You are currently viewing مایکروسافت تاریخ انتشار نسخه لوگو نرم افزار پریمیر پرو خود را اعلام کرد

مایکروسافت تاریخ انتشار نسخه لوگو نرم افزار پریمیر پرو خود را اعلام کرد


سری اول کامپیوترهای شخصی هوش مصنوعی Copilot Plus به تازگی وارد بازار شده و اکنون لپ‌تاپ‌های زیادی با پردازنده‌های Qualcomm Snapdragon X وجود دارد، اما در طول معرفی، نسخه لوگوی بسیاری از نرم‌افزارها وجود دارد Adobe شامل تصویرگر و نخست وزیر پرو برای این لپ تاپ ها موجود نبود. اما اکنون مایکروسافت تاریخ انتشار نسخه های لوگوی برخی از این نرم افزارها را اعلام کرده است.

نسخه Logo Premier Pro اواخر امسال در دسترس خواهد بود

در 18 ژوئن، تعدادی از برندهای لپ‌تاپ اولین محصولات مبتنی بر لوگو خود را مجهز به پردازنده‌های Qualcomm Stepdragon X را برای خرید در دسترس قرار دادند. این لپ تاپ ها می توانند تعداد زیادی نرم افزار مبتنی بر پایه را اجرا کنند معماری X86 با استفاده از شبیه ساز منشور برای اجرا اما خوشبختانه نیاز به این لایه شبیه ساز روز به روز در حال کاهش است شاهد ما نرم افزارهای سازگار با معماری لوگو بیشتری ارائه می دهیم.

البته بسیاری از اپلیکیشن های دیگر نیز وجود دارند که هنوز پشتیبانی بومی ARM را دریافت نکرده اند. به عنوان مثال، Adobe Illustrator هنوز نمی تواند به صورت بومی روی تراشه های جدید اجرا شود ARM64 به گفته آرون وودمن، معاون تیم بازاریابی ویندوز مایکروسافت، خبر خوب این است که نسخه های بومی تصویرگر و این دیزاین آنها در ماه جولای برای لپ تاپ های سری اسنپدراگون X عرضه می شوند.

Adobe پس از اثرات و نخست وزیر پرو آنها همچنین از لوگوی ویندوز پشتیبانی خواهند کرد. اما انتشار نسخه جدید این دو برای «پایان امسال» برنامه ریزی شده است. هنگامی که این برنامه‌ها به صورت بومی روی تراشه‌های اسنپدراگون X اجرا می‌شوند، عملکرد بسیار بهتری نسبت به نسخه‌های x86 دارند که رایانه‌های شخصی Copilot Plus از طریق شبیه‌ساز Prism اجرا می‌کنند.

در بررسی های منتشر شده توسط Asus Vivobook S 15 OLED مجهز به اسنپدراگون ایکس الیت، به نظر می رسد که نسخه های لوگوی برنامه های Adobe اکنون به خوبی کار می کنند. در مقایسه، DaVinci Resolve، که برای سازگاری با لوگو مجدداً کامپایل شده است، بر روی پردازنده‌های کوالکام به همان راحتی که روی پردازنده‌های اینتل یا AMD اجرا می‌شود، اجرا نمی‌شود.

نظر شما در مورد آینده پروژه Windows on Logo چیست؟