You are currently viewing معرفی 5 تا از بهترین ترجمه های صادقیه (آریاشر).

معرفی 5 تا از بهترین ترجمه های صادقیه (آریاشر).


برای افرادی که قصد دارند یک مترجم رسمی خوب پیدا شود مهاجرت یا ویزا بگیرید گردشگر، مطالعه و کار آنها یک ضرورت محسوب می شوند. اگر جزو این دسته از افراد هستید یا قبلا ترجمه رسمی اسناد را انجام داده اید، باید بدانید که کیفیت خدمات تمامی شرکت های ترجمه یکسان نیست. عوامل مهمی وجود دارد که شرکت های ترجمه خوب را از سایر شرکت های ترجمه متمایز می کند، از جمله میزان رضایت مشتری، ترجمه بدون خطا، قیمت ترجمه، سرعت عمل و تحویل سریع.

با توجه به تعداد زیاد دفاتر ترجمه رسمی در منطقه صادقیه، آریاشهر و ستارهانلازم دیدیم بر اساس این عوامل فهرستی تهیه کنیم 5 مترجم برتر در غرب تهران به شما آنها را معرفی می کنیم تا با خیال راحت ترجمه رسمی مدارک خود را به آنها بسپارید و کارهای دیگر را ادامه دهید. با ما بمان.

دارالترجمه میرپارس (خدمات ترجمه رسمی 532)

مرکز ترجمه رسمی میرپارس با بیش از 25 سال سابقه درخشان به عنوان یکی از پیشگامان ترجمه رسمی انگلیسی در کشور شناخته شده است. سرعت بالا و ترجمه بدون خطا این مرکز را به معتبرترین مرکز ترجمه در غرب تهران تبدیل کرد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این مرکز ارائه ترجمه رسمی انگلیسی است کوتاه ترین زمان ممکن است، مشاوره رایگان در زمینه ترجمه، تایید سند اجباری و و ایرادات را برطرف کنید مقالات ذکر شده به صورت رایگان.

از آنجایی که میرپارس یکی از قدیمی ترین دارالترجمه ها شاید بسیاری از شما از حضور این دفتر در لیست بهترین دارالترجمه های آریاشهر تعجب کرده باشید. در واقع دفتر فیزیکی میرپارس در میدان انقلاب فقط خدمات است پیک سریع و رایگان برای منطقه صادقیه و انجام مراحل ثبت سفارش به صورت آنلاین با حضور این دفتر در این منطقه در نظر گرفته شده است.

آدرس: ضلع جنوب شرقی میدان النقلاب – جنب شیرینی سینا – ساختمان 1534 – طبقه 1 – بلوک 3

تلفن: 02166400955

وب سایت: mirpars.com

این دارالترجمه از مترجمان رسمی مجرب و مجرب استفاده می کند و تضمین می کند که ترجمه بدون خطا را مطابق با استانداردهای قانونی و بین المللی انجام دهد. با امکان پیش نویس ارائه ترجمه، اسکن رایگان مدارک پس از آماده سازی ترجمه و ارسال رایگان اسناد، ترجمه رسمی میرپارس یکی از آنهاست بهترین انتخاب ترجمه سند مهم و حساس است.

دارالترجمه داریان (ترجمه رسمی 486)

مرکز ترجمه داریان با بیش از دو دهه سابقه در زمینه ترجمه کتاب، مقاله و اسناد به عنوان یکی از معتبرترین مراکز ترجمه در ایران شناخته می شود. این مترجم صادقیه داشتن تجربه در بیش از 10 زبان دنیا و با داشتن تیمی از مترجمان متخصص و مجرب، خدمات ترجمه حرفه ای و با کیفیت را به مشتریان ارائه می دهد.

