You are currently viewing مراحل تعمیر درب پارکینگ از راه دور

مراحل تعمیر درب پارکینگ از راه دور



اگر در باز کردن یا بستن درب ریموت گاراژ خود مشکل دارید، ممکن است درب شما آسیب دیده باشد. البته دلایل زیادی برای خرابی درب اتوماتیک وجود دارد. ممکن است ریموت شما مشکل داشته باشد یا قطعات اپراتور درب معیوب باشد. البته زیاد نگران نباشید با استفاده از سرویس جک درب پارکینگ می توانید مشکلات خود را برطرف کنید. البته باید بدانید که تعمیر ریموت درب پارکینگ معمولا در مراحل مختلفی انجام می شود. زمانی که نیاز به تعمیر این درب ها پیدا کردید، باید با مراحل آن آشنا باشید. طبیعتاً در بسیاری از مراحل باید از یک تکنسین کمک بخواهید، اما همچنان باید اطلاعات کافی برای این کار داشته باشید.

عیب یابی، اولین قدم در تعمیر درب پارکینگ از راه دور

اولین چیزی که در تعمیر ریموت درب پارکینگ در حال عیب یابی است. درب اتوماتیک پارکینگ می تواند مشکلات مختلفی داشته باشد. تا زمانی که درک خوبی از مشکل نداشته باشید، هر کاری که انجام می دهید اشتباه خواهد بود. اگر مشکل درب اتوماتیک را اشتباه حدس بزنید، می توانید آسیب بیشتری به درب وارد کنید. برای عیب یابی دقیق، به طور کلی توصیه می شود که تعمیر درب را از پایین شروع کنید. در این صورت اگر فنر یا باز شدن اضطراری سیم مشکل داشته باشد، آسیبی نخواهید دید. برای عیب یابی درب اتوماتیک ابتدا باید آن را از برق جدا کرده و سپس کار خود را شروع کنید. زمانی که درب اتوماتیک به برق وصل نباشد خطری شما را تهدید نمی کند و احتمال برق گرفتگی از بین می رود. مهم ترین دلایل خرابی درب ریموت گاراژ را با هم بررسی خواهیم کرد.

سوئیچ و ریموت کار نمی کنند!

یکی از نشانه های خرابی درب بازکن ریموت گاراژ کار نکردن ریموت کنترل و سوئیچ دیواری است. برای تعمیر ریموت درب پارکینگ در این شرایط، اولین کاری که باید انجام دهید این است که منبع برق را بررسی کنید. به احتمال زیاد منبع تغذیه آسیب دیده است و باید آن را تعمیر کنید. در این شرایط معمولا با شرایط زیر مواجه می شویم:

  • این امکان وجود دارد که واحد موتور اتصال خود را به برق قطع کرده باشد. برای بررسی این موضوع، باید مطمئن شوید که سیم کشی درب گاراژ تا آخر به منبع برق متصل است.
  • شاید مشکل از قفل درب گاراژ شما باشد. اگر می بینید که چراغ ها یا مدارهای الکتریکی مانند قبل کار نمی کنند، باید از این احتمال آگاه باشید. طبیعتا در این شرایط باید فیوز سوخته تعویض و مشکل برطرف شود.
  • امیدواریم این وضعیت برای شما پیش نیاید اما شاید موتور درب اتوماتیک شما کاملا سوخته باشد. این مورد می تواند بالاترین قیمت را در سرویس جک درب پارکینگ برای شما ایجاد کند.

چرا درب گاراژ به ریموت کنترل و صفحه کلید پاسخ نمی دهد؟

یکی دیگر از مواردی که ممکن است در هنگام تعمیر درب پارکینگ از راه دور با آن مواجه شوید، پاسخ ندادن درب گاراژ به کنترل از راه دور یا صفحه کلید است. برای حل این مشکل می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

