You are currently viewing مشکل به روز رسانی و تغییر مسیر صفحه ورود به وردپرس – وردپرس جدید

مشکل به روز رسانی و تغییر مسیر صفحه ورود به وردپرس – وردپرس جدید


بارگذاری…

آیا می خواهید وارد وب سایت وردپرس خود شوید اما نمی توانید از صفحه ورود عبور کنید؟ اگر این مشکل را دارید، به احتمال زیاد در یک حلقه تغییر مسیر گیر کرده اید. هنگامی که صفحه ورود به سیستم وردپرس شما پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور به روز می شود، ممکن است مشکل ذخیره سازی یا خطای افزونه داشته باشید. خوشبختانه این مشکلی است که با چندین روش به راحتی قابل رفع است. پس با ما همراه باشید تا شما را به دست آوریم مشکل به روز رسانی و تغییر مسیر ورود به سیستم وردپرس را برطرف کنید بیایید آن را به صورت کامل و تصویری ارائه کنیم.

مشکل به روز رسانی و تغییر مسیر ورود به سیستم وردپرس را برطرف کنید

مشکل تغییر مسیر ورود به سیستم در وردپرس زمانی رخ می دهد که صفحه ورود به سیستم به روز شده و شما را به همان صفحه هدایت می کند. در واقع شما از قسمت مدیریت سایت خود قفل می شوید و نمی توانید به صفحه پنل مدیریت دسترسی پیدا کنید.

بطور کلی؛ دلایل متعددی وجود دارد که باعث می شود با مشکل تغییر مسیر صفحه ورود مواجه شوید که برخی از آنها عبارتند از:

  • مرورگر شما ممکن است فایل ها و داده های قدیمی وردپرس را حفظ کند.
  • تم یا افزونه وردپرس تازه نصب شده ممکن است معیوب یا ناسازگار با سایر افزونه ها باشد.
  • سایت وردپرس شما ممکن است یک فایل خراب داشته باشد.

بیشتر بخوانید: آموزش تغییر پیشوند جدول وردپرس به زبان ساده

نحوه رفع مشکل به روز رسانی و تغییر مسیر ورود به صفحه وردپرس

خوشبختانه راه های مختلفی برای حل مشکل رفرش و تغییر مسیر صفحه ورود به وردپرس وجود دارد که در مقاله بعدی سعی می کنیم به طور مفصل به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید

1- مشکل تغییر مسیر صفحه ورود به وردپرس را با پاک کردن کوکی ها و کش مرورگر برطرف کنید

سریع ترین راه برای حل مشکل تغییر مسیر ورود در وردپرس پاک کردن کوکی ها و کش مرورگر است. وردپرس از کوکی ها برای ذخیره داده های احراز هویت استفاده می کند. گاهی اوقات ممکن است مرورگر شما فایل‌های قدیمی را حفظ کند و در نتیجه زمانی که می‌خواهید به سایت خود دسترسی پیدا کنید، یک حلقه تغییر مسیر ایجاد می‌کند.

برای پاک کردن کوکی‌ها و کش در گوگل کروم، کافی است مرورگر خود را وارد کنید و سپس روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست بالای مرورگر کلیک کنید. سپس در منوی کشویی به ابزار More بروید و سپس Clear Browsing Data را انتخاب کنید.

پس از آن، یک پنجره پاپ آپ باز می شود که در آن باید محدوده زمانی را روی All time تنظیم کنید، سپس گزینه های “Cookies and other site data” و “Cached images and files” را تیک بزنید و در نهایت روی دکمه Clear کلیک کنید. داده ها برای پاک کردن کش مرورگر شما.

همچنین، اگر از مرورگرهای دیگری استفاده می کنید، توصیه می کنم کش مرورگر خود را پاک کنید.نحوه پاک کردن کش مرورگر و وب سایتنگاه کن”

پس از انجام این فرآیند، مرورگر خود را مجددا راه اندازی کنید و سعی کنید به سایت وردپرس خود وارد شوید. اگر این خطا برای شما برطرف نشد، می توانید از روش های دیگری که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تغییر مسیر یادگیری به پسوند Rank Math Pro

۲- نحوه رفع مشکل رفرش و تغییر مسیر ورود به صفحه وردپرس با غیرفعال کردن افزونه ها

در برخی موارد، افزونه های نصب شده در سایت شما می توانند باعث بروز خطاهای مختلف سایت شوند. یک افزونه قدیمی ممکن است با به روز رسانی های جدید وردپرس مشکل داشته باشد. بنابراین برای اینکه متوجه شوید این خطا به دلیل افزونه است یا خیر، ساده ترین راه این است که تمام افزونه های سایت را به طور موقت غیرفعال کنید.

از آنجایی که نمی توانید وارد داشبورد وردپرس خود شوید، باید افزونه های سایت خود را از طریق کنترل پنل میزبان خود غیرفعال کنید. برای انجام این؛ ابتدا وارد کنترل پنل هاست خود شوید و سپس وارد پوشه ریشه سایت خود شوید. public-html. سپس وارد پوشه wp-content شوید. حالا داخل این پوشه پوشه ای به نام “مکملتمامی افزونه های سایت شما در آنجا نصب می شوند. بنابراین فقط نام این پوشه را به هر نام دلخواه دیگری تغییر دهید، با این کار تمام افزونه های سایت شما غیرفعال می شود.

