارد با همکاری گوگل، دستیار Jamnai را به خانواده Razer Phone بیاورد


موتورولا به تازگی گوشی هوشمند تاشوی جدید خود را با این نام روانه بازار کرده است موتورولا ریزر 2024 وارد شده است. اگرچه این گوشی جزو محصولات ارزان قیمت بازار نیست، اما در زمینه هوش مصنوعی حرف های زیادی برای گفتن دارد. موتورولا با استفاده از هوش مصنوعی سعی در بهبود تجربه کاربری گوشی های خود به خصوص در بخش دوربین داشته است. اکنون خبری منتشر شده مبنی بر اینکه پرچمداران تازه معرفی شده سری موتورولا ریزر دارای دستیار هوش مصنوعی هستند. Google Jumnai مجهز خواهد شد.

دستیار هوش مصنوعی گوگل Jamnai به گوشی های سری Razer می آید

از جمله عملکردهای مبتنی بر هوش مصنوعی گوشی های موتورولا می توان به ثبت خودکار لبخند با هوش مصنوعی، ثبت ژست ها، بهبود خودکار تصویر در گوگل فوتوز و زیبایی چهره اشاره کرد. اما این همه ماجرا نیست. این سازنده تلفن مستقر در ایالات متحده است اعلام کرد که با همکاری گوگل قصد ساخت سریال Gemini را دارد 2024 ریزر من اضافه میکنم

این بدان معناست که برای اولین بار، کاربران Razer می توانند مستقیماً از صفحه نمایش خارجی اجازه دهید تلفن تاشو شما به جمنا دسترسی داشته باشد. موتورولا برای جذاب‌تر کردن تجربه نمایشگر در فضای باز، این دسترسی را اعلام کرد Google Photos همچنین قابلیتی اضافه کرده است که به کاربران امکان می دهد بدون باز کردن گوشی خود، عکس ها یا ویدیوهای ذخیره شده در فضای ابری را مشاهده، حذف یا به اشتراک بگذارند.

موتورولا علاوه بر دسترسی به Google Photos قصد دارد قابلیت جدیدی به نام معرفی کندعکس بخواهید” در ماه های آینده که روشی جدید برای جستجوی عکس با Jumnai است. موتورولا همچنین اعلام کرد که کاربران Razr با دسترسی به مدل های هوش مصنوعی گوگل، Gemini Advanced را به مدت 3 ماه بدون هزینه اضافی دریافت خواهند کرد.

البته این همه خبر خوش موتورولا برای کاربرانش نیست! دارندگان Razer Phone 2 ترابایت فضای ذخیره سازی ابری دریافت خواهند کرد و از دستیار Jamnai در برنامه های Google مانند Gmail، Docs و غیره بهره مند خواهند شد. همه این موارد در طرح اشتراک Google One AI Premium مشمول.

مشارکت گوگل و موتورولا همچنین به کاربران امکان دسترسی به ویژگی‌های هوش مصنوعی Moto را می‌دهد که توسط Google Cloud فعال شده است، از جمله Moto Magic Canvas و Style Sync.

نظر شما در مورد همکاری گوگل و موتورولا چیست؟