You are currently viewing محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام نکرد

محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام نکرد


به گزارش خبرگزاری تسنیم ، محسن رضایی در اطلاعیه ای اعلام کرد که قصد نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری را ندارد و تلاش خود را صرف اجماع و کمک به دولت آینده خواهد کرد و به زودی در این زمینه با مردم گفت وگو خواهد کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

و همه شما با هم به ریسمان خدا چنگ بزنید و از هم جدا نشوید.

ملت شریف و عزیز ایران

پس از شهادت مظلومانه رئیس جمهور مقتول و دوستان و یارانش و پس از تشییع باشکوه و تاریخی این شهدای گرانقدر توسط مردم قدرشناس ایران اسلامی، جمهوری اسلامی ایران در 17 تیرماه انتخابات ریاست جمهوری را برای انتخاب رئیس جمهور جدید برگزار کرد. . او انجام می دهد.

همانطور که رهبر معظم انقلاب در سخنان امروز خود فرمودند: انتخابات پیش رو ضمیمه ای بر حماسه جفای شهداست. به همین دلیل، حضور پرشور مردم ایران در انتخابات 17 تیر و خلق حماسه ای دیگر برای تشکیل دولت مقتدر، بر سرعت پیشرفت کشور و عمق راهبردی ایران عزیزمان در منطقه و افزایش خواهد یافت. جهان. از این رو از همه مردم دعوت می کنم تا در این انتخابات پرشور شرکت کنند.

در پایان ضمن تشکر از همه عزیزانی که مرا به حضور در صحنه انتخابات دعوت کردند، در این برهه حساس وحدت نیروهای انقلاب را یک ضرورت می دانم و تمام تلاش خود را برای ایجاد اجماع و سپس به کار بسته ام. به دولت منتخب کمک کند. به نظر من برای کشور و انقلاب خوب است. من اعتقاد راسخ دارم که برای اداره بهتر و بهتر کشور باید بر فردگرایی غلبه کرد و تنها با همفکری همه نیروهای انقلاب و با برادری بین آنها می توان قدم های بزرگی برداشت.

سرباز وطن
محسن رضایی
14 ژوئن 1403

انتهای پیام/