You are currently viewing محتوای سنگ بنا چیست؟

محتوای سنگ بنا چیست؟


انتشار:
چهارشنبه 9 فروردین 1402

به روز رسانی:
چهارشنبه 9 فروردین 1402

برخی از صفحات یا مقالات در سایت اهمیت بیشتری نسبت به سایرین دارند. اگر از Yoast seo نیز استفاده می کنید، به راحتی می توانید با یک کلیک صفحات مهم سایت خود را در گوگل بر اساس محتوای اصلی یا سنگ بنای آن شناسایی کنید. محتوای اصلی چیست؟ در این مقاله برای توضیح محتوای اصلی یا نقطه عطف – محتوای سبز و به اهمیت آن برای سئو خواهیم پرداخت. با آژانس تبلیغاتی افرک همراه باشید

محتوای بنیادی (سنگ بنا) چیست؟

محتوای اصلی هسته وب سایت شما است. در واقع صفحات سایتی که می خواهید در موتور جستجو بالاترین رتبه را داشته باشند. مقالات سنگ بنا معمولا طولانی تر و آموزنده تر از سایر مقالات سایت هستند و به جای فروش محصولات، بر ارائه بهترین و کامل ترین اطلاعات در مورد یک موضوع خاص تمرکز دارند. محتوای اصلی می تواند شامل مقالات سایت و صفحات اصلی باشد.

مقاله مرتبط
تولید محتوا چیست؟

چرا مقالات Cornerstone برای سئو مهم هستند؟

صفحات محتوای اصلی نقش بسیار مهمی در رتبه بندی سایت دارند. اگر موضوعات برخی از صفحات و مقالات در سایت شما مشابه است، باید تعیین کنید که کدام یک مهمتر است. با استفاده از ویژگی Cornerstone Yoast SEO می توانید صفحات محبوب و کامل را شناسایی کنید. در این صورت با جستجوی کلمه کلیدی مورد نظر، محتوای انتخابی با اولویت به کاربر نمایش داده می شود.

ساختار اصلی لینک محتوا چیست؟

صفحات Cornerstone باید به گونه ای پیوند داده شوند که کاربر دسترسی آسان و مستقیم به آنها داشته باشد. همچنین، بقیه پست های سایت شما با موضوعات مشابه باید به محتوای اصلی مربوطه خود پیوند داده شوند تا اهمیت آن از ساختار سایت شما مشخص شود. همانطور که سایت ها تکامل می یابند و تعداد پست ها و وبلاگ ها به طور دوره ای افزایش می یابد. تمام صفحات و وبلاگ های جدید باید به محتوای سایت کرنر استون پیوند داده شوند تا شانس بیشتری برای نمایش به کاربر داشته باشد.

محتوای اصلی کدام سایت است؟

هنگام انتخاب تخته سنگ گوشه باید بسیار مراقب باشید! کدام مقاله برای نشان دادن کاربر مهمتر است؟ کی سیر تره؟ می خواهید برای چه کلمه کلیدی دیده شوید؟ 4 یا 5 صفحه اصلی سایت که خدمات را به طور کامل توضیح می دهند انتخاب کنید و شروع به ساخت لینک های داخلی کنید!

سئوکاران تازه کار می توانند صفحه اصلی را به عنوان محتوای اصلی در نظر بگیرند و به آن لینک بسازند. از آنجایی که صفحه اصلی سایت به طور کامل خدمات سایت را به کاربر نمایش نمی دهد، انتخاب مناسبی برای Cornerstone نیست. سایت های بزرگتر به محتوای اصلی بیشتری نسبت به سایت های کوچکتر نیاز دارند زیرا دسته بندی های بیشتری دارند. بهتر است از هر دسته یک سنگ بنا انتخاب کنید و بهینه سازی های لازم را برای آن انجام دهید.

چگونه محتوای اصلی را سئو کنیم؟

هنگامی که محتوای اصلی سایت را فهرست کردید، وقت آن است که روی بهینه سازی آن کار کنید. تا با کلمه کلیدی مورد نظر به کاربر نمایش داده شود. اگر وب سایت شما وردپرس و برای سئو است، این یک ابزار است Yoast SEO شما می توانید سنگ بناها را برچسب گذاری کنید، بنابراین هر زمان که محتوای مرتبطی بنویسید، yoast seo محتوای کلیدی را برای پیوند به آن پیشنهاد می کند.

