You are currently viewing مشخصات کلیدی Poco F6 در بنچمارک Geekench مشاهده شد

مشخصات کلیدی Poco F6 در بنچمارک Geekench مشاهده شد


انتظار می رود که LITTLE F6 به زودی به بازار جهانی عرضه خواهد شد. اخیراً این گوشی گواهی BIS را دریافت کرده که عرضه آن در بازار هند را تایید می کند. گمانه زنی ها حاکی از آن است که این دستگاه یک نسخه تغییر نام دارد Redmi Turbo 3 خواهد بود. اکنون مشخصات کلیدی Poco F6 در بنچمارک های Geekench مشاهده شده است.

نسخه جهانی Poco F6 در بنچمارک های Geekench ظاهر شده است

Poco F6 با شماره مدل 24069PC21G در بنچمارک های Geekench ظاهر شده است. حرف «G» در انتهای شماره مدل این گوشی هوشمند نشان دهنده نسخه جهانی آن است. این دستگاه تست های تک هسته ای Geekbench را پشت سر گذاشته است 1884 امتیاز و با موفقیت وارد پارتیشن چند هسته ای شد 4799 امتیاز بوده است

Poco F6 در بنچمارک Geekbench

لیست بنچمارک Geekench برخی از مشخصات کلیدی Poco F6 را نشان می دهد. نسخه رم 12 گیگابایتی این گوشی در بنچمارک Geekbench ظاهر شده است. اما احتمالا تنظیمات دیگری نیز وجود خواهد داشت. این دستگاه به طور پیش‌فرض به کاربران دارای اندروید 14 دسترسی پیدا می‌کند. بر اساس این گزارش منبعلیست Geekbench نام رمز “peridot” را در بخش مادربرد ذکر می کند. قدرت پردازش POCO F6 که از تراشه نیاز دارید اسنپدراگون 8 اس نسل 3 این چیپست دارای حداکثر فرکانس 3.01 گیگاهرتز است.

مشخصات مورد انتظار POCO F6

انتظار می رود POCO F6 دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با وضوح 1.5K و نرخ تجدید 129 هرتز باشد. این نمایشگر توانایی تولید حداکثر روشنایی 2400 نیت را دارد و توسط Gorilla Glass Victus محافظت می شود. این گوشی با حداکثر 512 گیگابایت رم LPPDDR5x و 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 عرضه خواهد شد. به طور پیش فرض، این گوشی هوشمند با اندروید 14 و رابط کاربری HyperOS عرضه می شود.

Redmi Turbo 3 با تراشه Snapdragon 8s Gen 3 و Air Gestures رسما معرفی شد + نسخه محدود هری پاتر

دوربین اصلی Poco F6 از سنسور 50 مگاپیکسلی سونی و لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) استفاده می کند. دوربین فوق عریض نیز دارای وضوح 8 مگاپیکسلی خواهد بود. انتظار داریم برای این گوشی هوشمند از دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی استفاده کنیم. این دستگاه دارای باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی است و به احتمال زیاد از شارژ سریع 90 واتی پشتیبانی می کند.

نظر شما در مورد POCO F6 چیست؟