  1. توصیه می کنیم فاصله بین خود و درب را کاهش دهید و سپس دوباره از کنترل از راه دور استفاده کنید. آنتن مورد استفاده در درب های ریموت گاهی ضعیف است و سیگنال آن مختل می شود.
  2. اگر مشکل حل نشد، حتما آنتن دستگاه موتور را بررسی کنید. آنتن باید آویزان شود، در غیر این صورت ممکن است آسیب ببیند.
  3. گاهی اوقات در با صفحه کلید باز می شود، اما ریموت کار نمی کند. در این صورت بهتر است باتری ریموت را تعویض کرده و دوباره تست کنید.
  4. بررسی تنظیمات کنترل از راه دور یا صفحه کلید نیز ممکن است مشکل را حل کند. گاهی اوقات تنظیمات کنترل از راه دور یا صفحه کلید از بین می روند و باید بازنشانی شوند.

درب پارکینگ بسته یا کاملا باز نشده است

یکی دیگر از نشانه های خرابی این است که درب ریموت گاراژ بسته است یا به طور کامل باز نمی شود. اگر درب کاملاً باز می شود اما در بسته شدن مشکل دارد، دلایل متعددی برای این اتفاق وجود دارد. شاید سوئیچ درب پارکینگ به درستی تنظیم نشده باشد و اجازه بسته شدن درب را نمی دهد. شاید مشکل از سنسورهای ایمنی درب پارکینگ باشد. بهتر است هنگام تعمیر درب پارکینگ ریموت آنها را ریست کرده و مشکل را حل کنید. گاهی اوقات اشیاء ناشناخته دید چشم های الکترونیکی را مسدود می کردند. البته شاید بست های نگهدارنده چشم ها هم تراز نباشند و در را تا آخر پایین نیاورند. گاهی اوقات در تمام راه باز نمی شود. برای حل این مشکل بهتر است کلید حد بالایی را به بلوک موتور منتقل کنید. هر چه این کلید به واحد موتور نزدیکتر باشد، بسته شدن درب آسان تر است. شاید دلیل اینکه درب گاراژ شما تا آخر باز نمی شود غلتک های آسیب دیده آن باشد. بهتر است آنها را بررسی کرده و در صورت لزوم تعویض کنید.

مرحله دوم؛ آیا باید خودمان آن را تعمیر کنیم یا از تکنسین های متخصص کمک بگیریم؟

برخی از افراد دوست دارند درب ریموت گاراژ را خودشان تعمیر کنند. تلاش آنها برای انجام کاری که در آن تخصص ندارند ستودنی است. با این حال، آنها باید مراقب باشند که تعمیرات نامناسب باعث آسیب جدی به درب شود. سپس حتی نمی توانند عیب یابی دقیق درب را انجام دهند. آنچه آنها فرض می کردند ممکن است اشتباه باشد. در این صورت تلاش آنها نتیجه مثبتی ندارد و حتی ممکن است هزینه کار را افزایش دهد. وقتی تکنسین های متخصص برای سرویس جک درب گاراژ افرادی هستند که خودتان آن را انجام دهید. توصیه می کنیم این کار مهم را به تکنسین های تعمیر درب پارکینگ از راه دور بسپارید. به این ترتیب به آنها اجازه می دهید درب شما را به صورت اصولی و استاندارد تعمیر کنند.

برآورد هزینه، مرحله سوم تعمیر درب پارکینگ از راه دور

برای تعمیر درب پارکینگ ریموت، باید هزینه را نیز تخمین بزنید. طبیعتا بکارگیری تکنسین های متخصص و خرید تجهیزات لازم برای سرویس جک درب پارکینگ هزینه های زیادی را به همراه خواهد داشت. البته اگر به دنبال مجموعه های قابل اعتمادی مانند سرویس جک درب گاراژ هستید فروشگاه مهرسام ایمن بروید، هزینه های شما به شدت کاهش می یابد. این مجموعه کمترین قیمت را برای تعمیر درب پارکینگ از راه دور ارائه می دهد. با کمک این مجموعه می توانید از تکنسین های مجرب برای تعمیر درب خود استفاده کنید و بهترین و با کیفیت ترین قطعات را در دسترس داشته باشید. مهرسام ایمن سابقه درخشانی در زمینه تعمیر درب ریموت دارد و کاملا قابل اعتماد است.