You are currently viewing معنی قرار دادن انگشتر طلای مردانه در هر انگشت

معنی قرار دادن انگشتر طلای مردانه در هر انگشت


اکثر مردان ترجیح می دهند حلقه را روی انگشت دوم یا سوم دست راست و چپ خود قرار دهند. اما حتما دیده اید که مردان در انگشتان مختلف دست خود انگشتر دارند، اما آیا به معنای قرار دادن انگشتر طلای مردانه در هر انگشت فکر کرده اید؟ این مقاله را تا انتها بخوانید تا متوجه شوید استفاده از انگشتر طلای مردانه در هر انگشت به چه معناست.

گذاشتن انگشتر طلای مردانه در هر انگشت به چه معناست؟

انگشتر طلای مردانه می توان از آن به عنوان اکسسوری برای تکمیل استایل مردانه استفاده کرد. اگر انگشتر جذابی برای خود خریده اید اما نمی دانید آن را در کدام یک از انگشتان خود قرار دهید، با ما همراه باشید تا معنای قرار دادن انگشتر مردانه در هر انگشت خود را توضیح دهیم.

اگر انگشتر طلای مردانه خاص آن را روی انگشت کوچک دست راست خود قرار دهید، نشان می دهد که نظم و قدرت بیان بسیار خوبی دارید. در واقع روابط اجتماعی شما عالی است و حافظه قوی برای ثبت تمام خاطرات دارید. اگر انگشتر طلای مردانه و پسرانه را در دست چپ خود قرار دهید، متاهل هستید. البته در زمان های قدیم علاوه بر انگشتری در انگشت حلقه، انگشتری را نیز به انگشت کوچک خود می زدند.

اگر انگشتر طلای مردانه را در انگشت حلقه دست راست قرار دهید، این نشانه نامزدی است. این هم برای زن و هم برای مرد صدق می کند و هیچ تفاوتی ندارد. در برخی کشورها قرار دادن انگشتر مردانه در این انگشت نشان دهنده عشق و علاقه و رمانتیسم شماست. اگر در انگشت حلقه دست چپ خود انگشتر طلا قرار دهید، نشانه ازدواج شماست. البته افرادی که از این انگشتر استفاده می کنند افرادی مبتکر، مشتاق و مشتاق هستند که رفتار مثبتی از خود نشان می دهند.

اگر از آن دسته افرادی هستید که انگشتر طلایی مردانه را در انگشت وسط خود می زنید، این توانایی را دارید که در موقعیت های مختلف تصمیم درستی بگیرید. در واقع قرار دادن انگشتر در این انگشت به معنای استقلال فکری و آرامش بیشتر در رابطه است. استفاده از انگشتر در انگشت میانی دست چپ معنای خاصی ندارد و اکثر مردان برای زیبایی انگشتر را در این انگشت قرار می دهند.

استفاده از انگشتر طلای مردانه در انگشت اشاره دست راست به معنای تسلیم بودن مردان است. در واقع مردانی که به این انگشت حلقه می زنند، آماده پذیرش توصیه های دیگران هستند. در برخی از فرهنگ ها، انگشت اشاره نیز نماد ازدواج است. از طرفی افرادی که انگشتر به انگشت اشاره چپ خود می زنند بسیار صادق هستند و به راحتی فریب دیگران را تشخیص می دهند.

اگرچه برخی بر این عقیده اند که انگشتر گذاشتن به معنای شیطان پرستی است، اما بیشتر به فرهنگ های مختلف مردم بستگی دارد. اگر انگشتر طلایی مردانه را روی انگشت شست راست خود قرار دهید، پس سرسخت هستید و از آن دسته افرادی هستید که به سرعت عصبانی می شوند. از طرفی خودتان می توانید از پس مشکلات خود برآیید. با قرار دادن انگشتر مردانه روی شست دست راست خود می توانید قدرت خود را نشان دهید. از سوی دیگر، اگر انگشتر مردانه را روی شست دست چپ خود قرار دهید، نشان می دهد که عزت نفس بالایی دارید و دوست ندارید اطرافیانتان تحت فشار قرار بگیرید.

اهمیت استفاده از انگشتر طلای مردانه در فرهنگ ایرانی

هر کشوری فرهنگ های متفاوتی دارد و این موضوع معنای استفاده از انگشتر طلای مردانه را در هر فرهنگی تغییر داده است. در ایران اکثر مردان برای زیبایی و تکمیل استایل خود از انگشتر استفاده می کنند. همچنین آقایان ترجیح می دهند در زمان ازدواج بیشتر از انگشترهای طلایی مردانه در انگشت حلقه خود استفاده کنند. بنابراین به غیر از زیبایی و ازدواج دلیلی برای استفاده از انگشتر مردانه در فرهنگ ایرانی وجود ندارد. برخی از مردان نیز به دلیل ثواب استفاده از انگشترهای عقیق از این انگشترها استفاده می کنند.

انواع انگشتر طلا مردانه با بهترین کیفیت را از دانژه خریداری کنید

اگر علاقه مند به خرید انگشتر به عنوان اکسسوری مردانه هستید، حتما باید انگشتر مردانه را سفارش دهید. گروه هنری دانژه عرضه کننده انواع انگشترهای مردانه با ظاهری جذاب و کیفیت بالا می باشد که محصولات خود را با ورق طلای 24 عیار تولید می کند. افرادی که برای خرید هدیه و یا تکمیل استایل خود به انگشتر طلای مردانه نیاز دارند می توانند با مشاهده مدل های مختلف این انگشترها بهترین ها را از طریق سایت سفارش دهند.