You are currently viewing ماموریت اصلی بانک توسعه صادرات تسهیل واردات و صادرات است

ماموریت اصلی بانک توسعه صادرات تسهیل واردات و صادرات است


به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، مدیرعامل بانک رضوی با طرح این موضوع در نشست مشترک با تجار استان خراسان گفت: مزیت رقابتی بانک توسعه صادرات انعطاف پذیری فرآیندهای مورد نیاز برای بررسی و صدور مصوبات اعتباری است.

در این جلسه دکتر افشین هانی با تشریح خدمات و تسهیلات ویژه این بانک از طرح الماسان به عنوان مجموعه ای از خدمات یاد کرد که مشتریان و شرکت های بزرگ می توانند از آن برای پیشبرد فعالیت های خود بهره ببرند.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران در بخشی دیگر از سخنان خود سرعت ارائه ضمانت نامه های بانکی را از دیگر مزیت های رقابتی این بانک برشمرد و افزود: هدف اصلی این بانک تسهیل صادرات و در این راستا توسعه صادرات ایران است. بانک بر اساس چارچوب نظارتی بر اساس بسته سیاست های اعتباری خود تا چند برابر میانگین موجودی مشتریان تسهیلات ارائه می کند.

هانی در ادامه سخنان خود از افزایش 30 تا 60 درصدی اختیارات شعب بانک ها در سال جدید برای افزایش توان ارائه خدمات به مردم خبر داد و اظهار داشت: در حوزه تامین مالی روندی معقول تعریف شده را دنبال می کنیم و به این ترتیب ارائه می کنیم. خدمات مشتری خوب ما آنها را برای افزایش رضایت آنها تعریف کرده ایم.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران، تعریف زنجیره تامین مالی بخش معدن کشور را از جمله برنامه هایی عنوان کرد که در دستور جدی این بانک قرار دارد و ادامه داد: در سال گذشته بیش از 99 درصد تسهیلات این بانک به بخش خصوصی و اکثریت آنها در بخش تولید بودند که دقیقاً مطابق منویات مقام معظم رهبری برای افزایش تولید با مشارکت مردم است.
وی حرکت به سمت بانکداری هوشمند را یکی از سیاست های جدی بانک توسعه صادرات دانست و گفت: تعداد کم شعب بانکی در سراسر کشور فرصتی بی بدیل برای اجرای این سیاست در مدت زمان کوتاه است.
دکتر هانی در بخشی دیگر از کوتاه بودن سطوح تایید اعتبارات را فرصتی دیگر برای مشتریان بانک برشمرد و افزود: برآورده ساختن انتظارات و خواسته های نسل جدید و آینده نظام بانکی در گرو تامین زیرساخت های فناورانه است که بانک توسعه صادرات در این مسیر قرار دارد.
لازم به ذکر است در این نشست که با حضور برخی از مدیران ارشد بانک برگزار شد، تجار و نمایندگان شرکت های بزرگ تولیدی، صنعتی و معدنی استان خراسان رضوی با تسهیل در ارائه خدمات بانکی، افزایش سطح ریسک پذیری، افزایش اختیارات شعب لازم و ایجاد زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات آنلاین و… را بخشی از انتظارات خود از بانک ذکر کردند.