You are currently viewing مشخصات کلیدی CMF Phone 1 فاش شد: تراشه MediaTek Dimension 7300 و دوربین 50MP

مشخصات کلیدی CMF Phone 1 فاش شد: تراشه MediaTek Dimension 7300 و دوربین 50MP


مشخصات کلیدی تلفن CMF 1 دوباره زمان تمام شد برند CMF یکی از زیرمجموعه های Nothing است و برای ارائه محصولات مقرون به صرفه ایجاد شده است. گفته می شود اولین گوشی هوشمند این برند به تراشه مدیاتک Dimension 7300 مجهز شده و از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بهره می برد.

CMF Phone 1 دارای قاب پشتی چرمی و باتری با ظرفیت بالا خواهد بود

بیایید با مشخصات صفحه نمایش تلفن CMF (1) شروع کنیم. انتظار می رود این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با وضوح FullHD+ باشد. این نمایشگر نرخ تازه سازی 120 هرتز را در اختیار کاربران قرار می دهد. همانطور که قبلا ذکر شد، یک تراشه Mediatek Dimension 7300 وظیفه تامین توان پردازشی لازم برای این گوشی هوشمند را بر عهده دارد. این چیپست مدیاتک به تازگی رونمایی شده است.

رندر CMF Phone 1

CMF Phone 1 به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز خواهد شد. دو لنز دوربین به صورت عمودی در پشت این گوشی دیده می شود. دوربین اصلی به سنسور 50 مگاپیکسلی مجهز شده و دارای لرزشگیر اپتیکال (OIS) است. این گوشی هوشمند قادر به فیلمبرداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه خواهد بود. انتظار می رود CMF Phone 1 دارای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی باشد. دوربین سلفی این دستگاه می تواند با کیفیت 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند.

انتظار می رود این گوشی هوشمند CMF دارای باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است. متاسفانه تا کنون اطلاعاتی از سرعت شارژ این گوشی به بیرون درز نکرده است. به طور پیش‌فرض، این دستگاه به کاربرانی با Android 14 و Nothing OS UI دسترسی پیدا می‌کند. تلفن CMF (1) دارای NFC است و از کارت حافظه MicroSD پشتیبانی می کند. برخلاف گزارش‌های قبلی که ادعا می‌کردند گوشی هوشمند دارای قاب پشتی پلاستیکی قابل جابجایی خواهد بود، در رندر فاش شده به نظر می‌رسد که CMF Phone 1 دارای قاب پشتی چرم مصنوعی است.

تلفن CMF مورد انتظار (1) با قیمت زیر 15000 روپیه (تقریبا معادل 180 دلار) به دست مصرف کنندگان برسد.

Nottings رسما CMF Phone 1 را تایید کرده است

نظر شما در مورد CMF Phone 1 بر اساس مشخصات کلیدی فاش شده چیست؟