You are currently viewing مشخصات Vivo X100 Ultra و X100s فاش شد + تصاویر زنده و جزئیات کامل دوربین در مدل Ultra

مشخصات Vivo X100 Ultra و X100s فاش شد + تصاویر زنده و جزئیات کامل دوربین در مدل Ultra


سلسله ویوو X100s رویدادی در تاریخ چین رخ خواهد داد 24 مه در شرف رونمایی رسمی هستند و تاکنون جزئیات جالبی از این گوشی ها منتشر شده است. مشخصات کامل سری Vivo X100s و X100 Ultra امروز به همراه تصاویر زنده و جزئیات دقیق دوربین مدل Ultra فاش شد که نشان می دهد باید منتظر بهترین دوربین امسال باشیم. درست مانند معاون رئیس این شرکت چندی پیش برای آن موضوع اشاره کرده بود.

مشخصات سری Vivo X100 Ultra و X100s

سری Vivo X100s از سه دستگاه تشکیل شده است: یک مدل استاندارد، یک مدل حرفه ای و یک مدل فوق العاده. امروز ما مشخصات کامل هر سه دستگاه را به لطف افشاگر معروف داریم ایشان آگاروال، که این جزئیات را در توییتر به اشتراک گذاشت. می‌توانید مشخصات زیر را بررسی کنید تا ایده بهتری درباره آنچه که Vivo در آینده ارائه می‌کند، داشته باشید.

مشخصات سری Vivo X100 Ultra و X100s

در تصویر بالا می بینید که سری X100s چیزی کمتر از سایر پرچمداران ندارد. هر سه دستگاه دارای چیپست های پرچمدار هستند، نسخه اولترا با نسل سوم اسنپدراگون 8 کوالکام و دو نسخه دیگر با Dimensity 9300+ مدیاتک عرضه می شوند. انتظار می رود هر سه گوشی رم LPDRR5X را با فضای ذخیره سازی UFS 4.0 ترکیب کنند. نسخه مدل دارای دوربین جلو 50 مگاپیکسلی خواهد بود در حالی که دو نسخه دیگر دارای سنسورهای 32 مگاپیکسلی خواهند بود.

تصاویر زنده و جزئیات کامل دوربین Vivo X100 Ultra

با توجه به مشخصات دوربین فاش شده Vivo X100 Ultra، به نظر می رسد این دستگاه هیولاترین ترکیب دوربینی که تا به حال در گوشی های هوشمند استفاده شده است را داشته باشد که شایسته نام رمز Thanos است. همانطور که از تصاویر زنده زیر مشخص است، ماژول دوربین گرد این گوشی یکی از بزرگترین ها در نوع خود است که با توجه به مشخصات دوربین کاملاً توجیه پذیر است.

تصویر زنده از Vivo X100 Ultra

این گوشی پرچمدار از سنسور 1 اینچی 50 مگاپیکسلی Sony Lytia LYT-900 برای لنز اصلی خود، سنسور 50 مگاپیکسلی Sony Lytia LYT-600 برای لنز فوق عریض خود و سنسور 50 مگاپیکسلی Samsung ISOCELL JN1 با پشتیبانی استفاده می کند. برای فیلمبرداری 4K@60fps برای ضبط لنز سلفی شما.

اما نقطه قوت اصلی این گوشی بدون شک سنسور 200 مگاپیکسلی آن با لنز زوم پریسکوپی خواهد بود که از سنسور ISOCELL HP9 سامسونگ که با همکاری vivo ساخته شده است استفاده می کند. این بزرگترین سنسوری است که تا به حال برای لنز تله فوتو پریسکوپ روی گوشی استفاده شده است. در مقایسه با سنسور ISOCELL HP3 فعلی سامسونگ، HP9 به لطف فناوری توسعه یافته توسط Vivo، حساسیت نور را تا 12 درصد بهبود می بخشد.

این لنز از شیشه فلوریت استفاده می کند که در حال حاضر قوی ترین ماده شیشه ای کم پراکندگی در صنعت است که کیفیت تصویر را نیز بهبود می بخشد. اتفاقاً از همین ماده در لنزهای جدید G Master سونی استفاده شده است که با توجه به مشارکت زایس در هر دو شرکت vivo و Sony تعجب آور نیست. قبلا این ماده فقط در دوربین های حرفه ای استفاده می شد.

وقتی صحبت از تثبیت‌کننده تصویر به میان می‌آید، عکس‌های زوم شده این گوشی باید در کلاس پیشرو باشند، زیرا علاوه بر OIS، برخی از الگوریتم‌های نرم‌افزاری اختصاصی برای جبران بیشتر لرزش‌ها نیز دارد.

جدا از ترکیب دوربین هیولا، X100 Ultra دارای صفحه نمایش 2K AMOLED ساخت سامسونگ و همچنین باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 80 واتی و شارژ بی سیم 30 واتی است.

انتظار می رود مدل پایه vivo X100 Ultra با قیمت 6699 یوان (تقریباً 928 دلار یا 861 یورو) با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. نسخه برتر همان دستگاه با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی با قیمت 8499 یوان (1178 دلار یا 1092 یورو) به فروش می رسد.

در نهایت، هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی هوشمند به همراه دو برادر دیگر خود به بازارهای بین المللی راه می یابد یا تنها به بازار چین محدود می شود.

نظر شما در مورد مشخصات Vivo X100 Ultra و X100s چیست؟