You are currently viewing معرفی پیکسل 8a گوگل در مراکش آغاز شد + ویدئو

معرفی پیکسل 8a گوگل در مراکش آغاز شد + ویدئو


تصاویر زنده جدید از پیکسل 8a منقضی شده؛ به نظر می رسد عرضه این گوشی هوشمند در بازار مراکش آغاز شده است. در این تصاویر جدید می توانید دو رنگ سبز و آبی پیکسل 8a را مشاهده کنید. با ترنجی برای اطلاع از جزئیات این گزارش با ما همراه باشید.

قیمت Pixel 8a توسط یک فروشنده مراکشی فاش شد: معادل 470 دلار

انتظار می رود پیکسل 8a در رویداد I/O معرفی شود. این رویداد ماه آینده برگزار خواهد شد. تاکنون اطلاعات زیادی از این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده است. اکنون به نظر می رسد که عرضه Pixel 8a در بازار مراکش آغاز شده و این گوشی برای فروشندگان در دسترس است.

تصویر زنده Pixel 8a

تصویر زنده Pixel 8a

فروشگاه مراکشی تصاویر و ویدیوهای این گوشی را به اشتراک گذاشته است. پیکسل 8a در رنگ های آبی و سبز دیده می شود. این رنگ ها به ترتیب «Bay» و «Mint» نام خواهند داشت. ویدیوی ارسال شده اطلاعات زیادی به ما نمی دهد. البته این تایید می کند که این گوشی هوشمند گوگل در نسخه با 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی به دست خریداران خواهد رسید.

ویدیوی ارسال شده توسط این فروشگاه مراکشی نیز محتویات جعبه پیکسل 8a را نشان می دهد. از قبل می دانیم که داخل جعبه این دستگاه خود گوشی، پین سیم کارت و یک کابل USB-C قرار خواهد گرفت. در داخل جعبه هیچ اطلاعاتی در مورد خود آداپتور وجود ندارد. پس از پیکسل 6، گوگل آداپتورهای داخل جعبه را حذف کرد. بر اساس ویدئوی منتشر شده، می دانیم که پیکسل 8a با قیمت 4750 درهم مراکش (حدود 470 دلار). به دست مصرف کنندگان می رسد.

مشخصات پیکسل 8a

جدا از طراحی، مشخصات پیکسل 8a نیز به بیرون درز کرده است. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1400 نیت است. دوربین اصلی 13 مگاپیکسل رزولوشن دارد و دو لنز دوربین در قاب پشتی قابل مشاهده است. انتظار می رود این گوشی هوشمند از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی بهره مند شود. تراشه تانسور G3 این دستگاه وظیفه تامین قدرت پردازش مورد نیاز پیکسل 8a را بر عهده خواهد داشت. پسندیدن EqualLeaks این گوشی هوشمند دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع 27 واتی پشتیبانی می کند.

Google Pixel 8a در هر چهار رنگ اصلی عرضه شد

نظر شما در مورد این گوشی میان رده جدید گوگل چیست؟