آدرس: ضلع شمال غربی صادقیه، مجتمع صادقیه، طبقه همکف، بلوک ۱۹

تلفن: 02144001629

وب سایت: daroltarjomeh.net

استفاده از تکنولوژی روز در فرآیند ترجمه از دیگر ویژگی های این مرکز ترجمه است که کیفیت و دقت ترجمه ها را بهبود می بخشد. علاوه بر این، اطمینان از کیفیت بالا و رعایت استانداردهای بین المللی در ترجمه از دیگر مزایای دارالترمه داریان است.

خدمات ترجمه فدرال (خدمات ترجمه رسمی 880)

سومین مورد در فهرست بهترین مراکز ترجمه در منطقه آریاشهر مرکز ترجمه فدرال است. این مرکز با تیمی حرفه ای و آموزش دیده از مترجمان رسمی و رسمی وزارت امور خارجه و دادگستری خدمات ترجمه اسناد رسمی و ترجمه غیر رسمی را به تمامی زبان های رسمی دنیا اعم از انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، پیشنهاد ایتالیایی، روسی، ژاپنی، عربی و چینی. این دارالترجمه خدمات ترجمه رسمی را زیر نظر کارشناسان مورد تایید قوه قضائیه و بر روی سربرگ قوه قضاییه انجام می دهد و به درخواست مشتری مدارک هویتی و تحصیلی را با مهر وزارت امور خارجه ترجمه می کند. آژانس ترجمه فدرال نیز ممکن است خدمات ارائه دهد ترجمه آنلاین بدون نیاز به مراجعه حضوری ارائه می شود.

آدرس: صادقیه، خیابان ستارخان، مجتمع پردیسان، طبقه سوم، بلوک 12، طبقه اول

تلفن: 02144267960

وب سایت: federaltehran.com

ترجمه تخصصی مقالات زبان انگلیسی زبانهای زنده دنیا با ضمانت کیفیت در صحت انتقال اطلاعات ترجمه انواع کتاب با ضمانت روان بودن متنو خدمات ترجمه محتوا برای وب سایت های چند زبانه یکی دیگر از خدمات این دارالترجمه است.

دارالترجمه ثمین (ترجمه رسمی 535)

در دارالترجمه ثمین امکان ترجمه رسمی اسناد و مدارک به تمامی زبان های رایج دنیا وجود دارد، اما تخصص اصلی این مترجمی زبان ایتالیایی پس اگر ساکن غرب تهران هستید و قصد سفر، اخذ ویزا و یا مهاجرت به ایتالیا را دارید، ترجمه ثمین گزینه مناسبی برای شماست. این مجموعه تمامی تاییدیه های لازم از جمله تاییدیه های قضایی، امور خارجه و سفارت را برای شما دریافت خواهد کرد. در هر مرحله از کار به شما اطلاع رسانی خواهد شد و در صورت نیاز به توضیحات بیشتر می توانید از طریق تلفن یا پیام رسان با این مرکز در تماس باشید. این مرکز ترجمه واقع در طبقه اول صادقیه ضامن تعهد به کیفیت ترجمه و سرعت کار می باشد. در صورت تمایل می توانید از خدمات ترجمه فوری برای تسریع در تحویل ترجمه خود استفاده کنید. ضمناً قبل از مراجعه حضوری امکان پذیر است مشاوره بگیرید یک کیت نیز موجود است.

آدرس: میدان صادقیه، خیابان اشرفی اصفهانی، ساختمان بانک سرمایه، پلاک 3، طبقه 3، بلوک 10

تلفن: 02144389655

وب سایت: samin-t.com

این مرکز ترجمه در صادقیه با کیفیت ترین خدمات ترجمه در زمینه ترجمه شناسنامه، تحصیلی، حقوقی و پزشکی ارائه می کند. علاوه بر این، خدمات ترجمه غیر رسمی از جمله ترجمه وب سایت ها، کتاب ها، فیلم ها، مقالات، متون دانشگاهی و هرگونه محتوای غیر رسمی ارائه می شود.