تحلیل گوشه

اگر در مورد بهبود محتوای اصلی وب سایت خود جدی هستید، باید آن را جداگانه تجزیه و تحلیل کنید. محتوایی که به عنوان مبنا انتخاب می شود بیشتر از نظر سئو و خوانایی مورد تحلیل قرار می گیرد. از آنجایی که انتظار می رود مقالات طولانی تر، محتوای بهتری داشته باشند و به تمام سوالات کاربر پاسخ دهند، باید رتبه بالاتری داشته باشند.

شمارنده پیوند متنی

تا الان توانسته ایم سوال بپرسیم“محتوای اصلی چیست” اکنون با استفاده از ابزار پاسخ دهید yoast seo ما به راحتی می توانیم آنها را سئو کنیم. با Yoast SEO می توانید محتوای اصلی را فیلتر کنید و سپس تعداد لینک های داخلی و خارجی هر کدام را بررسی کنید. این شمارنده میزان تمرکز روی هر قسمت از محتوا را نشان می دهد. از این رو، یکی از ابزارهای مفید سئو در صفحه است.

پیشنهاد لینک داخلی

هنگامی که برای محتوای جدید پیوندهای داخلی ایجاد می کنید، بر اساس موضوع و کلمات کلیدی استفاده شده در آن، ابزار سئو yoast این به شما محتوای اساسی مرتبط را برای پیوند ارائه می دهد. در این صورت می توانید لینک سازی لازم را برای موضوعات مشابه انجام دهید.

مقاله مرتبط
بهترین ابزار سئو در سایت

چگونه محتوای پایه تهیه کنیم؟

در بهترین حالت، باید در مورد کلمات کلیدی سایت خود تحقیقات لازم را انجام می دادید. مناسب ترین را انتخاب کنید و صفحات و مقالات مورد نیاز را طراحی و ایجاد کنید. مقالات اصلی سایت باید کامل و قابل استفاده باشد. اگر وقت کافی برای تهیه مواد اولیه نداریم چه کنیم؟ در زیر، 5 مرحله مورد نیاز برای انتخاب آیتم قدیمی به عنوان سنگ بنا را مرور خواهیم کرد.

1. به کلمات کلیدی فکر کنید.

شما باید در مورد کلمات کلیدی اصلی که می خواهید رتبه بندی کنید فکر کنید. یک لیست طولانی از کلمات کلیدی اصلی را انتخاب کنید. کلیدواژه اصلی برای محتوای سنگ بنا و کلمات طولانی برای موضوعات مشابه با حجم جستجوی کمتر. مقالات اصلی سایت شما باید برای جامع ترین مقاله و کلیدواژه های اصلی سایت آماده شوند، پس تحقیق در مورد کلمات کلیدی را فراموش نکنید.

مقاله مرتبط
راهنمای جامع برای انتخاب کلمه کلیدی مناسب

2. بهترین پست را انتخاب کنید.

تمام پست های سایت را بررسی کنید، کامل ترین و بهینه ترین پست را برای کلمه کلیدی مورد نظر انتخاب کنید. از این مرحله به بعد محتوای انتخاب شده یکی از مطالب اصلی سایت شماست! بقیه را انجام دهید!

3. آن را بازنویسی کنید.

نقطه عطف انتخاب شده را در بهترین و جدیدترین حالت ممکن بازنویسی کنید. معمولا محتوای اصلی طولانی است، به خوانایی آن توجه کنید. روزانه مطالب خود را بازنویسی و ویرایش کنید.

مقاله مرتبط
مهمترین فاکتورهای رتبه بندی در گوگل

4. پست های دیگر را به روز کنید و آنها را با کلمات کلیدی طولانی بهینه کنید.

سایر پست ها و وبلاگ های سایت که مشابه موضوع محتوای اصلی شما هستند را بهینه کنید و با کلمات کلیدی مرتبط به محتوای مورد نظر لینک دهید. موضوعات تخصصی آنها را بررسی کنید و با کلمات کلیدی برتر Cornerstone ارتباط برقرار کنید.

5. با کلمات کلیدی طولانی به کلیدواژه های اصلی پیوند دهید.

باید به گوگل بفهمانید که محتوای اصلی جدید، محتوای اصلی سایت شما در موضوع مربوطه است. شما باید از تمام مقالات با کلمات کلیدی طولانی به مقاله اصلی سایت خود پیوند دهید.

کلام پایانی – محتوای اصلی چیست؟

محتوای اصلی مقاله اصلی سایت است که باید روزانه به روز شود و به سایر مطالب مرتبط در سایت لینک شود. در این مقاله مراحل لازم برای تبدیل محتوا به محتوای اصلی را بیان کرده ایم. تجربه شما از ایجاد محتوای Cornerstone چیست؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر همراهان افراق در میان بگذارید.