You are currently viewing مشخصات دوربین POCO F6 + رم و جزئیات حافظه داخلی فاش شد

مشخصات دوربین POCO F6 + رم و جزئیات حافظه داخلی فاش شد


پوکو به زودی از سری گوشی های هوشمند LITTLE F6 به بازار جهانی معرفی خواهد شد. مشخصات دوربین، رم و جزئیات ذخیره سازی POCO F6 قبلا فاش شده است.

گوشی POCO F6 مجهز به سنسور دوربین سونی IMX920 است

اطلاعات فاش شده مشخصات دوربین POCO F6 را نشان می دهد. این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (سنسور سونی IMX920) خواهد داشت البته مدتی پیش ادعا شد که این دستگاه دارای دو لنز دوربین در قاب پشتی خود است. گفته می شود که Poco F6 دارای سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX882 برای دوربین اصلی و سنسور 8 مگاپیکسلی Sony IMX355 برای دوربین فوق عریض است. انتظار می‌رود این تلفن هوشمند جدید Poco از سنسور 20 مگاپیکسلی OmniVision OV20B40 برای دوربین اصلی استفاده کند.

Redmi Turbo 3

گزارش Mysmartprice این می افزاید که صفحه نمایش AMOLED برنامه ریزی شده برای POCO F6 توسط Corning Gorilla Glass Victus محافظت می شود. این دستگاه مانند اکثر گوشی های هوشمند تازه عرضه شده از جک 3.5 میلی متری صدا پشتیبانی نمی کند.

یک تراشه انتظار می رود اسنپدراگون 8 اس نسل 3 مسئولیت تامین قدرت پردازش مورد نیاز Poco F6 را بر عهده بگیرید. احتمالا این گوشی هوشمند از رم LPDDR5X و حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 شایعه شده است که پوکو تبلت جدیدی را معرفی خواهد کرد. انتظار می رود تبلت پوکو یک نسخه تغییر نام تجاری باشد Redmi Pad Pro این احتمال وجود دارد که خود POCO F6 نیز یک نسخه تغییر نام یافته باشد Redmi Turbo 3 خوب.

Poco F6 دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با وضوح 1.5K و نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود. به طور پیش فرض، این گوشی با اندروید 14 و رابط کاربری HyperOS عرضه می شود. انتظار می رود این گوشی هوشمند از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی کند.

ظرفیت باتری Poco F6 Pro توسط گواهی FCC تایید شده است

اخیرا POCO F6 با شماره مدل 24069PC21I در میان داده های گواهی BIS مشاهده شد. دریافت این تاییدیه نشان می دهد که زمان زیادی برای عرضه این گوشی در هند باقی نمانده است. البته پوکو هنوز این جزئیات را تایید نکرده است.

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند آینده پوکو چیست؟