Nati Center (فقط استرالیا و نیوزلند)

آخرین مرکز در لیست 5 مرکز ترجمه برتر صادقیه، دارالترجمه ناتی است. این دارالترجمه با بیش از 11 سال سابقه در زمینه ترجمه، در پنج سال اخیر به صورت تخصصی در ترجمه ناتی پرداخت شده. این تمرکز باعث شده است که تیم ترجمه این مرکز بر سیستم ها و اصطلاحات رایج در استرالیا و نیوزلند تسلط پیدا کند. لازم به ذکر است که ترجمه ناتی با مترجم رسمی قوه قضائیه متفاوت است تنها مورد تایید دولت استرالیا و نیوزلند بنابراین اگر قصد دارید از ترجمه مدارک خود در جایی خارج از این دو کشور استفاده کنید، این دارالترجمه برای شما مناسب نیست.

شماره ی ادرس. تهران، صادقیه، ضلع شمال شرقی طبقه دوم، خیابان مرودشت، 3، واحد 6.

تلفن: 02144264825

وب سایت: odiseh.com

ترجمه های انجام شده در مرکز ناتی مطابق با استانداردهای این دو کشور انجام می شود. مرکز ناتی از فرم های ترجمه ویژه استفاده می کند و در صورت عدم وجود فرم مناسب، طراحان حرفه ای این مرکز فرم های جدیدی را مطابق با استانداردهای AUSIT استرالیا طراحی می کنند.

چگونه ترجمه رسمی را از غیر رسمی تشخیص دهیم؟

برای تشخیص به عنوان رسمی دارالترجمه صادقیه، ابتدا باید به دو نکته اساسی توجه کنید. مجوز رسمی را نصب کنید بر دیوار دارالترجمه و آدرس مجوز مطابقت دارد با میز ترجمه پس از تایید اطلاعات مشخص شده می توانید درخواست خود را ثبت کنید. برای تایید قیمت حواله رسمی فاکتور را درخواست کنید و مبلغ را با قیمت رسمی دادگاه مقایسه کنید. پس از تکمیل ترجمه، اطمینان حاصل کنید که آدرس و مشخصات مترجم در تمام صفحات ترجمه گنجانده شده است. در صورت لزوم از دارالترجمه نمونه ترجمه درخواست کنید تا از مطابقت آدرس و مشخصات آن با محل دارالترجمه اطمینان حاصل کنید. همچنین ترجمه حاصل باید دارای کد QR، مهر و امضای مترجم باشد.

هزینه ترجمه رسمی

تعیین نرخ ترجمه رسمی اسناد و مدارک به عهده معاونت مترجمان قوه قضاییه می باشد. بدین ترتیب این تعرفه ها در قالب سالانه توسط این دفتر تعیین و به کلیه مراکز ترجمه ابلاغ می شود. به این منظور هزینه ترجمه در دارالترمه ستارخان با هزینه های دارالترجمه میدان انقلاب این هم همینطور. از آنجایی که نهاد کنترل کننده قیمت ها در سراسر کشور یکسان است، قیمت ترجمه رسمی انواع مدارک هویتی، تحصیلی و حقوقی در سراسر کشور یکسان بوده و تفاوتی بین شهرها وجود ندارد.

آخرین کلمه

توجه به نکات ذکر شده در خصوص به رسمیت شناختن ترجمه های رسمی بسیار حائز اهمیت است. انتخاب بهترین دارالترجمه در صادقیه باید با دقت و احتیاط کامل انجام شود، زیرا بسیاری از مراکز به نام دارالترجمه های رسمی هزینه های زیادی را دریافت می کنند، اما از آنجایی که ترجمه آنها مهر رسمی دادگستری را ندارد، ارزشی ندارند. بنابراین توصیه می شود قبل از انتخاب دارالترجمه، مجوز رسمی آن را بررسی کنید و از نبود مترجم رسمی این دارالترجمه در لیست سیاه سفارتخانه ها اطمینان حاصل کنید.