You are currently viewing معرفی پایگاه های دانش در پالایشگاه های فراساحلی

معرفی پایگاه های دانش در پالایشگاه های فراساحلی


اقتصاد ایرانی: رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران گفت: حجم زیادی از تجهیزات تولیدی شرکت های دانش بنیان از جمله کاتالیست و پمپ های دوار در پالایشگاه های فراساحلی استفاده شده است.

به گزارش خبرگزاري اقتصاد ايران، آرش نجفي رئيس كميسيون انرژي اتاق بازرگاني ايران درباره ميزان فعال شدن ديپلماسي انرژي در دولت سيزدهم و همچنين توجه به دانش بنيان ها در اين راستا گفت: در اين راستا. با توجه به این موضوع، باید توجه داشت که علاوه بر اقدامات دولت سیزدهم، حضور بایدن در آمریکا نیز به عنوان رئیس جمهور بی تأثیر نبود. در برخی موارد، به دلیل منافع ملی آمریکا، بایدن مجبور شد رفتار مناسب‌تری نسبت به ترامپ داشته باشد. به عنوان مثال تعامل این کشور با ونزوئلا در حوزه نفت گواه این امر است.
وی در ادامه توضیح داد: در این صورت با جذب نفت تولیدی ونزوئلا به آمریکا، بازار رقابتی برای ایران بازتر و مناسب تر شد و در نتیجه توانستیم نفت این کشور را راحت تر و بهتر در بازارهای این کشور به فروش برسانیم. آسیای شرقی و کشورهایی مثل چین و بیایید بفروشیم.
نجفی افزود: راه اندازی و توسعه پالایشگاه های فراساحلی اقدام بسیار خردمندانه دولت سیزدهم بود. چه در گذشته و چه در دولت قبل این پالایشگاه ها بدون دلیل واگذار شد اما آقای رایضی مجددا اقدام مقتضی برای خرید بخشی از این پالایشگاه ها و سهامدار شدن آنها انجام داد.
رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: در پالایشگاه های فراساحلی از تجهیزات تولیدی شرکت های دانش بنیان مانند کاتالیست و پمپ های دوار تا حد زیادی استفاده شده است که موجب رونق این شرکت ها شده است. شرکت ها
نجفی در ادامه درباره کیفیت محصولات شرکت های دانش بنیان گفت: اگر واقعاً بخواهیم شرکت های دانش بنیان را به عرصه جهانی معرفی کنیم و محصولات آنها مورد استفاده قرار گیرد، باید حجم تعاملات ما با دنیا به یک اندازه افزایش یابد. به میزان بسیار بیشتری
رئیس کمیته انرژی اتاق بازرگانی افزود: صنعت نفت یک صنعت پیچیده با استانداردهای بسیار بالا است و محصولات تولید شده توسط شرکت های دانش بنیان ایرانی با استانداردهایی که در حال حاضر دارند قابل قبول صنعت نفت و صادرات جهان نیست. محصولات را دنبال کنید.

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)