سپس بررسی کنید که آیا خطای سایت شما برطرف شده است یا خیر، اگر رفع شده است به این معنی است که خطا به دلیل یکی از افزونه های سایت شما است. بنابراین کافی است پلاگین های سایت خود را یکی یکی فعال کنید تا متوجه شوید کدام افزونه معیوب است، در نهایت آن افزونه را از سایت خود حذف کنید تا مشکل شما حل شود.

بیشتر بخوانید: آموزش اتصال گوگل ادز با تجزیه و تحلیل ga4

3- نحوه رفع مشکل رفرش و تغییر مسیر ورود به صفحه وردپرس با غیرفعال کردن قالب

پلاگین ها تنها ابزاری نیستند که می توانند از پاسخ صحیح وردپرس جلوگیری کنند. اما قالبی که استفاده می کنید نیز می تواند باعث بروز انواع خطاها در سایت شما شود. ساده ترین راه برای اینکه بفهمید موضوع شما باعث ایجاد خطا شده است یا خیر، غیرفعال کردن موقت قالب است، با این کار وردپرس به طور خودکار از تم پیش فرض استفاده می کند.

از آنجایی که نمی توانید وارد داشبورد وردپرس خود شوید، باید قالب سایت خود را از طریق کنترل پنل میزبان خود غیرفعال کنید. برای انجام این؛ ابتدا وارد کنترل پنل هاست خود شوید و سپس وارد پوشه ریشه سایت خود شوید. public-html. سپس وارد پوشه wp-content شوید. حالا داخل این پوشه پوشه ای به نام “موضوعات” وجود دارد. بنابراین فقط نام این پوشه را با هر نام دیگری که می خواهید تغییر دهید، این قالب شما را غیرفعال می کند و سایت شما از الگوی پیش فرض استفاده می کند.

سپس بررسی کنید که آیا خطای سایت شما برطرف شده است یا خیر، اگر رفع شده است به این معنی است که خطا به دلیل قالبی است که استفاده کرده اید، بنابراین باید قالب سایت خود را تغییر دهید.

بیشتر بخوانید: الگوریتم پاندا چیست؟ و چه تاثیری بر سئو دارد؟

4- با بررسی فایل htaccess مشکل رفرش و تغییر مسیر ورود به سیستم وردپرس را برطرف کنید

اگر روش های بالا را امتحان کرده اید و هنوز مشکل حل نشده است، نگران نباشید، راه دیگر برای حل این مشکل بررسی فایل htaccess سایتتان است. فایل htaccess در دایرکتوری ریشه سایت شما قرار دارد و به وردپرس اجازه می دهد تا با سرور شما تعامل داشته باشد و پیوندهای دائمی به سایت شما ایجاد کند.

برای دسترسی به این فایل، از طریق یک سرویس گیرنده SFTP یا یک مدیر فایل در حساب میزبانی خود به وب سایت خود متصل شوید. از آنجا به دایرکتوری ریشه سایت خود یعنی فایل htaccess بروید. پیداش کن و پاکش کن

سپس سعی کنید وارد داشبورد وردپرس خود شوید. اگر با مشکلی مواجه نشدید به این معنی است که مشکل این ارور در کنار فایل htaccess است. در نهایت، باید یک فایل htaccess جدید ایجاد کنید. برای ایجاد یک فایل جدید، وارد داشبورد خود شوید و سپس از قسمت «تنظیمات» روی «پیوندهای منحصر به فرد» کلیک کنید. سپس بدون تغییر چیزی صفحه را به پایین اسکرول کنید و روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید. این به طور خودکار یک فایل htaccess برای شما ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید: بهترین افزونه های تغییر صفحه ورود به وردپرس

سوالات متداول

ساده ترین راه برای رفع مشکل به روز رسانی و تغییر مسیر صفحه ورود به وردپرس چیست؟

ساده ترین راه برای رفع مشکل به روز رسانی و تغییر مسیر ورود به سیستم وردپرس، پاک کردن کش مرورگر است. در بیشتر موارد، این تکنیک جوابگو است و می تواند بسیاری از خطاهای وردپرس را برطرف کند.

چه چیزی باعث ایجاد مشکل به روز رسانی و تغییر مسیر صفحه ورود به وردپرس می شود؟

دلایل مختلفی وجود دارد که می تواند شما را با مشکل رفرش و تغییر مسیر صفحه ورود به وردپرس مواجه کند که برخی از آنها عبارتند از: استفاده از افزونه های معیوب و ناسازگار سایت، استفاده از قالب بی کیفیت، فایل خراب htaccess و …

بیشتر بخوانید: بهترین پلاگین های هدف گذاری مجدد در سال 2022؛ در اینجا 10 افزونه تغییر مسیر وردپرس آورده شده است

ریدایرکت 301 چیست؟ + آموزش کامل ریدایرکت 301 در وردپرس و هاست

نحوه رفع مشکل ریدایرکت و خطاهای ریدایرکت در وردپرس

خلاصه: مشکل به روز رسانی و تغییر مسیر صفحه ورود به سیستم وردپرس رفع شد

مشکل به روز رسانی و تغییر مسیر صفحه لاگین یکی از خطاهای رایج وردپرس است که بسیاری از کاربران با آن مواجه هستند. خوشبختانه حل این خطا کار سختی نیست و تنها در چند مرحله می توانید این مشکل را حل کنید. برای این منظور، در این مقاله به شما آموزش داده ایم که چگونه با استفاده از 4 روش مختلف، مشکل به روز رسانی و تغییر مسیر ورود به سیستم وردپرس را حل کنید. امیدوارم این مقاله مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

منبع: dreamhost